Kovasti jotkut ovat sitä mieltä että "Kaikkia ei voi miellyttää". Ja vähän väitetään ettei tarvitsekaan. Perään vielä huudellaan että "Jää nyt helvetissä pois! Älä tule ikinä hallille enää."
Kuka uskaltaa väittää että KooKoo Hockey OY on taloudellisesti niin hyvissä kantimissa että se voi hymyssä suin katsella kun yksikin katsoja jää tulematta? Ja kun yksi katsoja kertoo miksi ei ole tulossa, niin sitä kohden on varmasti lukematon määrä niitä, jotka eivät tule samasta syytä, mutta eivät sitä kenellekään kerro.
Kuinka moni Teistä jättää tulematta jos sivuseisomakatsomo on AUKI, vaikkei sen täyttöaste ole kovin suuri?
Kuinka moni Teistä jättäää tulematta jos jäähallimusiikki on hivenen liian hiljaisella Teidän mielestänne?
On aivan varmasti KooKoo Hockey OYn etu, että se pyrkii palvelemaan niitä hankalampiakin asiakkaita, joita Te monet pidätte "nillittäjinä" tai turhasta valittajina.
Kaikki ylimielisyys yritykseltä asiakkaita kohtaan on tuhoisaa. Kun on kyseessä massatapahtumalaji niin kaikkia ei tietenkään aina ole mahdollista yhdessä tapahtumassa miellyttää, mutta siihen tulee ehdottomasti pyrkiä.
Sumulaaksossa käydään katsomassa jääkiekkoa. Joku tulee koko ottelutapahtuman takia tarjoiluineen. Kaikki hallille tulijat eivät ole tuolla peräänkuulutettuja KooKoo -faneja. KooKoo -fani ehkä sietää paljon sellaista ottelutapahtumassa, mitä paljon parjattu "tuulipukukatsoja" ei siedä. Väitän että katsojista pieni osa on ns. KooKoo -faneja. Nämä molemmat katsojakategoriat ovat kuitenkin yhtä arvokkaita KooKoo Hockey OYn kannalta. Lisäksi on vielä paljon muunlaisia katsojia, jotka eivät kuulu em. kategorioihin.
Massatapahtuman järjestäjän on yritettävä ehdottomasti miellyttää kaikkia tapahtumaan tulleita. Ja vain siksi, että he tulisivat uudelleen ja toisivat ystäviään ja perheenjäseniään mukanaan. Epämiellyttävä kokemus varsinkin toistuvana on tuhoisaa järjestäjän tulojen kannalta. Mikään ei ole nykyään niin helppoa kuin jäädä sinne kuuluisaan "sohvannurkkaan". Lähes kaiken saa nykyään sinnekin.
Tuolla sanottiin että KooKoon Toimisto lukee näitä. Älkää olko niin varmoja. Parempi tapa kertoa kokeumuksistaan niin hyvässä kuin pahassa on PALAUTE. Sain juuri eilen viestiä KooKoon Myynti- ja Viestintäpäällikkö Matti Lindholmilta että KooKoo ottaa mielellään vastaan PALAUTETTA. Hän kertoi että palaute kannattaa aina antaa Toimistolle eikä kioskimyyjälle, järjestysmiehelle tai kaljanlaskijalle. KooKoon toimisto on erittäin kiinnostunut palautteesta ja kokemuksista. Paluaute kannattaa aina antaa Linholmin mukaan hänelle, Tapahtumapäällikkö Carl-Juhan Linforsille sekä Toimitusjohtaja Sakari Välimaalle, jotta toimistossa tosiaakin tiedetään asiakkaiden ottelutapahtumakokemuksista ja niihin osataan reagoida sekä korjata mahdolliset epäkohdat.
Näin poijaat. Eli ne, jotka huutelevat että "pysy poissa äläkä niillitä" tai "olet vääränlainen katsoja ja asiakas" niin kysykää KooKoon toimistolta mitä mieltä he ovat tuollaisesta näkökulmasta.