cottonmouth
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo & Philadelphia Flyers
Myönnetään, että KooKoo:lle meinasi käydä kylmät mutta onneksi toimistolla joku on havahtunut ja tehnyt sitten oikeat johtopäätökset, välittömän korjausliikkeen ja siitä toimistolle propsit ilman kahta sanaa.
Tästä samaa mieltä. En oikein sinällään ymmärrä mahdollista naureskelua toimiston reagoinnille. Siellä otettiin kirves kauniisti käteen ja todetiin virheen tulleen. Juuri näin pitää toimia ja pystyä nielemään ylpeys, vaikka ensin oltaisiin hieman turailtukin.
Enemmän minua harmittaa tuo nettisivujen alasajo.
Pelaajia ja valmentajia kannattaa enemmän hehkuttaa, koska heissä ja heidän muodostamassan joukkueessa on ne elementit, joilla saatamma päästä nopeastikin suuriin muutoksiin ja hyppäyksiin parempaan, kuten viime vuoden ehdoton liigapotentiaali osoitti.
Heistä seuran lopullinen muutos ja menestys on kiinni.
Tuohon viimeiseen lauseeseen viitaten, niin tottakai, mutta toisaalta juurikin taustaryhmä ja sen tekemä työ on se, joka tänne joskus liigapaikan tuo, jos on tuodakseen. KooKoo on ottanut viime vuosina suuria askeleita ja kyllä minä ainakin annan siitä tunnustuksen "myös" kaukalon ulkopuolelle. Esimerkiksi ottelutapahtuma on ihan eri vuosituhannelta kuin vaikkapa viisi vuotta sitten.
Paljon on silti edelleen tehtävää, koska itse en vielä viime vuonna tuota ehdotonta liigapotentiaalia vielä nähnyt. Yritys on kuitenkin kova ja toivottavasti tekijöitä riittää.