mustaoranssi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Josko OPG:lla on niin iso liksa ettei sitä viitsitä turhanpanttina istuttaa. Onneks on vielä ensi kauden...
Syy on hyvin yksinkertainen ja se on oheismyynti. KooKoo haluaa ilmaisen lipun vastineeksi ihmiset juomaan kahvinsa ja oluensa hallilla, eikä vain tarjota ruokaa ilmaiseksi sellaisille, jotka syövät ja lähtevät sen jälkeen hallilta eivätkä mahdollisesti edes palaa hallille ottelua seuraamaan. Sanonnan mukaan: ilmaisia lounaita ei ole olemassa.-Tänään tarjottiin vapaalippu niille, jotka tulivat hallille klo 13-15 välillä. Lipulla ei kuitenkaan ollut hallille takaisinpääsy oikeutta, jos kävi hallilta hetken poissa. Miksi näin? Tuskin kaikki jaksavat olla hallilla klo 13-n.19.30 asti. Varsinkaan lapsiperheet, joita hallilla näkyi.
Syy on hyvin yksinkertainen ja se on oheismyynti. KooKoo haluaa ilmaisen lipun vastineeksi ihmiset juomaan kahvinsa ja oluensa hallilla, eikä vain tarjota ruokaa ilmaiseksi sellaisille, jotka syövät ja lähtevät sen jälkeen hallilta eivätkä mahdollisesti edes palaa hallille ottelua seuraamaan. Sanonnan mukaan: ilmaisia lounaita ei ole olemassa.
Yhteenvetona: Palvelee nykyisiä hallilla kävijöitä, mutta tuskin tuo uusia. Ilmaisen lounaan syöjiä oli. Söivät. Olivat hetken aikaa hallilla. Poistuivat, (ehkä pettyneenä?) ja eivät aikoneet palata. Syy,ei olekaan vapaalippua. Ilmoitettu ottelun katsojamäärä, on poistujista johtuen, hieman todellista suurempi.
Jo sisäänmennessä, ja vapaalippuja jaettaessa ovella, oli kerrottu että mikäli poistuu hallista, tulee ostaa uusi lippu.Kysyitkö olisiko lipun voinut kirjata ulos lukulaitteella? Jos näin kuten normaaleissa peleissä niin silloin olisi voinut käväistä hallista ulkona.
Näinkö voi tehdä? Yksi järkkäri ei meinannut päästää mua ulos millään vaikka mulla on kausikortti, kyseli vain että mitä asiaa mulla on ulos. Lopuksi mulla paloi hermo ja kävin pihalla, niin mulkku ei päästänyt takas sisälle! Noh siinä sitten vaadin esimiestä paikalle niin pitkinhampain päästi.Kysyitkö olisiko lipun voinut kirjata ulos lukulaitteella? Jos näin kuten normaaleissa peleissä niin silloin olisi voinut käväistä hallista ulkona.
Näinkö voi tehdä? Yksi järkkäri ei meinannut päästää mua ulos millään vaikka mulla on kausikortti, kyseli vain että mitä asiaa mulla on ulos. Lopuksi mulla paloi hermo ja kävin pihalla, niin mulkku ei päästänyt takas sisälle! Noh siinä sitten vaadin esimiestä paikalle niin pitkinhampain päästi.
Näinkö voi tehdä? Yksi järkkäri ei meinannut päästää mua ulos millään vaikka mulla on kausikortti, kyseli vain että mitä asiaa mulla on ulos. Lopuksi mulla paloi hermo ja kävin pihalla, niin mulkku ei päästänyt takas sisälle! Noh siinä sitten vaadin esimiestä paikalle niin pitkinhampain päästi.
Kyllä esitin ja olin vielä ihan selvinpäin. Nyt on yksitysviestein selvinnyt, että tämä tapaus ei ole ihan ainut ja kyseinen henkilö ottaa asian kuin asian liian tosissaan. Kuitenkin se että ruvetaan yksityiskohtaisesti kyselemään matkani tarkoitusta, ei miellyttänyt. Ei se mielestäni kuulu järkkärille mitä siellä teen, ellei hänen ole selkeästi syytä olettaa että menen pullolle, mitä tässä tapauksessa ei ollut. Muutenkin ilmoitti heti että vaatii uuden lipun ostoa.Esititkö asiasi perustellusti ja asiallisesti? Minun ei ole koskaan ollut vaikea päästä ihan tavallisella pahvilipulla käymään hallin ulkopuolella esim. juuri autolla. Kun syy on hyvä ja perusteltu (ei mikään kännäämiskeikka) niin varmaan se lukulaite voi piipata lipun ulos ja takaisin sisään. Tai sitten pitää olla habitus kuin minulla jota ei järkkäri voi unohtaa. Olen päässyt ulos myös lippua nollaamatta.
Ja miksi hallilta ei voisi päästää ulos? Samalla lipullahan ei 2eri sisääntulijaa kuitenkaan voi halliin tulla.
Tietysti nämä lippusähellykset ja muuta kuuluisivat mieluummin Sumulaakson hallia koskevaan kektjuun tai johonkin, mutta sotkuunhan täällä menee kaikki nykyään.
Yritin peilata Kookoon pisteitä tuohon graafiin ja jos ymmärsin oikein, niin Kookoo on suoriutunut parhaiten nousijoista! Hienoa työtä kaiken kaikkiaan, toivottavasti lento jatkuu.Ratsuväki saapuu myöhässä. Liitteessä pistedataa 2000-luvun sarjanousijoilta (plus tämän kauden Sport).
Pelsujen ja Kärppien pisteet on muutettu nykyajan pistelaskua vastaaviksi.
Niin ja onnea Kouvola! (Dressman äänellä) Hyvää duunia on tehty.
Yritin peilata Kookoon pisteitä tuohon graafiin ja j
os ymmärsin oikein, niin Kookoo on suoriutunut parhaiten nousijoista! Hienoa työtä kaiken kaikkiaan, toivottavasti lento jatkuu.
Voi olla, että tänä vuonna kympin sakkiin pääsee eri pistemäärällä ja erokin voi olla vaikka kuinka suuri. Itse näen KooKoon hyvin potentiaalisena kympinsakkilaisena.@Mäxä :n graafia mukaillen ohessa vastaava KooKoon osalta vähän vähemmällä joukkuemäärällä (KooKoo, Sportin kertymä viime kaudelta). Vetäisin graafiin vielä trendiviivan osoittamaan sitä pistekeskiarvoa/peli, jolla Ilves meni viimeisenä joukkueena säälipleijareihin. Graafissa on KooKoon osalta 24 ottelua, Sportilta 30 ottelua. Kunhan kausi etenee niin viivatkin pitenevät.
Tuohon on sitten ensi kaudella tarkoitus lisätä Jukurien vastaava, niistä on sitten hyvä väitellä.. -hymiö-
Voi olla, että tänä vuonna kympin sakkiin pääsee eri pistemäärällä ja erokin voi olla vaikka kuinka suuri. Itse näen KooKoon hyvin potentiaalisena kympinsakkilaisena.
Mitä todennäköisemmin, mutta tarpeeksi ristiin kun pelit menee niin voihan sinne päästä vähemmälläkin pistemäärällä. Ymmärsin kyllä trendiviivan. Onhan KooKoolla vielä tehtävää, että edes sääleihin pääsee, mikä olisi pienoinen lottovoitto jo.Näin varmasti onkin. Lisäsin tuon trendiviivan lähinnä avuksi hahmottamaan, että missä mennään noin yleisellä tasolla. Säälipleijareihin tarvitaan kuitenkin se +80 pistettä vähintään.
Positiivista että pääsee pelaamaan, mutta 1½ viikkoa? Aika hässäkä lähteä tuollaisen pätkän takia kylään.
Näin by the way, onko mitään huhuja jatkosoppareista? Jostain luin, että marraskuussa pitäisi liigajengeillä olla jo ensi kauden runkoa kasassa. Jatkoa toivoisin ainakin seuraaville (en muista jos jollakin on jo soppari ensi kaudeksikin): Green, Malinen, Haataja, O'Connor, Eklund, Lehtonen, Järvenpää ja Juutilainen.