Mainostetaan nyt vähän täälläkin, että Mikkelin Jukureiden faniryhmän Sarvisclubin puheenjohtaja on perustanut facebookiin sivuston
Mestiksen mestariksi kuka muu tahansa, kunhan se ei ole KooKoo.
Hienoa toimintaa! Osoittaa kuinka hyviä häviäjiä nämä Sarvisclubilaiset ovat.
1. Facebook sivulla ei ole mitään tekemistä SarvisClubin kanssa
2. Facebook sivun olen avannut henkilökohtaisesti.
3. Facebook sivulla ei ole mitään tekemistä Jukurit-KooKoo ottelusarjan jääkiekkoilullisilla jutuilla.
4. Facebook sivulle liittyminen on täysin vapaaehtoista
5. Facebook sivulla ei ole minkäänlaista vihamielisyyttä mitään vastaan
6. Facebook sivulla ainut negatiivinen sana on Antipatia (katsokaa Googlesta, jos ette tiedä mitä se tarkoittaa)
Syitä sivuun:
1. Häirikkösoitot Kouvolasta (soittajan nimi ja puhelinnumero on tiedossa)
2. Minun nimimerkin käyttäminen todella törkeissä viesteissä kiekko.lansi-savon sivuilla.
3. Kirjoittelut kookoon keskustelupalstoilla (tänään sinne on ilmestynyt jopa nimeni)
Siinä joitain syitä. Kaikki minut tuntevat tietävät, että minä en pienestä suutu, enkä ikinä tarkoituksellisesti ketään halua loukata. Nyt on kuitenkin menty henkilökohtaisuuksiin. Nuo edellä mainitsemani syyt saivat nämä ANTIPATIAT Kouvolan suuntaan. Korostan, että KooKoo-faneissa on erittäin paljon kivoja ja mukavia tyyppejä. Tämän ja tuon facebook jupakan olen myös Kouvolaan puhelimitse tiedottanut.
Ja vielä tuosta sivustosta, en voi ymmärtää, miten tuollainen alunperin aivan huumorimielessä tehty ryhmä on saanut tälläisen kohun aikaan. Ihmiset arvostelevat sitä, vaikka heillä ei ole hajuakaan mistä on alunperin ollut kysymys. Ryhmässä ei ole mitään loukkaavaa, siinä ainoastaan toivotaan Mestiksen mestariksi jotain muuta joukkuetta kuin KooKoo. Korostan vielä että JSC:llä ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Toivoisin, että kun tänne kirjoitatte ja arvostelette, miettisitte ensin, mikä on asioiden oikea laita, ettekä suoralta päältä kirjoittaisi ensimmäistä mieleen tulevaa juttuanne palstoille. Liittykää ihmeessä, jos toivotte Mestiksen mestariksi Jokipoa, D Teamiä tai LeKiä. Sitä varten se ryhmä on sinne alunalkaen perustettu. Tämä on minun puolesta tässä, mutta tuo ryhmä on ja pysyy.