Kumpa AVI:tkin tämän jossain vaiheessa vihdoin tajuaisivat. Toivottomalta tuntuu.
Pakko myöntää etten ole nyt ihan perillä kaikesta mitä on sallittua, ja mitä ei. Minun ymmärryksen mukaan täällä on nyt kuitenkin mahdollista harrastaa ulkona jopa 50 ihmisen ryhmässä. Käytännössä tämä tarkoittaa että alasarjan futis ym on sallittua. Tämä on hyvä homma, saavat ihmiset ainakin harrastaa.
Yleisötapahtumiin taitaa nyt päteä se 20 ihmistä. Hyväksyn tämän ikäänkuin symboolisena juttuna. Kärsitään nyt se pari, max kolme viikkoa ja sen jälkeen lopetetaan tämä hölmöily.
Olen itse profiloitunut rajoutuksien kannattajana. Nyt en kyllä enää ymmärrä tätä helkkarin intoa lähteä rajoittamaan kaikkea. Omalla työpaikalla on nyt maskipakko (ennen oli suositus). Pomo jo ilmoitti että käytäntö on sellainen että mikäli maskia ei käytä siitä seuraa huomautus, varoitus ja irtisanominen. Omaan korvaan tuo kuulostaa jo aivan hullulta, koska omalla työpaikalla pystyy pitämään turvavälejä.
Toinen asia mikä itseä ahdistaa on kun sosiaalisessa mediassa metsästetään tartunnan saaneita. Hullua hommaa. Toisaalta olen tyytyväinen siitä että tämän ryppään "nollapotilas" on tiedossa. Kyseinen henkilö aiheutti omalla käytöksellään tämän sopan, joten ihan aiheesta saa nyt paskaa niskaan.