Mä olen sitä mieltä, että ihmiset jotka eivät ota tätä vakavasti, ovat syy asian pahenemiseen ja lopulta tartuntojen nopeen kasvuun. Näitä ihmisiä on pakko löytyä paljon.
Ei tarvitse tätä palstaa kauheasti selata, niin täältäkin yksittäisistä viesteistä muutama päivä sitten pystyi jo rivien välistä lukemaan, miten tosissaan tähän suhtautuu.
Mä olin tänään aamusti viisaudenhampaan poistossa tuolla Satasairaalassa. Ennen sinne menemistä heitin nopeasti pienestä mukana kulkevasta käsidesiminipullosta vähän kostuketta käsiin, sama sairaalassa kusemisen ja pienen pakollisen oven kosketuksen jälkeen ennen operaatioon menoa, ja vielä operaation jälkeen heitin desit käsille. 3kk sitten toi olisi varmaan näyttänyt jonkun silmään tosi nololta ja ylimenevältä, mutta mun mielestä nyt ihan tarpeellista.
Oletan itse nuorena tästä viruksesta selviäväni, jos se tarttuu muhun. Mutta sitä en kyllä vanhempiini halua tartuttaa, saati sitten firmaan jossa työskentelen ja siellä alta 10 ihmistä töissä, joten menee äkkiä sekin firma kuseen, kun etätyön mahdollisuutta ei yksinkertaisesti ole.