Minä ainakin olen moneen otteeseen miettinyt, että miltä mestaruuden voittaminen tällä kaudella tuntuisi. Ja joka kerta tulen siihen lopputulokseen, että kyllä harmittaisi voittaa eka mestaruus 36 vuoteen, jos sitä ei pääse edes kunnolla juhlistamaan eikä paikan päälle otteluita katsomaan. Oikeastaan siis toivon Ilvekselle hopeaa tai pronssia tältä kaudelta, mikä tuntuu näin ajatellen täysin absurdilta. Luulen, että suhtautuisin asiaan eri tavalla, jos edellisestä mestaruudesta olisi alle 10 vuotta aikaa.
Minä olen kokenut paikan päällä Tepsin yhdeksän edellistä mestaruutta, mutta vaikka tämän kevään pleijarit näillä näkymin menevät kotona telkan ääressä, kyllä mestaruus silti maistuisi.
Noin muuten olen tällä kaudella ollut tyytyväinen jo siitäkin, että Liigaa ylipäänsä pystytään pelaamaan. Toivottavasti pleijarit saataisiin pelattua läpi ilman karanteeneja ihan riippumatta siitä mikä joukkue lopulta voittaa.
Tämän kauden tulen aina muistamaan pandemiasta, mutta olisihan se näin omasta näkökulmasta hieno kruunu haastavalle kaudelle, jos Tepsi voittaisi mestaruuden ja Raipe valittaisiin vuoden turkulaiseksi. Raipen aika Tepsissä jää ymmärtääkseni yhteen kauteen, mutta mestaruuden jälkeen voitaisiin todeta, että Raipen projekti tuli valmiiksi.