On tämä ihan hevonpaskaa.
Nyt kyllä Liiga tekee sen ihan itse. Yleinen ohjeistus on muuta kuin mitä toteuttavat.
On tämä ihan hevonpaskaa.
En ymmärrä mitä naureskelemista Lukon viime kauden mestaruudessa on, vaikka sarjat pelattiin "vain" paras viidestä. Lukko oli viime kaudella paras ja sillä hyvä! Tepsi voitti aikoinaan kaudella 1975-76 neljän joukkueen pleijarit, jotka pelattiin paras kolmesta ja sekin tuntuu edelleen ihan yhtä oikealta mestaruudelta kuin myöhemmätkin.
Tuo Ilveksen tiedote on kummallinen. Olisiko Ilves halunnut pelata, mutta Liigan soheltajat päätti muuta?
Mitäs pelejä Ilveksellä olisi ollut, eli mitkä pelit siirrettiin?Ilveksen pelit siis Liigan päätöksellä varmuuden vuoksi siirretty ja Ilves sivussa ottelutoiminnasta, eli harjoitukset pyörivät normaalisti.
Pelsu ja Lukko pelit la ja suMitäs pelejä Ilveksellä olisi ollut, eli mitkä pelit siirrettiin?
Kaksi kotipeliä tyhjillle katsomoille ja vierasreissu Hämeenlinnaan jää nyt välistä. Varmasti taloudellisesti erittäin hyvä asia KalPalle. Minä alan näiden karanteenipäätösten perusteella muotoilemaan jo foliohattua. Tiukassa taloudellisessa tilanteessa olevat seurat asetetaan karanteeniin niin saadaan kuluja pienemmiksi. Olisko mitään?Savon Sanomat kertoo, että KalPassa on koronatartuTA. As in singular.
KalPassa koronatartunta – Pelit siirtyvät nopealla aikataululla
KalPan joukkueessa todettu koronatartunta siirtää joukkueen ohjelmassa tänään perjantaina olleen jääkiekon Liigan TPS- ja ensi tiistain SaiPa-kotipeli...www.savonsanomat.fi
"Mitäs pelejä Ilveksellä olisi ollut, eli mitkä pelit siirrettiin?
Kiitos. Kotona vai vieraissa? Onko siirroilla/peruuttamisilla mahdollista saada merkittävää helpotusta kuluissa?Pelsu ja Lukko pelit la ja su
Ei ole varmaan mikään jättiyllätys että seurat peruuttavat/siirtävät tällä hetkellä pelejä aika matalalla kynnyksellä kun on ensimmäistä kertaa tämän vuoden puolella esitelty valon pilkahduksia siitä että koronapassi palaisi takaisin käyttöön => yleisöä halliin.Mua ei vähempää vois enää loppukausi, jos Liiga jatkaa nykyisellään karanteenimeiningillä. Karseeta puuhastelua. Liiga ihan itse pilasi kauden, ei korona.
Eihän se virus täältä ole mihinkään katoamassa, vaikka tautihuippu mahdollisesti saavutettaisiin lähiaikoina. Jos Liiga ei muuta käytäntöjään, tulee loppukaudesta täysi vitsi. Tässä voisi taas käyttää vanhaa termiä "huono johtaminen".Koska tässä nyt on ajallista pelivaraa (käsittääkseni), niin voisi olla fiksuinta lyödä nyt koko liiga 2-3 viikoksi tauolle. Jokainen hetki tuo kuitenkin lähemmäs sitä, että omikron lakkaa kiertämästä, koska virukselta loppuu leviämismahdollisuudet. Vaikkapa helmikuun puolivälin tienoilla ollaan sen suhteen jo eri tilanteessa kuin nyt..
"Kaikki se on kotiinpäin", sanoi akka kun sontakärpäsen nielaisi
Eihän ne noita pelejä kalenteriin enää saa kovin helpolla. Todnäk ollenkaan.Ei ole varmaan mikään jättiyllätys että seurat peruuttavat/siirtävät tällä hetkellä pelejä aika matalalla kynnyksellä kun on ensimmäistä kertaa tämän vuoden puolella esitelty valon pilkahduksia siitä että koronapassi palaisi takaisin käyttöön => yleisöä halliin.
KalPa on viimeks ollu tiukoilla kun Junno jätti uppoovan laivan. Mutta joo, ihan varmasti taloudellisesti hyvä, sikäli jos pelit vielä pelataan ja vieläpä kansan paikalla ollessa. Ja varmaan vastaava sopisi ihan vakavaraisemmallekkin seuralle.Kaksi kotipeliä tyhjillle katsomoille ja vierasreissu Hämeenlinnaan jää nyt välistä. Varmasti taloudellisesti erittäin hyvä asia KalPalle. Minä alan näiden karanteenipäätösten perusteella muotoilemaan jo foliohattua. Tiukassa taloudellisessa tilanteessa olevat seurat asetetaan karanteeniin niin saadaan kuluja pienemmiksi. Olisko mitään?
Ilves vieraissa molemmissa.Kiitos. Kotona vai vieraissa? Onko siirroilla/peruuttamisilla mahdollista saada merkittävää helpotusta kuluissa?
Kiitos. Kotona vai vieraissa? Onko siirroilla/peruuttamisilla mahdollista saada merkittävää helpotusta kuluissa?
KalPa on viimeks ollu tiukoilla kun Junno jätti uppoovan laivan. Mutta joo, ihan varmasti taloudellisesti hyvä, sikäli jos pelit vielä pelataan ja vieläpä kansan paikalla ollessa. Ja varmaan vastaava sopisi ihan vakavaraisemmallekkin seuralle.
Kyllä kyllä. En minä tässä yksittäisiä seuroja ole osoittelemassa. Liigaa osoittelen.LIIGA siirsi. Ei Ilves Ei ketään muu vaan LIIGA.