Viime yönä heräsin siihen että Krista kosketteli mua. Onko muilla ollu samaa?
Jep, sen jälkeen tunsin että rupesi nuolemaan mun varpaita. Harmitukseni oli suuri, kun olikin vaan koira.
Toivottavasti et ole porukan kuski kovin usein...Kuulostaa uskomattomalta. Onko linkkiä lähteeseen? Itsellä ei ole tuommoisia outoja kokemuksia.
Ulkonaliikkumiskielto ison sakon uhalla stadiin vaan, saadaan samalla valtion budjettia kurottua kiinni kun bile-danit, hipit ja neek... siis naapurit ei malta kuitenkaan pysytellä kotona.
No kristalla oli varmaan maski päällä, koska hammaslääkärit saavat usein potilaan oksennukset suuhun, koska yleensä ne aivastaa oksentamisen jälkeen.Mä näin päiväunta luettani tätä ketjua, että Krista oli mun hammaslääkäri ja että oksensin suoraan Kristan suuhun. Sitten laitoin Slayerin Angel of Deathin soimaan..
Hihamerkein voitaisiin hyvin erottaa nuo saastaiset normaaleista ihmisistä.Nyt kun pyöritellään näitä ideoita, niin mites jos otetaan kaikki sairaat ja just semmoinen ihmisryhmä, mitkä tätä saastaista tautia levittää. Ja ne vois sitten asua siinä kaupunginosassa keskenään? Laitetaan aitaa ympärille ja vartioidaan ettei ne pääse ulos.
Toihan onkin hyvä!Hihamerkein voitaisiin hyvin erottaa nuo saastaiset normaaleista ihmisistä.
Päijät-Häme 53
Lahti 50
Orimattila 2
ei kuntatietoja 1
Tilaan aina kuskin kännykkäaplikaatiolla. En ikinä käytännössä käytä julkisia ja en todellakaan ahdista ketään kaveria kuskiksi.Toivottavasti et ole porukan kuski kovin usein...
No kristalla oli varmaan maski päällä, koska hammaslääkärit saavat usein potilaan oksennukset suuhun, koska yleensä ne aivastaa oksentamisen jälkeen.
Rokote lienee sellainen (ainakin alussa), että se antaa määräaikaisen suojan, ja sitäkään ei 100%. Esim vuoden kestävä suoja, tarkoittaisi sitä, että ihmisiä pitää uudelleen rokoittaa, vuosittain. Ihmiset matkustavat, rokote voi hiipua.. ja monissa maissa tuskin päästään hyvään rokotustilanteeseen, vielä ensi vuonna.Joo, varmasti ihan validi teoria hypoteettisessa tilanteessa, jossa rokote ei olisi tuloillaan.
Oulussa kympin pudotus eiliseen. Maailmanloppu peruttu.
Aikaisemman ilmoitetun lukeman noin 570 koronatartunnan määrä olikin 496 koronatartuntaa. Ne jakaantuivat seuraavasti:
On taas se aika vuodesta, kun täytyy mennä ostamaan paskapaperia. Toivottavasti huomenna löytyisi joku kiva Black Friday tarjous, jossa saisi vaikka kympillä sata rullaa Serlaa. Ostaisin koko rahalla.