Funky Duck
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Onko Watkins tehnyt siis myös jatkosopimuksen?Päivän paras uutinen. Meillä näyttäisi olevan siis kolme loistavaa sentteriä ensi kaudeksi. Tuosta on hyvä lähteä rakentamaan ensi kauden joukkuetta.
Onko Watkins tehnyt siis myös jatkosopimuksen?Päivän paras uutinen. Meillä näyttäisi olevan siis kolme loistavaa sentteriä ensi kaudeksi. Tuosta on hyvä lähteä rakentamaan ensi kauden joukkuetta.
Sittenhän miellä olisi jo neljä!Onko Watkins tehnyt siis myös jatkosopimuksen?
Onko Watkins tehnyt siis myös jatkosopimuksen?
Huimaa!Huhuilta siivet poikki: Josh Green jatkaa Kouvolassa myös ensi kaudella!
Linkki uutiseen KooKoon sivuilla: One more year – Green jatkaa Kouvolassa! | KooKoo
Itseni mukaan luettuna. Olin Joulun alla lähes varma, että nyt olisi maliset, greenit ja o'Connorit jo lähteneet. Todella hieno homma, että jatkajia on ja onhan se helppo lähteä kasaamaan joukkuetta sekä pyytämään uusia nimiä kun kaikki tietää kenen kanssa pääsisi mahdollisesti pelaamaan. Itse pitäisin Vallinin joukkueessa, JOS palkka pyyntö ei ole liian kova ja JOS tulee enemmänkin rotaatioon eikä välttämättä edes aloittavaan kokoonpanoon.Suurin osa olisi luultavammin kuvitellut KooKoon tehneen näihin aikoihin kauden isoimmat tyhjennysmyynnit, mutta edes mitään sellaista ei nähty!
Olen kuullut huhua, että miehen alunperin NHL:ään varannut Dallas Stars on tehnyt KooKoolle tarjouksen miehen saamisesta jo täksi kaudeksi Dallasiin paikkaamaan loukkaantunutta J. Spezzaa playoffeja silmällä pitäen. Nautitaan vielä miehen esityksistä huomisessa Sport pelissä kun se mahdollista on.No, ehkä Watkins voidaan sitten päästää kovempiin liigoihin, KHL varmaan kutsuu. Hyvä kolmikko meillä kyllä kasassa!
uinkakohan moni haluaa pelata vaikka Malisen tai Greenin rinnalla? Veikkaisin, että aika moni.
Green, Malinen ja Juutilainen.
Vai tuleeko joku haku tyyliin J.A. Immonen ja Virtanen olisi vielä rotaatiossa? Toki Virtanen on kova tulevaisuuden nimi Liigassa, mutta riittääkö paukut vielä pelistä toiseen.Onhan siellä myös Mikko Virtanen, jonka sopimus jatkuu ensi kaudella. Tulee luultavasti saamaan paljon enemmän vastuuta heti kauden avauksesta lähtien, kun ei ole puolustusvoimien tarjoamaa ylöspitoa riesana.
Vai tuleeko joku haku tyyliin J.A. Immonen ja Virtanen olisi vielä rotaatiossa? Toki Virtanen on kova tulevaisuuden nimi Liigassa, mutta riittääkö paukut vielä pelistä toiseen.
Totta tuokin. Eikä nelosen keskellä tarvitse niin älyttömästi huhkia. Täytyy kuitenkin muistaa, että rotaatioonkin tarvitaan joku sairastumisen takia eikä se mielestäni saisi olla ainakaan Virtasta kovin paljoa heikompi. Sentterit ovat joukkueen tärkeimpiä pelaajia ja itse kyllä ottaisin jonkun vielä Virtasen tilalle ns. varmaksi tapaukseksi. Eli Malinen-Green-"Immonen"-Juutilainen ja rotaatioon Virtanen. Toki Immonen on aika kallis eikä KooKoolla varmaan ole varaa, kun tarvitaan vielä hyviä laitureita sekä muutama pakkikin. Kunhan pohdin.Ainakin toivon, ettei mitään ImmosJakkea ruveta tähän hätään rahtaamaan. Onhan Pellikin jaksanut vääntään pelistä toiseen koko kauden, vaikka nyt välillä onkin pieniä väsymisen merkkejä ollut ilmoilla. Virtaselle hyvä kesä alle, niin uskon, että pystyy vetämään koko kauden.
Toki Immonen on aika kallis eikä KooKoolla varmaan ole varaa, kun tarvitaan vielä hyviä laitureita sekä muutama pakkikin. Kunhan pohdin.
Onhan KooKoossa osaavaa valmennusta ja oikealla kesäohjelmalla sekä Virtasen motivoituneella asenteella hänestä voi tosissaan tulla vaikka kuinka loistava ensi kaudeksi. Itse kyllä halauisin kaikesta huolimatta jonkun hieman paremman sentterin kolmoseen. ja Peltosen voisi päästää toiseen organisaatioon. Ei kuulu Liigaan. No katsotaan mitä toimisto tekee ja kyllä minulle Virtanen käy neloseen kunhan tekee kesän töitä hulluna. Onhan hänessä potentiaalia.Virtanen toki pelasi myös hyviä pelejä laidassa ja yllättävän hyvin pelasikin, joten nyt vaan toivotaan että pysyy ehjänä ja saa tosiaan hyvn kesän alleen. Hyvä että on jatkajien joukossa kuitenkin.
Onhan siellä myös Mikko Virtanen, jonka sopimus jatkuu ensi kaudella. Tulee luultavasti saamaan paljon enemmän vastuuta heti kauden avauksesta lähtien, kun ei ole puolustusvoimien tarjoamaa ylöspitoa riesana.
Ylipäätään mielenkiintoista nähdä moni saa jatkopahvin.