Alla oleva viesti tuli. Nyt kun sen tarkemmin lukee, niin kyseessä lienee yksittäisten lippujen rahojen palautus, ei kausikortin. Sitä kyllä ihmettelen, jotta miksi ne kausikorttilaiselle moisen lähettää:Minulle Kärppätoimistolta vastattiin, että Kärpät ei ole lähettänyt mitään viestejä. Palaavat asiaan kuulemma kauden päätteeksi. Ostitko kausikortin Ticket Masterilta vai mitä ihmettä?
Tapahtumajärjestäjä tiedottaa:
Hei,
Oulun Kärppien ottelut 26.12 ja 28.12 joudutaan perumaan uusien viranomaismääräysten vuoksi.
Pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen lippujen palautusta varten 31.1.2022 mennessä.
Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittelyssämme on yhä ajoittain ruuhkaa. Tapahtumajärjestäjien palautusprosesseissa on eriäviä käytäntöjä, joten joissain tapauksissa palautusten käsittelyn aloittaminen viivästyy. Tästä johtuen uusien palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 30 päivää siitä, kun aloitamme palautuksen käsittelyn.
LIPPUJEN PALAUTUSOHJE:
Verkkokaupassa luottokorttia, PayPalia, Apple Payta tai Klarnaa maksutapana käyttäneiden lipun ostajien ei tarvitse tehdä mitään. Lipun hinta palautetaan ostossa käytetylle maksutavalle automaattisesti.
Mikäli liput on maksettu verkkopankin kautta, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta, pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen palautusta varten 31.1.2022 mennessä. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero lippujen hinnan palautusta varten.
Palautuslomake suomeksi
Palautuslomake englanniksi
- Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
- Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
- Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.
Mikäli sinulla on kysyttävää, löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin täältä:
https://help.ticketmaster.fi/hc/fi
Tapahtumajärjestäjä ja Ticketmaster Suomi pahoittelevat tästä aiheutuvaa harmia.
Kiitos kärsivällisyydestäsi.
Ystävällisin terveisin,
Ticketmaster Suomen Asiakaspalvelu