siffa kirjoitti:
Ei sinun Fordel tarvitse osallistua A-junioreiden peluuttamisen seurantaan, kun ei se sinua kerran kiinnosta. Älä ota turhia paineita tästä asiasta. Minä ymmärrän kevään puheet ja painetut tekstit niinkuin ne on puhuttu ja kirjoitettu omalla tavallani ja sinä omallasi.
Minua junioreiden kohtalo kiinnostaa erittäin paljon, joten tulen sitä seuraamaan ja raportoimaan tilanteesta. Turhaa on muidenkaan puuttua tähän minun mielenkiintooni myös junioripelaajien kehittymiseen, jonka seurannasta pidän tarkoin huolen. Toistan itseäni yhä uudestaan: omista A-junioreista ei yhdestäkään ole vielä todellisiksi vahvistuksiksi Mestis-tasolla, mutta heistä saattaa tulla koviakin pelimanneja, jos saavat mahdollisuuden kehittymiseen.
Ymmärrän, että seuran kannalta tilanne on vaikea, kun Nurmbergkin loukkaantui. Halme ja Salmivirta eivät myöskään liene KooKoon käytössä lähiaikoina? Tuskin Soijärvikään on heti tikissään, vaikka jo kokoonpanossa Jukurit-pelissä olisi.
Ensinnäkin: minua kiinnostaa hyvin paljon omien junioreiden otteet. Olen aina pitänyt heidän puoliaan silloin kun joku samantasoinen liigan ylijäämäpelaaja tyyliin Sinkkonen vie heiltä pelipaikan.
Ihmeellistä puhetta, kerta kaikkiaan. Ensiksi pidetään hirvittävä haloo kun junnut eivät saa tarpeeksi pelaikaa, mutta samaan hengenvetoon todetaan: "omista A-junioreista ei yhdestäkään ole vielä todellisiksi vahvistuksiksi Mestis-tasolla, mutta heistä saattaa tulla koviakin pelimanneja, jos saavat mahdollisuuden kehittymiseen."
Eikö siffalle mene kolme asiaa nyt jakeluun:
a) Esim. Lampinen on pelaamassa yli 20 pisteen kautta, eikö muka kyseessä ole selkeä vahvistus?!
b) doc jokkerin esittämä asioiden tärkeys järjestys, joka sulkee pois sen, että nykyinen hallitus ei olisi muka pitänyt sanaansa.
c) kyse on kilpaurheilusta! Ei KooKoo voi katsella ikuisuuksiin läpi sormien omien junnujen virheitä. Ehkä ennen esimerkiksi erään Hapsu ja Tepon kohdalla kylläkin, mutta ei enää, ei nykyisessä KooKoossa. Kyllä kaikki saavat paikkansa näyttää taitonsa, mutta mikään ei tapahdu yhdessä yössä eikä edes yhdessä kaudessa. Kärsivällisyyttä!
On hienoa, että jaksat vauhkota junnujen puolesta, mutta koita ymmärtää realiteetit. Ne ovat minusta sinulta nyt hämärtyneet. Olisi eri asia jos pelaisimme jotain Suomisarjaa, mutta nyt on pakko tehdä ns. tulosta ja pitää joukkue hengissä. Jos junnut eivät vastaa huutoon, pitää vahvistuksia hakea jostain muualta.
Arvasin, että tässä käy näin, etä suurin osa porukasta ei muista tässä vaiheessa kautta enää mikä tilanne oli keväällä...