Mun lähteiden perusteella kyseessä joko Lukka tai Eronen. Jos se on Eronen niin kusen hunajaa.
Minun lähteeni kertoi aivan muuta.
edit. tuolla se näköjään Liigan siirtohuhut ketjussa seisookin.
Mun lähteiden perusteella kyseessä joko Lukka tai Eronen. Jos se on Eronen niin kusen hunajaa.
Onko Salminen sitten hajonnut, kun kerta Voutilainen on tulossa kerhosta?
Onko Voutilainen saanut rantapalloakaan kiinni tällä kaudella?
Ei. Eikä saanut myöskään viime kaudella. Tällä kaudella nolla voittoa ja torjunta% vähän päälle 83.
Pelannut viimeksi marraskuun lopulla.
Onhan se hyvä olla joku jonka voi laittaa maalille. Varmaan halvin vaihtoehto tähän hätään. Onhan tässä maanantaihin klo. 23:59 asti aikaa. Jos sieltä jotain tulisi. Muutakin kuin täytettä...Voutilainenhan sieltä tuli. Missä ne isot uutiset? Mikähän tässä nyt oli oikein järki? Salmista ei uskalleta peluuttaa ja Okun loukkaantuessa hankitaan tilalle vielä paskempi veskari, jota uskaltaakin peluuttaa?
Voutilainenhan sieltä tuli. Missä ne isot uutiset? Mikähän tässä nyt oli oikein järki? Salmista ei uskalleta peluuttaa ja Okun loukkaantuessa hankitaan tilalle vielä paskempi veskari, jota uskaltaakin peluuttaa?
Onhan se hyvä olla joku jonka voi laittaa maalille. Varmaan halvin vaihtoehto tähän hätään. Onhan tässä maanantaihin klo. 23:59 asti aikaa. Jos sieltä jotain tulisi. Muutakin kuin täytettä...
Onnea KouvolaOsaako Joona puolustaa? Puolustaja siis olisi hakusessa.
Kannattaa vaihtaa lähteitä...Mun lähteiden perusteella kyseessä joko Lukka tai Eronen. Jos se on Eronen niin kusen hunajaa.
Ei suinkaan roskiskatoksesta, vaan päinvastoin: Rinkelinmäen legendaarisesta siivouskomerosta.
Mutta vilpittömästi toivon Joonalle onnistumista. Kerhossa homma meni erityisesti tällä kaudella aivan väärille raiteille ja itseluottamus katosi. Hommaa ei lainkaan auttanut se, että koko muulla joukkueellakin meni päin persettä.
Tämänkin perusteella Kauppilan kritiikki Kouvolan Sanomissa osui siis täysin maaliin, vaikka organisaation puolella tämä aiheuttikin älähdyksiä.Kookoo A vissiin täynnä sekundaa kun Ahokas ei uskalla pelaattuu sekuntiakaan omia junnuja vaan mennään vajaalla mielummin.
Tätä on toivottu jo kaksi ja puoli vuotta.Tilanne on puolustuksen osalta sellainen, että toivon Martinin lopultakin ymmärtävän, mitä älytön törmäily maksaa joukkueelle. Se ei ole pelkästään henkilökohtainen asia.
Voutilainen on ihan ok-tason kakkosveskari, joka pelaa ottelun sieltä toisen täältä. Viime kaudella Pennasen Kerhossa pelasi ihan mukiinmenevästi, mutta jo tuolloin tuskailtiin kuinka joka peliin ottaa sen yhden helpon sisään, puolustuspelin tiiviydestä huolimatta.
Voutilainen on sellainen Samu Perhonen 2.0, sillä parannuksella että ei kuitenkaan loukkaannu jokaisen torjunnan jälkeen.