Konserttiopas á la Jatkoaika

  • 315 757
  • 1 762

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Tokihan ihmiset muistavat tulla heiluttamaan tukkaa 20.4 Helsingin Nosturiin kun Meshuggah tulee ryskäämään.Lauteiden lämmittelystä vastaa aivan loistava kotimainen,Nicole.

Meshuggah - Bleed

Nicole - 8442

linkiet vievät youtubeen
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Vuosituhannen vaihteen uskomaton liveilmiö Itä-Saksa on tekemässä paluuta lauteille 17.5. Tavastialla, syksyllä vetivät jo minikeikan Munkan nuorisotalolla mutta nyt on täysimittainen rähinä tiedossa. Henkkoht. olin jo luopunut toivosta että Itiksen spektaakkeleita vielä joskus nähtäisiin mutta onneksi olin väärässä, kymmenen vuoden takaisia keikkoja tulee vieläkin muisteltua lämmöllä joten jännä nähdä mitä hiatus on tehnyt bändille.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Vuosituhannen vaihteen uskomaton liveilmiö Itä-Saksa on tekemässä paluuta lauteille 17.5. Tavastialla, syksyllä vetivät jo minikeikan Munkan nuorisotalolla mutta nyt on täysimittainen rähinä tiedossa. Henkkoht. olin jo luopunut toivosta että Itiksen spektaakkeleita vielä joskus nähtäisiin mutta onneksi olin väärässä, kymmenen vuoden takaisia keikkoja tulee vieläkin muisteltua lämmöllä joten jännä nähdä mitä hiatus on tehnyt bändille.

Jumalaut, pakkohan tuonne on mennä. Kiitokset tästä tiedosta!
 
Jumalaut, pakkohan tuonne on mennä. Kiitokset tästä tiedosta!

No eipä kestä, itsekin tässä ihan intopiukeena comebackista. Sanaa on kuitenkin levitettävänä vielä paljon. Munkan keikallakin oli jo ihan suhteeton määrä sakkia josta voi päätellä että Itä-Saksa ei suinkaan ole unohdettu entiteetti vaikka mistään hittibändistä ei voi parhaalla tahdollakaan puhua. Nyt on tilaisuus kokea historiaa.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Otetaanko minit miittingit ennen Rammsteinia? Oluset siinä alueella ja haukutaan porukalla huonompia ihmisiä. Täh?
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
No voihan nenä. Soundgarden ja Tomahawk kaupungissa samana päivänä, ja menin jo Tomahawkin liput ostamaan. Soundgardenin olen aina halunnut nähdä, joten kyllä harmittaa. Varmaan syövät myös toisiltaan hieman katsojia, vaikka Tomahawk on tietenkin margniaalissa SG:hen verrattuna ja esiintyy 90% pienemmässä paikassa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
No voihan nenä. Soundgarden ja Tomahawk kaupungissa samana päivänä, ja menin jo Tomahawkin liput ostamaan. Soundgardenin olen aina halunnut nähdä, joten kyllä harmittaa. Varmaan syövät myös toisiltaan hieman katsojia, vaikka Tomahawk on tietenkin margniaalissa SG:hen verrattuna ja esiintyy 90% pienemmässä paikassa.

Hetkinen! Eikös ne molemmat ole Radio Rock Live-tapahtumia? Ja samana päivänä. Kuulostaa erikoiselta.
 

Wristlock

Jäsen
Mahtavaa! Tätä on odotettu. Täällä myös Tomahawk lippu hankittu. Toivottavasti Patton&Co aloittaa settinsä sen verran myöhään, että SG ehtii lopettaa omansa ja näen molempien laulujumalien setit alusta loppuun samana päivänä. Se olisi origamin paikka.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Canned Heat tulee syksyllä kahdelle keikalle Suomeen.

Ti 29.10.2013 Helsinki, Kulttuuritalo
Ke 30.10.2013 Tampere, Tampere-talo

Canned Heat nähdään syksyllä kahdesti Suomessa - Rytmi

Lisäksi mm. Every Time We Touch- ja Moonlight Shadow-hiteistään tunnettu Maggie Reilly esiintyy Oulun Teatrialla 26.10.2013. Maggie esiintyy Suomessa viisi kertaa ja päivämäärät ovat:

22.10. Helsinki, Kulttuuritalo
23.10. Tampere, Tampere-talo
24.10. Lahti, Sibelius-talo
26.10. Oulu, Club Teatria
27.10. Pori, Promenadi-sali
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Canned Heat tulee syksyllä kahdelle keikalle Suomeen.

Suomen rajat ilmeisesti piirretty uusiksi... Mutta justiinsa mainostettiin paikallislehdessä, että Canned Heat esiintyy Kouvolan House of Rockissa 28.10.


Ja Maggie Reilly on tunnettu myös naisena, joka keksi rakkauden (yhdessä Mike Oldfieldin kanssa).
 
Viimeksi muokattu:

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Sellaista vielä, että brittilegenda Dr. Feelgood esiintyy Oulussa Club Teatrialla 14.8.2013.

Uutiset | Club TeatriaClub Teatria

Dr. Feelgood heittää heinä-elokuussa yhteensä seitsemän keikkaa Suomessa:

25.07.2013 FinlandKokkola Corners Pub
26.07.2013 FinlandKeitele KeiteleJazz Festival
27.07.2013 FinlandTampere Klubi
14.08.2013 FinlandOulu Teatria
15.08.2013 FinlandLahti Sibeliustalo
16.08.2013 FinlandHelsinki Kaapelitehdas
17.08.2013 FinlandKurikka Rymiraide Festival

Tour Dates - Dr Feelgood - Official Website - Home of Britain's Premier Rhythm and Blues Band

Itse olen tämän nykyisen kokoonpanon kahdesti nähnyt ja voin suositella lämpimästi. Molemmilla kerroilla vetivät Raahessa helkkarin kovat keikat.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Soundgarden Kööpenhaminassa syyskuun 9. päivä herättää jo nyt kutkutuksia. Katsastetaan nyt loistava Coheed & Cambria kuitenkin ensin alta pois kolmen viikon kuluttua.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Sigur Ros Hartwall Areenalla 30.11.2013.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.

Kuinka moni oli eilen todistamassa Niilon esiintymistä Kaisaniemessä? Mikä oli vanhan sotahevosen kunto tai oikeastaan pitäisi kysyä, että mikä oli hullun hevosen kunto? Keltainen lehdistö ainakin huuteli, että tungos oli alueella luokkaa massiivinen ja että keikka-alue olisi ollut tilaisuuteen liian pieni. Mene ja tiedä, hienoa tuo vanha veteraani olisi ollut nähdä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kuinka moni oli eilen todistamassa Niilon esiintymistä Kaisaniemessä? Mikä oli vanhan sotahevosen kunto tai oikeastaan pitäisi kysyä, että mikä oli hullun hevosen kunto? Keltainen lehdistö ainakin huuteli, että tungos oli alueella luokkaa massiivinen ja että keikka-alue olisi ollut tilaisuuteen liian pieni. Mene ja tiedä, hienoa tuo vanha veteraani olisi ollut nähdä.
Aika kylmäksi jätti tämä keikka. Liian pitkiä ja liian uusia biisejä. Äijät soittivat itselleen, mikä ei tällä kertaa toiminut. Tiedostin kyllä olevani Crazy Horsen keikalla, mutta en saanut siitä oikeastaan mitään säväreitä. Jos on nähnyt Youngilta vaikkapa 30 keikkaa, saattaa arvostaa tätä hiukan vaihtoehtoista lähestymistapaa. Mutta minä kahden keikan noviisi en oikein vieläkään tajua, miksi piti kuunnella esim. viisi minuuttia "jättiläisen askelia" biisin lopuksi. Pettynyt olen. Edellinen Areenan keikka oli ihan pirusti parempi.

Bändin kunto oli aika suoraan verrannollinen jäsentensä ikärakenteeseen. Rutiinia oli, mutta riekkuminen jäi ymmärrettävistä syistä aika vähiin. Ei se mitään kintuille kusemista ollut, mutta ovat nuo varmaan paremminkin joskus soittaneet.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ohessa setti Hesarin mukaan:
Love and Only Love (Ragged Glory, 1990)
Powderfinger (Rust Never Sleeps, 1979)
Psychedelic Pill (Psychedelic Pill, 2012)
Walk Like a Giant (Psychedelic Pill, 2012)
Hole in the Sky (julkaisematon)
Human Highway (Comes a Time, 1978)
Heart of Gold (Harvest, 1972)
Blowin' in the Wind (Bob Dylan -laina)
Singer Without a Song (julkaisematon)
Ramada Inn (Psychedelic Pill, 2012)
Cinnamon Girl (Everybody Knows This Is Nowhere, 1969)
Fuckin' Up (Ragged Glory, 1990)
Mr Soul (Buffalo Springfield Again, 1967)
Hey Hey, My My (into the Black) (Rust Never Sleeps, 1979)
Encore:
Sedan Delivery (Rust Never Sleeps, 1979)

Bändi ja Neil Young olivat mun mielestäni ihan hyvässä vireessä, mutta soittivat monesta kappaleesta ylipitkiä jamitteluversioita. Parin kohdalla se toimi vielä oikein hyvin Neilin kitaroitua hienoa rämisevää saundia, mutta lopussa alkoi jo uuvuttaa, kun täysin tuntematon biisi kestää ja kestää, eikä ole edes mikään tajunnanräjäyttäjä. Parasta olivat keskiosan muutama akustinen veto, olkoonkin Dylan-laina puhkisoitettu.

Mä pidän tosi paljon Neil Youngista ja Crazy Horsesista ja meillä kuunnellaan tätä musiikkia paljon, mutta nyt papat tuntuivat soittavan itselleen ja kontaktit yleisöön jäivät minimaaliseksi. Viitisen vuotta sitten Arenalla ollut 'Chrome Dream' -keikka oli paljon parempi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
..
Bändi ja Neil Young olivat mun mielestäni ihan hyvässä vireessä, mutta soittivat monesta kappaleesta ylipitkiä jamitteluversioita. Parin kohdalla se toimi vielä oikein hyvin Neilin kitaroitua hienoa rämisevää saundia, mutta lopussa alkoi jo uuvuttaa, kun täysin tuntematon biisi kestää ja kestää, eikä ole edes mikään tajunnanräjäyttäjä.
Itse olin valmistautunut keikkaan mm. kuuntelemalla uusinta levyä paljon ja siksipä tuntemattomia biisejä ei ollut kuin pari. Joten minulle toimi myös nuo Psychedelic Pill vedot ihan kympillä. Toki biisivalinnoista voi aina valittaa (esim. suosikkiani Cortezia ei kuultu tällä kertaa), mutta Youngin tuotantokin on niin laaja ettei kaikkien suosikit millään mahdu mukaan yhteen settiin.

Kaiken kaikkiaan minulle juuri Neil Young maistuu parhaiten Crazy Horsen kanssa, korvani rakastavat sitä kahden kitaran luomaa sielukasta harmoniaa ja voisin kuunnella kaikista biiseistä näin 15 minuuttisiksi venytettyjä versioita ja akustinen osuus saisi jäädä kokokonaan pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös