Mainos

KooKoon yleisömäärät

  • 370 405
  • 2 040

kurnuttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Tiistaina sitten nähdään karut realiteetit, veikkaan 2600.
Lauantai oli hieno, mutta millä ihmeellä saisi nuo ihmiset uusiksi halliin.
Vaikea on ainaki Lappeenrantalaiset saada takaisin tiistaiksi. Veikkaan että ilman idän vieraita katsojia ois ollu paikalla noin 3500. Varmasti toista tuhatta ihmistä oli Lappeenrannasta. Hieno buumi naapurikaupungissa meneillään. Suotakoon se heille muutaman vaikean vuoden jälkeen.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)
Hieno buumi naapurikaupungissa meneillään. Suotakoon se heille muutaman vaikean vuoden jälkeen.

Eri mieltä tästä. Hienoa toki, että saadaan derbyyn enemmän yleisöä ja kiva, että naapuri ei mennyt konkurssiin, mutta vähempikin menestys riittäisi. En jaksa iloita slerbalaisten menestyksestä, en sitten yhtään. Jopa vituttaa.
 

kurnuttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Eri mieltä tästä. Hienoa toki, että saadaan derbyyn enemmän yleisöä ja kiva, että naapuri ei mennyt konkurssiin, mutta vähempikin menestys riittäisi. En jaksa iloita slerbalaisten menestyksestä, en sitten yhtään. Jopa vituttaa.
Kyllä Saipalle ennemmin menestystä suo kun tolle etelä-savolaiselle naapurille. Ja loppuu se Saipanki lento vielä, nauttikoot nyt kun kulkee.
 

Samooja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hieno buumi naapurikaupungissa meneillään. Suotakoon se heille muutaman vaikean vuoden jälkeen.
Siellä on niin synkät vuodet takana, että tämän hetken lennon suo sinne ihan hyvin. Oli se mukava lauantaina katsella hallilla jengiä kävelemässä ylpeästi SaiPan paidat päällä. Paidat joita ne ei ole moneen vuoteen kehdannut ottaa edes kotona kaapistaan ulos.
 

Roy Race

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Illan katsomokartan perusteella vois ajatella että on syksy 20 ja vedetään Avin koronarajoituksilla. Onkohan siellä niitä pahviukkoja tyhjillä penkeillä?
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Toimisto voi katsoa peiliin miettiessään illan yleisömäärää. Tota se on tällä tuotteella ja tolla työmotivaatiolla. Yritettiin tähän peliin edes saada yleisöä vai oliko turha vaiva?
Tää vaan todistaa kuinka ummehtunut ja kaavoihinsa kangistunut toimisto on Välimaan johdolla.
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olemme ylittäneet uutiskynnyksen otsikolla "Liigassa koomisen alhainen yleisömäärä". Toivottavasti toimistolla mietitään, olivatko tapahtuman artistivalinnat kohdallaan. Yleisö on aina oikeassa. Kotiin jääneet mukaan lukien
 

Keyser

Jäsen
Olemme ylittäneet uutiskynnyksen otsikolla "Liigassa koomisen alhainen yleisömäärä". Toivottavasti toimistolla mietitään, olivatko tapahtuman artistivalinnat kohdallaan. Yleisö on aina oikeassa. Kotiin jääneet mukaan lukien
Tuossa ei tarvis kauan odotella kun olisi uusi harjoituksen paikka toimistolle:

Lauantaina 14.12 on Tepsi vastassa ja heti perään 18.12 keskiviikkona Kespoo. Keskiviikon peli on s-etu peli, mutta näinköhän osataan toimistolla ottaa mitään tehoja irti tuosta, vai onko taas keskiviikolle sellainen 2000 kieputtimilla yleisöä.
 

Samooja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuossa ei tarvis kauan odotella kun olisi uusi harjoituksen paikka toimistolle:

Lauantaina 14.12 on Tepsi vastassa ja heti perään 18.12 keskiviikkona Kespoo. Keskiviikon peli on s-etu peli, mutta näinköhän osataan toimistolla ottaa mitään tehoja irti tuosta, vai onko taas keskiviikolle sellainen 2000 kieputtimilla yleisöä.
Tuskin tuota keskiviikon Espoo-peliä toimistolla isommin mainostellaan. Se perinteinen s-etukortti-peli maininta edellisenä päivänä pelimainoksen yhteydessä. Mitäpä sitä isommin.

En tiedä miten paljon muissa seuroissa yksittäisten pelien markkinointiin panostetaan, mutta KooKoon kohdalla tuntuu, että se on toimistolle aivan sama tuleeko sinne ketään vai ei. Ainakin markkinointiponnistelujen perusteella. Sitten Välimaa murisee jossain haastattelussa kun yleisöä ei käy tarpeeksi.

Isossa kuvassa tuolla ottelutapahtumien markkinoinnilla ajattelen sitä minkä kuvan seura itse luo tapahtumista ns.isolle yleisölle. Kyllä me vakikävijät sinne raahaudutaan illasta toiseen, on se peli kuinka sekasin tahansa, mutta tuo mainonta ei olekaan meille suunnattua. Seuran pitäisi pystyä luomaan ottelutapahtumista sellainen kuva ihmisille, että tuollahan on hyvä meno ja mä haluan olla tuolla mukana. Ja miten luot sen kuvan kun peli on sekasin ja hallissa on 2000 henkeä? No se onkin taitolaji ja sitä varten markkinointia olisikin pitänyt painaa koko alkukausi täysillä. Ei siinä tällainen yksittäinen "ohipeli" haittaisi isoa yleisöä yhtään. Nyt kun sitä tapahtumamarkkinointia on tehty vähän, niin eilisen pelin jälkeen se on todella vaikeaa.
 

Keyser

Jäsen
En tiedä miten paljon muissa seuroissa yksittäisten pelien markkinointiin panostetaan, mutta KooKoon kohdalla tuntuu, että se on toimistolle aivan sama tuleeko sinne ketään vai ei. Ainakin markkinointiponnistelujen perusteella. Sitten Välimaa murisee jossain haastattelussa kun yleisöä ei käy tarpeeksi.
Minäkään en tiedä kuinka yleistä tollainen on, mutta kyllä jotkut seurat näitä paketteja ja tempauksia tekevät.

Kookookin on yrittänyt, mutta jää mielestäni monesti vähän piippuun. Olisko ollut isänpäivä kun myytiin jotain lippupakettia missä oli muistaakseni 2 lippua 40e tai vaihtoehtoisesti 5 lippua 100e/10 lippua 200e. Piti vähän hieraista silmiä, että anteeksi mitä helvettiä mä just luin? Siinä voi sitten päättää maksatko saman hinnan 2 lipusta tai 10 lipusta per lippu. Mitä järkeä on pakettitarjouksissa, jos siinä ei säästä mitään, miksei tää vaan ole tarjouslippu 20e/kpl? En mäkään osta 100 rullaa vessapaperia kerralla, jos ei siinä säästä mitään verrattuna pienempään pakettiin.

Perhepeli jypiä vastaan oli hyvä setti kun koko perhe pääsi 50e peliin, mutta näitä tarvitaan lisää. Töitä pitää tehdä ja kehittyä kokoajan jos meinaa pärjätä. Nyt taannutaan, ja ollaan tyytyväisiä = ei hyvä.
 
Viimeksi muokattu:

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eipä olisi kovin kummoinen ennustaja tarvinnut olla, että olisi osannut veikata eilisen pelin yleisömäärän jäävän olemattomaksi. Siksipä tuohon olisi voinut helposti suunnitella etukäteen jonkun alekampanjan - jos siis toimistoa tällainen työntekoon viittaava toiminta kiinnostelisi.
 

Samooja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Perhepeli jypiä vastaan oli hyvä setti kun koko perhe pääsi 50e peliin, mutta näitä tarvitaan lisää. Töitä pitää tehdä ja kehittyä kokoajan jos meinaa pärjätä. Nyt taannutaan, ja ollaan tyytyväisiä = ei hyvä.
Tää oli hyvä, mutta taisi jäädä vähän siinä mielessä piippuun ettei noita perhelippuja voinut ostaa kun KooKoon toimistolta. Jos tuon olisi saanut helposti Ticketmasterin kautta hankittua, niin veikkaan, että menekki olisi ollut vielä isompaa. Siinä vaihtoehdossa toki kioskilippuja tuskin olisi saanut annettua mukaan samalla tavalla.

Eipä olisi kovin kummoinen ennustaja tarvinnut olla, että olisi osannut veikata eilisen pelin yleisömäärän jäävän olemattomaksi. Siksipä tuohon olisi voinut helposti suunnitella etukäteen jonkun alekampanjan - jos siis toimistoa tällainen työntekoon viittaava toiminta kiinnostelisi.
Ehkä omien sanojensa mukaan maanisesti "exceleistä" myyntejä kyttäävä Välimaa laski, että peliin tulee kaikissa skenaarioissa tuo 2000 henkeä ja lippualennusten kanssa rahaa olisi tullut vaan vähemmän kassaan.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eipä olisi kovin kummoinen ennustaja tarvinnut olla, että olisi osannut veikata eilisen pelin yleisömäärän jäävän olemattomaksi. Siksipä tuohon olisi voinut helposti suunnitella etukäteen jonkun alekampanjan - jos siis toimistoa tällainen työntekoon viittaava toiminta kiinnostelisi.

Toisaalta tehtiin kauden ennätys pienimmässä yleisömäärässä ja tuota ei kukaan vie meiltä pois kun Mikkelissäkin tulee vähän Savon lisää ilmoitettuihin määriin ettei mene alle 2000
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös