KooKoon fanituotteet

  • 83 123
  • 347

Trapezoid

Jäsen
Kookoon Facebookin julkaisussa, jossa ilmoitettiin kauden avauksessa käytettyjen paitojen myynnistä oli kommentteja yllä puhutusta. Kookoon mukaan uudet paidat ovat jo tulossa, mutta toistaiseksi myydään vanhoja varastoja tyhjäksi.

Mitä nettikauppaan tulee, niin eiköhän niiden virallisen avaamisen tule huomaamaan Kookoon tiedotuskanavien kautta. Tällä hetkellä vasta sivujen viimeistely käynnissä.

Edit: Fanituotevalikoimaan liittyen, täytyy ihmetellä, ettei juhlavuotta ole mitenkään kummoisemmin myyty. Onko hallin fanishopissa mitään tuotetta, missä tämä näkyisi?
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Juu no mitä tulee noihin avaus viikonloppuna käytettyihin tai ei käytettyihin niin kysyntä taisi olla pirun kovaa. Klo 10.17 laitoin viestiä 3 eri pelaajan pelipaidasta.. ne oli menny. No sain sentään yhden joka ei pelannut sinä viikonloppuna niin paidan hommattua. Joku oli laittanu viestiä 10.01 ja siltikään ei ollut saanut haluaamansa.
Hankkikaa Prismasta fanituotteita. Tämäkin jossain vaiheessa mainittiin täällä.
Hallillahan tuo kookooshop.fi mainos on näkynyt jo harkkapeleissä ja nykyään ainakin aitioden alareunassa menevissä mainoksissa.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikö KooKoo voisi myydä uudestaan aitoja pelipaitoja, koska niillä näyttää olevan kova kysyntä? Tiedän usemman henkilön, ketkä olisivat halukkaita ostamaan tämän kauden aidon pelipaidan. Paitojen hinnat olivat 100-250 euroa eli eiköhän paitojen myynnistä kertyisi myös hieman voittoa uuden pelipaidan hintaan nähden. Toivottavasti tämän kauden mustia pelipaitoja tulisi lisää myyntiin.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Tuosta Tompan kanssa samaa mieltä. Mitä sillä viime kauden paidalla tekee, ALE koriin vaan. Ja kun siinä on vielä Sunny Car Centerin mainos, hyi.
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Aito KooKoon liigapelipaita 100 euroa, siis asiallinen täsmäkopio.
Nyt on hommat oikeilla raiteilla veturikaupungissa!
 
Juu aito on kyllä ,mutta mestiskauden jäämistöä ilmeisimmin.
Nettikauppa on myynyt mestispaitaa seitsemällä kympillä, ja nettisiviu näyttää saldoksi "loppu". Kun tämä satasen paita on vielä otsakkeen "uudet tuotteet" alla, niin saattaahan tuo ollakin uusi tuote. Siinä tapauksessa tosin olisi ehkä ansainnut hieman näkyvämpää rummutusta, kun niitä jostain Kuopiosta asti on kerran kuolattu.
 

Kioto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nettikauppa on myynyt mestispaitaa seitsemällä kympillä, ja nettisiviu näyttää saldoksi "loppu". Kun tämä satasen paita on vielä otsakkeen "uudet tuotteet" alla, niin saattaahan tuo ollakin uusi tuote. Siinä tapauksessa tosin olisi ehkä ansainnut hieman näkyvämpää rummutusta, kun niitä jostain Kuopiosta asti on kerran kuolattu.
Okei, itse olin siinä luulossa että nämä ovat mestiskauden jäämistöjä joten pahoittelut mahdollisesta väärästä informaatiosta ja kiitos korjauksesta kun jollain asian suhteen parempaa tietoa näyttäisi olevan ja tämä siis täysin ilman hampaiden kiristelyä :).

Pistikö muuten kukaan lippiksen ostanut merkille että lapuissa luki 25€, mutta tytöt fanikaupan tytöt myivät lätsää 20€ joten oliko kyseessä joku "hiljainen" ale?
 

Oskupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pepe Jürgens
Pistikö muuten kukaan lippiksen ostanut merkille että lapuissa luki 25€, mutta tytöt fanikaupan tytöt myivät lätsää 20€ joten oliko kyseessä joku "hiljainen" ale?
Itse ainakin maksoin hatusta 25€. Jos sulta otettiin 20€ on kohteliasta kysyä myyjältä "kävikö sinulle joku virhe"
 

Kioto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse ainakin maksoin hatusta 25€. Jos sulta otettiin 20€ on kohteliasta kysyä myyjältä "kävikö sinulle joku virhe"
Pari minua aiemmin ostanutta kaveria saivat lippiksen 20€, joten itse rehtinä miehenä kysyin tiskillä onko lippiksen hinta 20€?
Vastaukseksi sain kyllä, joten uskon että voin tämän johdosta nukkua yöni hyvällä omallatunnolla.
 

Oskupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pepe Jürgens
Pari minua aiemmin ostanutta kaveria saivat lippiksen 20€, joten itse rehtinä miehenä kysyin tiskillä onko lippiksen hinta 20€?
Vastaukseksi sain kyllä, joten uskon että voin tämän johdosta nukkua yöni hyvällä omallatunnolla.
Ok. Mulle maksoi 25€, kai siellä sitten rumemmalla naamalla maksetaan enemmän.
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Fanipaitoja saa vihdoin!

Fanipaitalähetys on saapunut Kouvolaan ja uusia paitoja on myynnissä jo lauantain Blues-ottelussa! Nettikauppaan fanipaidat tulevat ensi viikolla.

Fanipaitoja saa vihdoin! | KooKoo
Koti- ja vieraspelipaitoja? Appiukko mäkättää 2020-luvulle asti jos meen käymään sen synttäreille vaan mustan paidan kanssa,ja kun selviäisi että kaupassa olis ollut se valkoinenkin myynnissä....
Sori nyt tämä alituinen kysely, vaan kun suku on puoliksi kymistä niin sitä ikäänkuin vävymies koettaa viedä sitä viemisiksi mikä siis immeisille kelpaa
 

ruupertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pitääpäs huomisessa pelissä poiketa kaupassa tutkimassa värikirjo! Valotan tutkimustulokset pikimmiten sen jälkeen Visiirille, ja muillekin.
 

ruupertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoon liigapaitojen faniversiot ovat kopioita mustista kotipaidoista. Valkoisena näytti olevan ainoastaan Mestiksen aitoja paitoja satasella.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoon liigapaitojen faniversiot ovat kopioita mustista kotipaidoista. Valkoisena näytti olevan ainoastaan Mestiksen aitoja paitoja satasella.

KooKoon fanishoppi oli kuin nuijalla lyöty ennen ottelun alkua, sillä siellä oli sakkia kuin Salpausselällä. No ajattelin käväistä fanishopissa, erätauolla, mutta jotenkin pääsi unohtumaan koko fanishoppi. Minkälaisia nuo KooKoon liigapaitojen faniversiot ovat? Lähinnä siis kiinnostaa, onko nuo aivan identtiset aitojen pelipaitojen kanssa vai onko niissä jotakin eroa verrattuna aitioihin pelipaitoihin?
 

ruupertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kovin tarkkaan en kerennyt hypistelemään, mutta mainokset sun muu kuosi on samaa, mitä tuossa omassa aidossa ( no Autosalvan kohdalla näkyy olevan omassa Renault ) . Olisko materiaalissa jtn eroa- en osaa sanoa varmasti.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Näemmä kauden loppuun ihan mukavia fanituotetarjouksia ja fiksusti vielä yleisön ilmaispeliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös