Toki Liigan tapauksessa voi olla aika iso kynnys pyörittää sarjaa ilman osaa osallistujista, tai edes yhtä jos kyseessä on talousalueen ja kannatuspohjan puolesta suurin.
Mä en kyl toisaalta tällaisessa poikkeuksellisessa tilanteessa näkisi mitään syytä, miksi kaikki 15 joukkuetta pitäisi laittaa kärsimään,
jos ongelma rajautuisi vain esim. Uudellemaalle. Toki kannattamani seura kärsisi, mutta ei siitä mun mielestä kannata kaikkia muita seuroja vetää mukanaan kohti isompia taloudellisia ongelmia
Kyllä mä kannattaisin kauden aloittamista jopa siinä tilanteessa, jossa jostain syystä esim. Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Oulussa ei voisi pelata. Nämä voivat osallistua sitten sitä mukaan, kun alueet muuttuisivat pelikelpoisiksi ja jos joukkueille tulisi eri määrä pelejä, niin poikkeuksellisesti pudotuspeleihin voisi mennä pisteiden sijaan prosenteilla.
En tiedä onko se taloudellisesti mahdollista, mutta jos Jokeritkin lähtee Venäjälle pelaamaan kotipelejä, niin miks ei HIFK:kin voisi kiertää vieraspelejä, kotipelien sijaan sen aikaa, kun Uudellamaalla olisi tilanne päällä ja HIFK saisi sitten sen verran "ylimääräisiä" kotipelejä ensikaudella, mitä tällä kaudella pelaisi "ylimääräistä" vieraissa.