KooKoo on ollut valitettavan hajuton, mauton ja väritön eikä someen ole panostettu tarvittavia resursseja. Toimari Välimaa on tehnyt tämän päätöksen syystä tai toisesta, ehkä kiinnostuksen, ehkä rahan puutteesta! KooKoon hallituksessa ei ilmeisesti ole ollut somen tai yleensä markkinoinnin ammattilaista, joten sieltä ei ole tullut painetta hoitaa asiaa kohdilleen. Hallituksessa ei ole myöskään ollut yhtään valtakunnallisesti tunnettua business-miestä tai jääkiekon tuntijaa. Yksittäisiä pelaajia ei ole nostettu markkinoinnin ja myynnin kärjeksi, ei edes Malte Strömwallia. Ei siis ihme, ettei KooKoo ole mediaseksikkäin joukkue.
Toisin pitäisi tietenkin olla, jos KooKoo aikoo saada pelipaitaansa kalliin mainoksen joltain valtakunnallisesti toimivalta merkittävältä firmalta, joka haluaa ensisijaisesti näkyvyyttä muualla kuin pelkästään Sumulaaksossa. Nykyään yritykset satsaavat brändin rakentamiseen, somepöhinään, 24/7/365-näkyvyyteen, yksittäisten työntekijöiden (pelaajien) persoonallisuuden esilletuontiin sekä toiminnan takana olevaan tarinaan. Näissä KooKoolla on vielä iso työmaa edessä, jotta saadaan hajua, makua ja varsinkin väriä toimintaan.
Niin ja viitaten Funky Duckin kisamakkaroihin Kuopiossa. Ei olisi yhtään hassumpi idea järjestää kisastudio esimerkiksi jossain hesalaisessa baarissa KooKoo-HIFK-ottelun aikana. Sinne saisi porukkaa molempien joukkueiden kannattajista ja pikkuisen sitä toivottua näkyvyyttä!