fat of the land
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Nyt STM siis suosittelee, että kauppakeskusten yhteiset tilat suljetaan. Eli uskoisin, että tällä yritetään puuttua kaikenmaailman maleksimiseen ostareilla.
Millaista on meno itiksessä? En ole aikoihin käynyt mutta jotenkin voisin kuvitella että siellä jengiä maleksii mukavasti?
Nyt saatiin hieno ja iso lukema, jolloin hallituksen lausunnot otetaan enemmän tosissaan. Eiköhän eilen ja edellispäivänä jätetty laittamatta vähän tartuntoja rekisteriin ja julkaistiin ne vasta tänään, jotta on parempi selkänoja kiurulle.
Jepjep. Voittajafiilis kun asuu Itä-Helsingissä KORONAPESÄKKEESSÄ eikä omista autoa, joten duunimatkaan (ei mahdollisuutta etätöihin) käytettävä julkisia. Jos palkka juoksee niin voin toki linnoittautua himaani vaikka loppuvuodeksi.
Korona leviää reilusti eniten (joka toinen tartunta) kotioloissa, ja ihmisiä käsketään pysyä kotona.Korona leviää tutkimusten mukaan tehokkaasti sisätiloissa, ja sitten uhkaillaan ulkonaliikkumiskielloilla.
Minun mielestäni nyt pitäisi asettaa ihan päinvastoin sisälläliikkumiskielto
että on mukavaa päästä viettämään täysin koronahössötyksestä vapaita pikkujouluja ensi viikolla.
Sika-salminen, Ankeuttaja-Kristan oikea käsi. Ylläpitää koronharhaa.496 vain. Salminen huijasi.
Lahden 50 on aika kova väkilukuun suhteutettuna. Jos siis ei huomioida pikkupaikkakuntien ryppäitä.496 vain. Salminen huijasi.
Sshhhh, kohta Sanna sanoo kovan sanan!
Millaista on meno itiksessä? En ole aikoihin käynyt mutta jotenkin voisin kuvitella että siellä jengiä maleksii mukavasti?
salmisen 570 onkin thl:n tilastojen mukaan 496.
Mainos kertoo että 1600 vapaata parkkipaikkaa ja ihan törkeästi hyviä Black Friday tarjouksia.
Olen pohtiessani päätynyt siihen lopputulokseen, että uimahallit on suljettava koska siellä on niitä roiskivia perhostelijoita, jotka eivät käytä maskia. "Veikon Kone" kyllä pystyy ottamaan sisään turvallisesti n.8000 maskillista.
Samaa mieltä. Olen myös kuullut, että uimahallissa joka paikassa oleva kloori myös villiinnyttää koronavirusta potenssiin sata. Uimahallit voisivat ehkä olla jatkossa kuitenkin auki, mikäli niissä olisi maskipakko ja roiskiminen kielletty. Näin ei aiheutuisi tartuntoja eikä myöskään mielipahaa.Mainos kertoo että 1600 vapaata parkkipaikkaa ja ihan törkeästi hyviä Black Friday tarjouksia.
Olen pohtiessani päätynyt siihen lopputulokseen, että uimahallit on suljettava koska siellä on niitä roiskivia perhostelijoita, jotka eivät käytä maskia. "Veikon Kone" kyllä pystyy ottamaan sisään turvallisesti n.8000 maskillista.
496 vain. Salminen huijasi.
Ah, ulkonaliikkumiskielto osana keinovalikoimaa, jonka mitään osaa ei ole järkevää tässä vaiheessa sulkea pois (Marin).
No ei. Joku kait kysellyt tästä ja Marin kun ei sitä suoralta kädeltä tyrmännyt tarkentaen, että mitään keinoa ei ole fiksua ennakkoon sulkea pois, että se olisi sitten käytettävissä, jos tilanne äityy todella pahaksi, niin totta se mediassa on jo kärkenä. :)