KooKoon yleisömäärät

  • 344 985
  • 1 941
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kävin tänään uudessa paikallisessa kaffella. Siellä on sellainen viiden hengen porukka joka käy peleissä. Eivät ole kuulemma enää käyneet kun ruvettiin kaljalle passia kyselemään. Yhtä vaille kaikki rokotettu. 2 oli saanut lasten avulla älypuhelimeen passin ja kahta ei kiinnosta hankkia ku on niin monimutkaista ja turhaa. Ja tää yksi ei rokotetta ota perkele, niinkuin itse ilmaisi. Siinä ne kaljaa kittasi ja ennen klo 17.00 sieltäkin piti poistua!

En voinut kun nauraa! kaikkea se leipä elättää.

Nämä siis jotain 70v miehiä.
Jaahans; luulin että alle 30 vee ikäiset ovat mielestään ns. "kuolemattomia". Ja niinhän se pitää siinä iässä ollakin.
Mutta on näköjään toinenkin tälläinen ryhmä, eli nuo vanhat 70 vee ukot. Noh, ne ovat ainakin jo kaiken nähneet, ja tietävät ettei tämmöinen "pieni virus" heihin iske.
Anyway, oli nyt tilanne mikä oli, hallille pitää nyt lähteä. Kun se vielä on mahdollista.
 

Keyser

Jäsen
Kyllä on mukavaa nyt kun Passit saatu käyttöön ja kaikki Tauno Tasalakit uskaltavat tulla turvallisin mielin sankoin joukuin hallille.. eiku mitenkäs se nyt menikään. Tääkin kausi on pilattu.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vittu että vituttaa nämä yleisömäärät. Siksikin, että en itse enää millään kerkeä ainakaan viikkomatseihin töiden takia. Tänäänkin piti lähteä, mutta ei ehtinyt, koska ylityöt. Sitten vain perse sohvalle ja kalja ja telkka auki. On tämä sikäli raastavaa, että kävisin kyllä, jos ehtisin. Anteeksi KooKoo omasta puolestani.
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Vittu että vituttaa nämä yleisömäärät. Siksikin, että en itse enää millään kerkeä ainakaan viikkomatseihin töiden takia. Tänäänkin piti lähteä, mutta ei ehtinyt, koska ylityöt. Sitten vain perse sohvalle ja kalja ja telkka auki. On tämä sikäli raastavaa, että kävisin kyllä, jos ehtisin. Anteeksi KooKoo omasta puolestani.
Tässä kun asuu toisella paikkakunnalla niin ei noihin tosiaan valitettavasti pääse. Mutta kyllä tää pistää vituttamaan, kun jengi ei uskalla elää lähestulkoon enää lainkaan missään. Tai sitten kouvolassa on rokottamatta aivan helvetisti jengiä. Ei voi olla se passin käyttö niin vaikeaa, että paikalle ei enempää yleisöä tule. Kyllä se taitaa olla psykoosi siitä että tappava tauti kiertää väestössä eikä saa liikkua nyt missään kun päättäjät on niin sanoneet..

Edit. Jengi pelaa voittavaa jääkiekkoa joka ilta suurinpiirtein suomen seuratuimmassa sarjassa eikä uskalleta mennä katsomaan. Tähän se valitettavasti taitaa kuihtuakin vähitellen..
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tässä kun asuu toisella paikkakunnalla niin ei noihin tosiaan valitettavasti pääse. Mutta kyllä tää pistää vituttamaan, kun jengi ei uskalla elää lähestulkoon enää lainkaan missään. Tai sitten kouvolassa on rokottamatta aivan helvetisti jengiä. Ei voi olla se passin käyttö niin vaikeaa, että paikalle ei enempää yleisöä tule. Kyllä se taitaa olla psykoosi siitä että tappava tauti kiertää väestössä eikä saa liikkua nyt missään kun päättäjät on niin sanoneet..

Edit. Jengi pelaa voittavaa jääkiekkoa joka ilta suurinpiirtein suomen seuratuimmassa sarjassa eikä uskalleta mennä katsomaan. Tähän se valitettavasti taitaa kuihtuakin vähitellen..
Tehdään se selväksi, että huoli KooKoon yleisömääristä on yhteinen. Joukkue menestyy ja liput ovat edullisia, joten on syytäkin ihmetellä. Mutta mahtaako meistä moni tietää, miksi ihmiset jättävät käymättä matseissa. Syitä voi olla niin monia. Yksi kysely kaljabaareissa ei riitä todisteeksi. Eikä toisaalta niiden matseissa käymättömien haukkuminen auta.

Pitäisiköhän KooKoon pyöräyttää kysely aiheesta? Eikä millään negatiivisella kärjellä, vaan pikemminkin niin, että mikä sinut saisi käymään matseissa. Siellä sitten vähän siinä sivussa kysyttäisiin, että mikä nyt vaivaa, kun et käy.

Idea on ilmaiseksi toimiston käytettävissä. Toki tarjoan ihan kohtuullisilla tuntihinnoilla syvempääkin analyysiä ja konsultointia. Senkin tiedätte, miten tavoittaa.

Mutta haukkumalla sitä jengiä ei ainakaan matsiin saada.
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Tehdään se selväksi, että huoli KooKoon yleisömääristä on yhteinen. Joukkue menestyy ja liput ovat edullisia, joten on syytäkin ihmetellä. Mutta mahtaako meistä moni tietää, miksi ihmiset jättävät käymättä matseissa. Syitä voi olla niin monia. Yksi kysely kaljabaareissa ei riitä todisteeksi. Eikä toisaalta niiden matseissa käymättömien haukkuminen auta.

Pitäisiköhän KooKoon pyöräyttää kysely aiheesta? Eikä millään negatiivisella kärjellä, vaan pikemminkin niin, että mikä sinut saisi käymään matseissa. Siellä sitten vähän siinä sivussa kysyttäisiin, että mikä nyt vaivaa, kun et käy.

Idea on ilmaiseksi toimiston käytettävissä. Toki tarjoan ihan kohtuullisilla tuntihinnoilla syvempääkin analyysiä ja konsultointia. Senkin tiedätte, miten tavoittaa.

Mutta haukkumalla sitä jengiä ei ainakaan matsiin saada.

Onneksi KooKoo ei ole tainnut niitä haukkuakaan. Lähinnä turhautunut ihminen anonyyminä keskustelupalstalla.

Kysely voisi olla jees. Saisi mahdollisesti dataa siitä, että onko yrityksellä edes itse mitään tehtävissä asialle.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei mikään ihme ettei tänään väki liiku kun kukaan osaa uudesta variantista sanoa mitään. Ei siinä passit auta kun ei edes tiedetä toimiiko piikki siihen. Jos olisin vanha tai riskiryhmässä niin en ehkä menisi juuri nyt peliin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei mikään ihme ettei tänään väki liiku kun kukaan osaa uudesta variantista sanoa mitään. Ei siinä passit auta kun ei edes tiedetä toimiiko piikki siihen. Jos olisin vanha tai riskiryhmässä niin en ehkä menisi juuri nyt peliin.
Sitä on löydetty pari täältä pk-seudulta. On aika epätodennäköistä, että se olisi vielä Kouvolaan ehtinyt.

Korkeintaan minä olisin voinut sen tuonne matsiin tuoda. Joten ottakaa nyt oikeasti järki käteen siellä.
 

Kurt

Jäsen
Tilanne on huono, mutta ei katastrofi. Onneksi meillä on fiksu johto. Katsokaa tästä jutusta kauden tulopuolen budjetteja.
KooKoo on budjetoinut sarjan pienimmät yleisötulot. Toki iso summa, mutta moni muu on paljon enemmän yleisötulojen varassa kuin me.

 
Suosikkijoukkue
KK
Käyttäjä on rikkonut "koronakaranteeniaan" ja siirtänyt koronakeskustelun toisaalle. Nyt hänet on asetettu koko palstan kattavaan pelikieltoon.
Jaahans; luulin että alle 30 vee ikäiset ovat mielestään ns. "kuolemattomia". Ja niinhän se pitää siinä iässä ollakin.
Mutta on näköjään toinenkin tälläinen ryhmä, eli nuo vanhat 70 vee ukot. Noh, ne ovat ainakin jo kaiken nähneet, ja tietävät ettei tämmöinen "pieni virus" heihin iske.
Anyway, oli nyt tilanne mikä oli, hallille pitää nyt lähteä. Kun se vielä on mahdollista.
Sanos sitten kuinka vaarallinen tauti tuo on edes yli 90 vuotiaille? Millä todennäköisyydellä tähän sitten kuolee, jos saat minkäkin ikäisenä koronan? Numerot ovat aivan vitun naurettavia! Kaikki me olemme kuolemattomia, mutta ei kai kukaan usko, että tuo rokote tai passi auttaa yhtään mitään! Noniin ja bannia tulee.

(Modet kun annatte nyt minulle kenkää koska olen puhunut paskaa niin antaa heitää. Kyllähän noista rokotteista hyötyä oli. Oli hyötyä taloudellisesti sekä kansanterveydellisesti. Me kaikki ollaan pelastettu koska rokotekattavuus + koronapassi)

Kaikille terkut, hyvää yötä ja vika sammuttaa valot!
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sitä on löydetty pari täältä pk-seudulta. On aika epätodennäköistä, että se olisi vielä Kouvolaan ehtinyt.

Korkeintaan minä olisin voinut sen tuonne matsiin tuoda. Joten ottakaa nyt oikeasti järki käteen siellä.

Samassa paikassa minäkin asun ja ensi viikolla ajattelin täältä tuliaisia peliin tuoda. En minäkään usko että uusi variantti Kouvolassa pyörii mutta uskooko tauno tasalakki oli mun pointti.
 

Caballero76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Sanos sitten kuinka vaarallinen tauti tuo on edes yli 90 vuotiaille? Millä todennäköisyydellä tähän sitten kuolee, jos saat minkäkin ikäisenä koronan? Numerot ovat aivan vitun naurettavia! Kaikki me olemme kuolemattomia, mutta ei kai kukaan usko, että tuo rokote tai passi auttaa yhtään mitään! Noniin ja bannia tulee.

(Modet kun annatte nyt minulle kenkää koska olen puhunut paskaa niin antaa heitää. Kyllähän noista rokotteista hyötyä oli. Oli hyötyä taloudellisesti sekä kansanterveydellisesti. Me kaikki ollaan pelastettu koska rokotekattavuus + koronapassi)

Kaikille terkut, hyvää yötä ja vika sammuttaa valot!
Ja pelkäät kuitenkin rokotetta mitä on ihmiskokeiltu varmaan enemmän kuin mitään muuta vuosikymmeniin?
 
Suosikkijoukkue
KK
Sanoin että positiivinen yllätys. Nyt korkki kiinni.
Joo niin pitäisi. Vaikeaa kiertää korkkia vastapäivään näinä päivinä. No pessimistinä en oikein vain tuossa positiivista yllätystä näe. Ymmärsin pointtisi jo kaukaa, mutta pessimistinä tämä pitää kääntää nega kautta. Ei helvetti katso nyt noita yleisömääriä. KooKoo pelaa historiansa parasta lätkää, yleisömäärät putoaa taas koronan takia ja jengi väittää että nää yleisömäärät tästä nousee, kun rajoituksia laitetaan lisää. Kuinka sekaisin porukka täällä on?
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Joo niin pitäisi. Vaikeaa kiertää korkkia vastapäivään näinä päivinä. No pessimistinä en oikein vain tuossa positiivista yllätystä näe. Ymmärsin pointtisi jo kaukaa, mutta pessimistinä tämä pitää kääntää nega kautta. Ei helvetti katso nyt noita yleisömääriä. KooKoo pelaa historiansa parasta lätkää, yleisömäärät putoaa taas koronan takia ja jengi väittää että nää yleisömäärät tästä nousee, kun rajoituksia laitetaan lisää. Kuinka sekaisin porukka täällä on?

En tiedä luitko ensimmäistä viestiäni tähän aiheeseen liittyen tältä päivältä? No, pääasia että ymmärsit pointin, joka oli se että POSITIIVINEN YLLÄTYS verrattuna siihen miltä näyttää.
 
Suosikkijoukkue
KK
Ja pelkäät kuitenkin rokotetta mitä on ihmiskokeiltu varmaan enemmän kuin mitään muuta vuosikymmeniin?
Mulla on jo rokote 1 ja toka 2. tulossa 7.12.. Kiitos pakottamisen koska haluan käydä töissä (ulkomaat työalueena). Muuten ei olisi eikä tulisi. En myöskään tule muualla kuin matkoilla töihin käyttämään passia joten olen poissa baareista, peleistä ja leikistä, koska mun ei tarvi. Mutta tätähä kukaan ei ymmärrä. Passia en kotimaassa tule käyttämään ikinä. I-KI-NÄ.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Sanos sitten kuinka vaarallinen tauti tuo on edes yli 90 vuotiaille? Millä todennäköisyydellä tähän sitten kuolee, jos saat minkäkin ikäisenä koronan? Numerot ovat aivan vitun naurettavia! Kaikki me olemme kuolemattomia, mutta ei kai kukaan usko, että tuo rokote tai passi auttaa yhtään mitään! Noniin ja bannia tulee.

(Modet kun annatte nyt minulle kenkää koska olen puhunut paskaa niin antaa heitää. Kyllähän noista rokotteista hyötyä oli. Oli hyötyä taloudellisesti sekä kansanterveydellisesti. Me kaikki ollaan pelastettu koska rokotekattavuus + koronapassi)

Kaikille terkut, hyvää yötä ja vika sammuttaa valot!
Eli sinun mukaasi ei kai pitäisi a) edes rokottaa ketään b) mistään syystä pitää mitään rajoituksia?

Noiden jälkeen vaihtoehdot ovat
1) jättää kaikki koronaan sairastuneet hoitamatta ja antaa osan heistä kuolla tuskaisesti
2) hoitaa koronaan sairastuneet jotka täyttäisivät jo yksinään varmasti kaikki tehohoidon paikat ja täten ihmisiä kuolisi tehohoidon puutteen takia taatusti

En sano, että tuo olisi idiotismin multihuipentuma, mutta sitä voi jokainen miettiä itse onko niin.

Kirjoitat aivan naurettavaa kuraa ja sinun sietäisi hävetä. Tai selvittää pääsi. Tämä ei ollut henkilökohtaisesti sinulle, vaan tuolle sinun mielipiteellesi.

Yleisömäärä on 1921 ja se ei ole edes kauden pienin KooKoon kotiotteluissa. Onneksi KooKoon toimistolla on töissä fiksuja ihmisiä jotka ymmärtävät tilanteen ja osaavat toimia oikein tilanteen vaatimin tavoin.

Tänä viikonloppuna on suosituin pikkujouluviikonloppu, mikä myös vaikuttaa yleisömäärään. Toivotaan, että joulun jälkeen yleisö tulee hallille tilanteen kehittyessä parempaan suuntaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös