Oli kyllä vaikeaa varmaan monella muullakin lähteä hallille. Oli aikamoista kidutusta seurata koko peli, mutta tällaista se oli Mestiksessäkin.Mä häpeän. Ei mulla muuta.
Oli kyllä vaikeaa varmaan monella muullakin lähteä hallille. Oli aikamoista kidutusta seurata koko peli, mutta tällaista se oli Mestiksessäkin.
Jos joka pelissä on vähintään 3000 katsojaa, niin mielestäni tilanne on erinomainen. En osaa nähdä eilistä yleisömäärää erityisen huonona kun ottaa huomioon pelipäivän, vastustajan ja tulevan Lukko-pelin.
Pitää katsoo keskiarvoa eikä yksittäistä ottelua. Pitää nähdä tuloksen taakse. Olihan tuo eilinen peli semmoinen mitä odotinkin. Voitosta ei juuri kisailtu
Kyllä, ollaan hienosti tavoitteen yläpuolella. Sen verran porukka näyttää seuraavan Kouvolassa liigan tapahtumia että Pelicansin slumppi ja tyhjennysmyynnit olleet ihmisten tiedossa. 3100 on aika perus yleisömäärä siihen nähden, eikä huoleta tällä hetkellä. Hyvä, jos Lukkoa vastaan on tupa täyttymässä!
Taululla näytettiin kyllä ihan joku muu yleisömäärä kuin mikä kuulutettiin. Muistaakseni kuutiolla välähti joku 34XX ja kuulutuksessa oli tuo 31XX määrä. Huomasiko kukaan muu tätä vai pitääkö oikeasti mennä optikolle?
Taululla näytettiin kyllä ihan joku muu yleisömäärä kuin mikä kuulutettiin. Muistaakseni kuutiolla välähti joku 34XX ja kuulutuksessa oli tuo 31XX määrä. Huomasiko kukaan muu tätä vai pitääkö oikeasti mennä optikolle?
Ja eilen PullaPosken kuulutuksista ei sitten taas saanut sitä vähää selvää mitä joskus muulloin. Miten helvetissä pystyy syömään niin paljon pullaa samaan aikaan kuin mokeltaa mikrofooniin. Äijähän on legenda ei siinä mitään, mutta muistaisi joskus mitä varten siellä toimitsijapömpelissä istuu ja mongertaa. Välillä kyllä suoraan sanoen vituttaa.
Eikös tämä Herra ole hyvinkin läheisissä kytköksissä pullanpaistajiin. Ei hän sentään ihan itse Pulla Peltola ole, mutta varmaankin sinne suuntaan kallellaan. Voin olla väärässä.Hieno huomio, tiedän kyllä että mongertaa, mokeltaa ja korostaa, mutta tää pullajuttu ihan mahtava!
Eikös tämä Herra ole hyvinkin läheisissä kytköksissä pullanpaistajiin. Ei hän sentään ihan itse Pulla Peltola ole, mutta varmaankin sinne suuntaan kallellaan. Voin olla väärässä.
Kiitos ! Tyylistä ei pidä tinkiä. Mutta joskus olisi ajateltava sitä yleisöä jolle esiinnytään ja etenkin sitä mikä on kaiken tarkoitus. Möykätä voi tyylillä, hehkuttaa helvetisti ja olla persoona, mutta oleelinen on saatava tulemaan läpi eli tässä tapauksessa kuulutuksen sisältämä tieto. Ainakin seisomapäätyyn sitä "pullaa" on välillä aivan liikaa. Tämä ei suoraan liity yleisömääriin, mutta voihan joku suivaantua ja jäädä seuraavaksi kotiin jos kiukuttaa kuuluttajan persoona.Jotenkin näin. Itse siis tykkään miehen tyylistä, ei siinä mitään, mutta hauskasti muotoilit asian.
Luotettavasta lähteestä osaan kertoa kuuluttajan olevan Pullan palkkalistoilla.Jotenkin näin. Itse siis tykkään miehen tyylistä, ei siinä mitään, mutta hauskasti muotoilit asian.
Omalaatuinen tyylii kuuluttaa, paikoin kaipaisi selkeyttä puheisiin niin ei tarvitsisi arvailla.
Luotettavasta lähteestä osaan kertoa kuuluttajan olevan Pullan palkkalistoilla.
Onko nämä tarpeellisia? Jotain rotia nyt tähän sinunkin tuottamaan paskaan. Väärät ja typerät mielipiteet jääkiekosta vielä menee, mutta henkilöön hyökkääminen on jo liikaa.Mutta yleisön palvelu ei aina oikein sovi yhteen pullaposkisuuden kanssa.