cottonmouth
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo & Philadelphia Flyers
Samaa naureskelin. On kyllä joko Kouvolavihaa tai hurttia huumoria ollut liikenteessä. :)En oikein tiedä pitäisikö Ylen Teksti-tv:n otsikointi ottaa huumorina vai vittuiluna...
Ilouutisia KooKoon kannattajille, kun seura on tehnyt 2017 vuoteen asti kestävän sopimuksen Radio Cityn kanssa KooKoon otteluiden selostuksista. Ottelut selostaa Juuso Almgren ja lähetykset alkavat lauantaista lähtien.
Itse olin kyllä tyytyväinen Juuson selostuksiin. Toivon että jatkaa.
Jos olisin itse tiennyt tuosta, olisin saletisti jäänyt televisiosta katsomaan, mutta kun on lippu jo hankittuna, niin katsotaan nyt paikanpäältä. Verottaa varmasti yleisöä.Lauantain kotiavaus näyttää tulevan ihan nelosen ilmaiskanavalta kuukauden pelinä. Toivottavasti häkki olisi silti täynnä.
Jos olisin itse tiennyt tuosta, olisin saletisti jäänyt televisiosta katsomaan, mutta kun on lippu jo hankittuna, niin katsotaan nyt paikanpäältä. Verottaa varmasti yleisöä.
KooKoon toimitusjohtaja Sakari Välimaa on tänään Radio Rockilla korporaation vieraana klo.09.00 alkaen.
Juuri näin, itsellenikin jäi samanlainen fiilis Välimaan vierailusta ja hieman tuntu korporaation ukot jopa symppaavan KooKoota.eivät viitsineet bonuksista vittuilla sen suuremmin. Ihan positiviinen, hyvä haastattelu, ja näin.
Verottaa varmasti yleisöä.
Jos olisin itse tiennyt tuosta, olisin saletisti jäänyt televisiosta katsomaan, mutta kun on lippu jo hankittuna, niin katsotaan nyt paikanpäältä. Verottaa varmasti yleisöä.
Mun mielestä tuo Sporttiin vertaaminen on aivan turhaa, vaikkakin sitä saa varmasti kuunnella loputtomiin. Nousija joukkueella on aina vaikeaa ja turhien paineiden luominen viime vuoden jumboon vertaamalla ei edesauta asiaa millään tavalla.Lähes inhorealistinen artikkeli Yle-urheilun puolelta ( linkki: KooKoolla edessä pitkä talvi - Sport asetti riman korkealle | Yle Urheilu | yle.fi ) . Tuoltahan KooKoon tulevaisuus tulevan kauden osalta kieltämättä näyttää, kun puusta katsoo, mutta kohta on perjantai, ja ensimmäinen mahdollisuus yllätykseen!
Mun mielestä tuo Sporttiin vertaaminen on aivan turhaa, vaikkakin sitä saa varmasti kuunnella loputtomiin. Nousija joukkueella on aina vaikeaa ja turhien paineiden luominen viime vuoden jumboon vertaamalla ei edesauta asiaa millään tavalla.
KooKoo on päässyt Mestiksessä viime vuosina vaarallisen helpolla, mutta hyppy pääsarjaan on valtava.
Olihan siellä helppoa verrattuna siihen mitä tulee olemaan liigassa. Enää ei ole pisteitä tulossa sillä, että aletaan pelaamaan kolmannessa erässä. Enää ei olla houkuttelevin seura joka saa valittua pelaajamarkkinoilla parhaita päältä, vaan joudutaan tyytymään lähinnä niihin pelaajiin joista muut eivät ole kiinnostunteita. Taloudellisesti saatiin n. nollatulokselle budjetoidun runkosarjan pälle pleijareista satojen tonnien voitollinen tulos joka kevät, tulevina keväinä yleisöryntäyksen etumerkki vaihtuu, kun playoffkiekko vaihtuu merkityksettömään tyhjennysmyyntiläpsyttelyyn. jne jne...Ihan pirun helppoahan Mestiksessä olikin..