Sehän tästä vielä puuttuisi että ensi kaudelle puolustajia hommattaisiin Fopsista. En tosin ihmettelisi jos joukkueen runko koostuisi A-junnuista, vahvistettuna Fopsista hommatuilla huippu vahvistuksilla.Viestin lähetti Mestisfani
Miten olis FPS:n Tero Alminoja ens kauden puolustuksen fyysiseks pelotteeks..? Osaa pelata ja tarvittaessa pudottaa hanskat, kuten Kalpa ottelussa..
Viestin lähetti Mestisfani
Miten olis FPS:n Tero Alminoja ens kauden puolustuksen fyysiseks pelotteeks..? Osaa pelata ja tarvittaessa pudottaa hanskat, kuten Kalpa ottelussa..
Viestin lähetti KPL
.
Ja mità tulee nàihin kommentteihin tyyliin "joo joo ja sitten pelataan koko peli alivoimalla", niin ei muuta, kuin omia vahvistuksia ja pelityylejà vaan listalle. Pistàà pari mielenkiintoista nimeà toive hankinnoiksi, niin heti on kauhea itku pààllà, ettà ei tollasia jne. Omat ehdotukset kun on tasoa "Hankitaan Jaska Vilen Haukoista", niin en làhtisi huutelemaan hirveàsti. (Jaska on varmasti hyvà, mutta todennàkòisyys, ettà pelaa joskus KooKoossa 0,0001%)
Saattaa ainakin kesän treenata Lukon mukana, mutta jos paikkaa ei löydy on KooKoo Lukon yhteistyöseurana aika todennäköinen vaihtoehto. Tuntuisi että Vainiola olisi Virtalaakin kovempi tekijä Mestiksessä, onhan huomattavasti kookkaampikin.Viestin lähetti cock
Eiköhän nyt kannattaisi kuitenkin unohtaa nuo forssalaisvahvistukset kuten Alminoja, Rantanen tai Willman, jos ei haluta ensi kaudella olla sarjan päätteeksi samalla paikalla sarjassa kuin FoPS nyt on. Eiköhän parempiakin paikkoja ole hankkia vahvistuksia kuin mestiksen jumbojoukkue?
Yksi pelaaja kenet KooKoon kannattaa ehdottomasti hankkia on tottakai A-nuorten SM-liigan pistepörssin voittanut Lukon Ville-Vesa Vainiola. Johan tässä jonkinlaista huhua on jo kuulunutkin VVV:n Kouvolaan tulosta. Toivottavasti huhut pitää paikkansa. Vainiola on 188 senttinen ja 86 kiloinen, joten siinä teille kaivattua kokoa.
Viestin lähetti Ice Hockey
Kuinkas suuri todenäköisyys on, että Willman KooKoossa pelaisi?? Ei se kauheasti tota 0,0001% korkeampi olisi puhumattakaan Suorsasta tai muista ehdotuksistasi.
Viestin lähetti ilevan
Mutta ykkössentteri on etsittävä vaikka kissojen ja koirien kanssa, sitä ei ole ollut sen jälkeen kun Tinke lopetti pelaamisen Kookoossa.
Viestin lähetti siffa
Mansikka totesi, että materiaaliin nähden syksyn odotukset olivat liian positiiviset.
Mielenkiintoista nähdä ensi kauteen tehtävät pelaajamuutokset. Itse olen painottanut, että hyvä pelintekijä on välttämättömyys, mikäli aiotaan Mestiksessä palata mitalikantaan. Muuten joukkue saa olla lähes tämän vuotinen.
Viestin lähetti teroz
Olin seuraamassa Jokipojat-Hermes peliä ja Hermeksestä löytyisi monta pelaajaa, jonka tyyppisiä pelaajia katselisi ilolla KooKoossakin. Vrt. Kantelus, Jäske ja Pajula. Iloista ja luovaa hyökkäspeliä ja komeita maaleja.
Viestin lähetti "TeeWeeKaks"
Materiaaliin nähden odotukset liian positiiviset???
- Jaa-a, kyllä allekirjoittaneella oli odotukset materiaalin tasoon nähden korkealla, mutta tietysti jos tällä viitataan "nousu-puheisiin" niin tottakai! Olin itse sitä mieltä, että nousupuheet laitettiin vain liikkeelle, koska tavoitteet olivat kuitenkin kärkikolmikkoon ja sitä myötä ns. mahdolliseen nousuun.
Tavoite olla kolmen joukossa ei mielestäni ollut tälle joukkueelle kauden alussa kovinkaan epärealistinen tavoite. Tietysti näin jälkeenpäin voidaan puhua mitä halutaan. Puute, joka joukkueessa nousi kauden aikana esiin, oli johtava ykköspakki ja peliätekevä sentteri. Niin kuin monta kertaa on täällä mainittukin.
Olen aina ollut hulluna kaikenlaisiin spekulaatioihin tulevien joukkueiden rakentamiseen liittyviin keskusteluihin ja olen monta kertaa heittänyt omat näkemyksenikin paperille tai nettiin.
KooKoon osalta toivon ehdottomasti seuraavaa:
- joukkue ei saa hajota taas menneiden kausien tapaan.
"Pitkä jänteinen työ kantaa hedelmää!"
- joukkueen omia kasvatteja ei saa unohtaa.
"Omilla junnuilla pitää olla esikuvia, joita on seurannut mahdollisesti jo monta vuotta!"
- hankinnat oltava vahvistuksia!!
"Neloskentässä voidaan peluuttaa mielummin omia a-junnuja, kuin muualta hankittuja yli-ikäisiä junnuja!"
Nyt sitten muistaakseni jo kolmas oma spekulaationi ensi kauden joukkueesta:
MV: Kalle, ET
P: Lindström, Onnela, Gärdström, Mälkiä ja Lustberg tämän kauden pakeista, ja hankintoina: esim. Tikkanen ja Holopainen tai ainakin heidän tasoisensa pakit.
H: YKKÖS-KH, Pöllänen, Liukkonen, Jaakkola, Somppi, Kattelus, Timoskainen, Virtala, Saarela, Lampinen, Koskelainen, Skyttä, Haapa-Aro.
"Kausi pulkassa ja mäet yhä kunnossa, eli joukkue pulkkamäkeen!"
- Tää kaus oli perseestä, mutta ensi kaudella se arska paistaa myös sinnekin!
Viestin lähetti siffa
Nimi on Timo Nurmberg. Timo on tällä hetkellä pelaamassa lätkää Saksassa. Timon halu pelata jääkiekkoa KooKoo:ssa on kova.
Viestin lähetti Everton
1) Sarjan taso, jossa pelataan ensi kaudella. Niin, karsinnat eivät taida kutsua, enkä liiganousuunkaan jaksa uskoa (heh). Vaan tarkoitan tällä Mestiksen ensi kauden tasoa. Taisi olla Turunen, joka jossain haastattelussa sanoi että jatkossa pitää tietää pelataanko pytystä vai noususta. Olen samaa mieltä.
Viestin lähetti "TeeWeeKaks"
Nyt sitten muistaakseni jo kolmas oma spekulaationi ensi kauden joukkueesta:
MV: Kalle, ET
P: Lindström, Onnela, Gärdström, Mälkiä ja Lustberg tämän kauden pakeista, ja hankintoina: esim. Tikkanen ja Holopainen tai ainakin heidän tasoisensa pakit.
H: YKKÖS-KH, Pöllänen, Liukkonen, Jaakkola, Somppi, Kattelus, Timoskainen, Virtala, Saarela, Lampinen, Koskelainen, Skyttä, Haapa-Aro.