Siis onko McHasekin lähdöstä tullut jotain virallista tietoa? Itse en ole sitä mistää löytänyt. No jos kuitenkin näin on tapahtunut niin ihmettelen asiaa kyllä kovasti. Jos jonkun olisi pitänyt lähteä niin Big Macin eli Tomsin, joka on todellakin ollut suht katastrofalinen pakki. Sen sijaan edelleen olen sitä mieltä, että McHasekissa on vähintään yhtä kova potentiaali kuin esim. Gärdissä. Ero on vaan siinä, että Gärdillä on menossa kolmas kausi Mestiksessä kun taas McHasekilla on täysin vieraassa sarjassa ja kulttuurissa takana vasta puolikas kausi.
Mielestäni siis liian hätiköity päätös. Kyllä valmennusjohdolta pitäs sen verran löytyä ammattitaitoa, että osaisivat kaivaa sen taidon esiin ja karsia turha poukkoilu miehestä pois. Ja vaikka tässä potkut annetaan niin palkkaa joudutaan kaiketi edelleen maksamaan ellei joku toinen seura suostu pulittamaan sitä, joten siinäkin mielessä typerä päätös.
Terozin kanssa erimieltä siitä, että puolustajaa tarvittaisiin. Mielestäni se osasto on McHasekinkin lähdön jälkeen ihan kunnossa eikä mitään tarvetta täydennykseen ole. Nyt vaan sille Gärdille kunnolla peliaikaa!! Sen sijaan nyt tarvittaisiin todella kipeästi sentteriä! Tatu on ok, samoin kuin Skyttä, mutta kaksi muuta pelimannea onkin sen verran syvältä tällä hetkellä, että pelillinen taso laskee hyökkäyspäässä jo senkin takia selvästi. Ja vaikka Tinke tulisi takas jo Jokipojat matsiin, on täydennys sentteriosastolle tarpeen.
Laitureita meillä sen sijaan riiittää ja itse olisin valmis tekemään Korhosen kohdalla Lampiset eli siirtämällä mies Tatun ja Soikan vierelle kakkoseen. Olen satavarma, että mies nousisi tällöin aivan uudelle tasolle. Timoskaisen ja Koskelaisen rinnalla kaikki se taito menee täysin hukkaan. Kentät voisivat olla siis loppukaudesta:
1.Haapa-aro-Tinke-Luigi
2.Korhonen-Kattelus-Soijärvi
3.Somppi-Uusi senteri-Keltanen
4. Lampinen-Skyttä-Saarela
13 hyök. Timoskainen
Noilla neljällä kentällä kun jylläis 60 minsaa niin alkais varmasti tulemaan tulosta!