Itsehän olen nimenomaan kehunut KooKoon kolmea edellistä kautta. Muisti pelaa, toisin kuin monella KooKoon haukkujalla täällä. Onko mielestäsi realistista odottaa, että KooKoo dominoi joka kaudella liigassa ja mihin tämä perustuu? Mikä on KooKoon kilpailuetu tai mikä sen pitäisi olla, että tämä olisi mahdollista? Pelaajabudjetti on täällä kielletty puheenaihe, joten tähän on vaikea vedota, vaikka rahoittajana olisi ManU:n omistaja Sheikh Mansour. Tosin toisin kuin moni muu, niin itse olen sitä mieltä, että myös budjetilla on tässäkin lajissa hitusen verran merkitystä. Itse realistisena olen tyytyväinen, jos KooKoo vakiinnuttaa paikkansa keskikastiin ja vuodesta toiseen pääsee kymmenen parhaan joukkoon. Jo kolmena kautena tämän on onnistunut vaikka monelle tälläkään ei enää ole merkitystä. Tälläkin kaudella paikka kymmenen parhaan joukkoon on mahdollinen vaikka nyt onkin vaikea jakso. Mitään sateentekijää ihmemies MacGyveria tähän ei saada lääkkeeksi vaan kuten tähänkin asti KooKoon on käännettävä kelkka joukkueena isolla J:iillä. Täällä rakennellaan jotain ihme pilvilinnoja, että joku messias on jostain hankittavissa, joka kääntää kelkan ja vie KooKoon maineeseen ja kunniaan. Pötypuhetta sanon minä. Viime kaudellakin esim. Petteri Nikkilä sai täällä koko kauden ajan paskaa niskaansa ja jo tuolloin varoittelin, että tämän tason kavereita ei ihan joka kausi välttämättä saada Kouvolaan naarattua ja että voipi vielä tulla ikävä.