kun ei tule itse haluamaansa tulosta..
Niin, valmentajan mielestä tulokset ovat olleet hyviä. Toivottavasti myös mahdollisimman monen katsojan mielestä. Muutoin äänestetään jaloilla..
kun ei tule itse haluamaansa tulosta..
Se on hyvä, jos jollekin riittää tasapäinen pelaaminen hokkia, sapkoa ja peliittoja vastaan. Mulle ei riitä tuollainen pelailu, jos tavoitteena on mestiksen voitto. Pessimisti siis olen, ainakin tässä asiassa. Peli ei ole VIELÄ TOISTAISEKSI toiminut tälläkaudella. Eikä siis pelitapakaan... Lokakuun loppupuolella ollaan viisaampia asian suhteen.
Olen kyllä sitä mieltä, että ei tästä ylipäätään pidä tehdä mitään korkeampaa tiedettä.
Niin, valmentajan mielestä tulokset ovat olleet hyviä. Toivottavasti myös mahdollisimman monen katsojan mielestä. Muutoin äänestetään jaloilla..
Olisiko silkan kiekkokontrollin lisäksi soppaan heitetty nopean suunnanmuutospelin aineksia? Vai mitä ihmettä?
Oli tainnut muuten Pakaslahden Petri olla antamassa alotustipsejä reeneissä KooKoon jätkille, joten ainakin valmennuksen osalta ollaan hereillä.
Vielä kun saataisiin senttereitä.
Mutta KooKoolta ei ole taidettu nähdä liiemmin kiekonriistoja siten, että oletaisiin päästy selkeisiin ylivoimahyökkäyksiin. Totaalikiekkokontrolli ei taida johtaa kovinkaan usein riistoylivoimiin.
Alkaako Ikan pelitapa tuottaa tulosta? KooKoo porskuttaa sarjankärjessä ja voittoa tulee vaikka ykkössentteri on evakossa. Jospa tällä kaudella tulisi se täyspotti...
Alkaako Ikan pelitapa tuottaa tulosta? KooKoo porskuttaa sarjankärjessä ja voittoa tulee vaikka ykkössentteri on evakossa. Jospa tällä kaudella tulisi se täyspotti...
Petteri Sihvonen ottaa Urheilulehden studiossa kantaa KooKoon tilanteeseen. Keskustelun KooKoosta voi käydä katsomassa täältä (linkki vie Urheilulehden sivuille).
Mitään ihmeellistä tosta ei tule esille pelitavan eikä oikein minkään muunkaan suhteen. Sihvosen ainoa pelitavallinen havainto koskee oikeastaan sitä hetkeä, kun KooKoo menettää kiekon. Sihvosen havainnon mukaan (minkä itsekin allekirjoitan) Lehkonen on saanut organisoitua KooKoon nipun tiiviiksi, jolloin vastustajalla on KooKoon kiekonmenetyksen jälkeen edessä tiivis KooKoon nippu. Ainakin eilen Jokipoikia vastaan tämä päti, koska Jokipojat ei juurikaan saanut ylivoimahyökkäyksiä.
Olen täysin eri mieltä tuosta että KooKoo onnistuu organisoitumaan tiiviiksi nipuksi kun kiekko menetetään hyökkäysalueella. Perustan tämän väitteeni aiempiin kirjoituksiini ja valitettavasti vain töllöstä katsomaani Ke 26.10. KooKoo - Jokipojat -otteluun.
Samaa mieltä. Näin ottelusta osan ja sen perusteella olen hyvinkin luottavainen KooKoon pelaamiseen tällä hetkellä. Jokipojat ei päässyt kertaakaan ylivoimahyökkäykseen ja omassa päässäkin puolustettiin pääsääntöisesti hyvin. Tämän pelin perusteella ei tarvitse ihmetellä, miksi KooKoon päästettyjen maalien sarakkeessa on niin pieni lukema.Kyllä KooKoo mielestäni oli ihan hyvin ryhmittynyt koko ajan.
Samaa mieltä. Näin ottelusta osan ja sen perusteella olen hyvinkin luottavainen KooKoon pelaamiseen tällä hetkellä. Jokipojat ei päässyt kertaakaan ylivoimahyökkäykseen ja omassa päässäkin puolustettiin pääsääntöisesti hyvin. Tämän pelin perusteella ei tarvitse ihmetellä, miksi KooKoon päästettyjen maalien sarakkeessa on niin pieni lukema.
Muutenkin hyvä ottelu, jossa intensiteetti oli korkealla ja jos vertaa johonkin viiden vuoden takaiseen, niin onhan tämä ihan eri peliä. Aikaa ja tilaa ei ole juuri lainkaan. Ehkä se tekee sen, että peli näyttää tavallaan heikkotasoiselta. Viiden vuoden takainen mestis oli vähän kuin höntsysählyporukan toinen tunti ja tämä nykyinen mestis on se ensimmäinen, jossa ei saa mitään ilmaiseksi.