Lätkä-Bongari Iso-E
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KK
Ei nuita vanhoja paitoja tarvi mihinkään antaa. Laittaa uudet hupparit ja paidat siihem rinnalle ja vahat ale-koriin. Kyllä niillekkin varmasri ostajat löytää.
Eiköhän ne tule muiden roinien seassa kun on tullakseen.Edit: Fanituotevalikoimaan liittyen, täytyy ihmetellä, ettei juhlavuotta ole mitenkään kummoisemmin myyty. Onko hallin fanishopissa mitään tuotetta, missä tämä näkyisi?
Juu samaa mieltä Tompan kanssa. Kyllähän jokaisella vaateliikkäällä ja tehtaanmyymälällä on loppuunmyynnit, miksei siis myös KooKoolla?Tuosta Tompan kanssa samaa mieltä. Mitä sillä viime kauden paidalla tekee, ALE koriin vaan. Ja kun siinä on vielä Sunny Car Centerin mainos, hyi.
Juu aito on kyllä ,mutta mestiskauden jäämistöä ilmeisimmin.Aito KooKoon liigapelipaita 100 euroa, siis asiallinen täsmäkopio.
Nyt on hommat oikeilla raiteilla veturikaupungissa!
Nettikauppa on myynyt mestispaitaa seitsemällä kympillä, ja nettisiviu näyttää saldoksi "loppu". Kun tämä satasen paita on vielä otsakkeen "uudet tuotteet" alla, niin saattaahan tuo ollakin uusi tuote. Siinä tapauksessa tosin olisi ehkä ansainnut hieman näkyvämpää rummutusta, kun niitä jostain Kuopiosta asti on kerran kuolattu.Juu aito on kyllä ,mutta mestiskauden jäämistöä ilmeisimmin.
Okei, itse olin siinä luulossa että nämä ovat mestiskauden jäämistöjä joten pahoittelut mahdollisesta väärästä informaatiosta ja kiitos korjauksesta kun jollain asian suhteen parempaa tietoa näyttäisi olevan ja tämä siis täysin ilman hampaiden kiristelyä :).Nettikauppa on myynyt mestispaitaa seitsemällä kympillä, ja nettisiviu näyttää saldoksi "loppu". Kun tämä satasen paita on vielä otsakkeen "uudet tuotteet" alla, niin saattaahan tuo ollakin uusi tuote. Siinä tapauksessa tosin olisi ehkä ansainnut hieman näkyvämpää rummutusta, kun niitä jostain Kuopiosta asti on kerran kuolattu.
Itse ainakin maksoin hatusta 25€. Jos sulta otettiin 20€ on kohteliasta kysyä myyjältä "kävikö sinulle joku virhe"Pistikö muuten kukaan lippiksen ostanut merkille että lapuissa luki 25€, mutta tytöt fanikaupan tytöt myivät lätsää 20€ joten oliko kyseessä joku "hiljainen" ale?
Pari minua aiemmin ostanutta kaveria saivat lippiksen 20€, joten itse rehtinä miehenä kysyin tiskillä onko lippiksen hinta 20€?Itse ainakin maksoin hatusta 25€. Jos sulta otettiin 20€ on kohteliasta kysyä myyjältä "kävikö sinulle joku virhe"
Ok. Mulle maksoi 25€, kai siellä sitten rumemmalla naamalla maksetaan enemmän.Pari minua aiemmin ostanutta kaveria saivat lippiksen 20€, joten itse rehtinä miehenä kysyin tiskillä onko lippiksen hinta 20€?
Vastaukseksi sain kyllä, joten uskon että voin tämän johdosta nukkua yöni hyvällä omallatunnolla.
Tähän lopputulokseen itsekkin tulin, nimimerkillä ei oo helppoo olla hyvännäkönen.Ok. Mulle maksoi 25€, kai siellä sitten rumemmalla naamalla maksetaan enemmän.
Koti- ja vieraspelipaitoja? Appiukko mäkättää 2020-luvulle asti jos meen käymään sen synttäreille vaan mustan paidan kanssa,ja kun selviäisi että kaupassa olis ollut se valkoinenkin myynnissä....Fanipaitoja saa vihdoin!
Fanipaitalähetys on saapunut Kouvolaan ja uusia paitoja on myynnissä jo lauantain Blues-ottelussa! Nettikauppaan fanipaidat tulevat ensi viikolla.
Fanipaitoja saa vihdoin! | KooKoo
KooKoon liigapaitojen faniversiot ovat kopioita mustista kotipaidoista. Valkoisena näytti olevan ainoastaan Mestiksen aitoja paitoja satasella.