Suurin ongelma itselläni Joosen kohdalla lienee se, että en vaan jostain syystä tykkää yhtään miehen olemuksesta kentällä. Niin löysän näköinen jätkä, kun vaan kaveri voi olla, mutta silti vaan pisteitä tippuu. En muista kirjoitinko ikinä viime syksynä sitä viestiä, mitä ajattelin. Pointtina oli se, että näyttää siltä, kuin olisi minä hetkenä hyvänsä nurin, jos vain isompi kaveri luistelee ohi ja aiheuttaa pienen tuulenpuuskan. Ja silti on aina vaan pystyssä, ellei joku roiku hepeneissä. Taidot ovat kiistattomat, ei sen puoleen noin mitään. Luistelu näyttää vain todella huteralta, vaikka ei sitä niinkään ole.Aloin jo ajattelemaan palstaa lukiessa, että katsonko vääriä asioita kun olen pitänyt Joosea kokonaisvaltaisesti parhaimpana KooKoon pelaajana tällä ja (paikoin) viime kaudella.
Oliko kyse nimenomaan Antosesta, kun joku kirjoitti, että näyttää siltä yläasteen tyypiltä, joka ei oikein koskaan tehnyt läksyjä ja tunneillakin oli silloin tällöin pois, mutta kokeista repi aina arvosanaksi sen kasin. Vai muistankohan ihan täysin väärin, mutta ainakin itse näen tuon kuvailun Antosessa.
Kyllä mä kuitenkin Antosesta tykkään siinä kohtaa, kun kiekon lapaan saa.