Mainos

Kokoonpanot kaudelle 2012–2013

• 292 672
  • 1 284

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Onko missään sanottu mikä on Lähteenmäen toipumisennuste? Katselinpa vain, että kun hän ja Joensuu tuosta kuntoutuvat niin mikäli nämä kaikki nykyiset ukot matkassa pysyvät, niin alkaa laituriosasto olla jo aivan helkkarin kovan näköinen.. Pihlmanin lisäksi tulee jo vaikeuksia päättää kuka muu sieltä tiputetaan pois, kun kaksi edellä mainittua palaavat riviin

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko missään sanottu mikä on Lähteenmäen toipumisennuste? Katselinpa vain, että kun hän ja Joensuu tuosta kuntoutuvat niin mikäli nämä kaikki nykyiset ukot matkassa pysyvät, niin alkaa laituriosasto olla jo aivan helkkarin kovan näköinen.. Pihlmanin lisäksi tulee jo vaikeuksia päättää kuka muu sieltä tiputetaan pois, kun kaksi edellä mainittua palaavat riviin

3.12 uutisen mukaan 6-8 viikkoa.

Huomenna pelikaani joutuu pataan seuraavalla miehistöllä:

Savinainen-AUK-Brodin
Umicevic-Dixon-Ryan
Pihlman-Niemi-Elo
Mutanen-Sillanpää-Moisio

No nyt sitten Brodin saa sen ison näyttöpaikkansa ykkösen laidassa, katsotaan miten hän sen käyttää ja jaksaako läpi pelin polkea.

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Brodin siis huomenna Savinaisen ja Uusikartanon kanssa ykkösessä. Moisio nelosen laitaan ja Taimi korvaa Malkamäen.

Pitikin tulla tänään avautumaan tuosta case Taimesta. Myönnetään, että vaikea on paluu ollut, mutta olin jo huolissani pelaamattomuudesta ylipäätään. Nyt onneksi kokoonpanossa ja parempaa kevättä kohden. Olin jo huutelemassa lainaa Mestikseen, jos minuutteja ei ala herumaan.

Patapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori
Brodin siis huomenna Savinaisen ja Uusikartanon kanssa ykkösessä. Moisio nelosen laitaan ja Taimi korvaa Malkamäen.

Kuulostaa melkoiselta ryminäketjulta tuo ykkönen, hienoa että Brodin saa mahdollisuuden näyttää, toivottavasti tämä ketju saa paljon peliaikaa. Moision eka peli oli myös ihan ok, joten mielenkiinnolla katson hänenkin huomista peliään. Taimesta en olisi niinkään varma, ollut sysipaska useammassakin pelissä.

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taimesta en olisi niinkään varma, ollut sysipaska useammassakin pelissä.

Tosta Taimen peluuttamisesta tulikin mieleen, onko Parkkonen jollakin määräaikaisella lainalla TuTossa? Teksti-tv:n mukaan vetää ihan hyvin ja varmasti toisi sitä kiekollista osaamista ja melkein voisin lyödä vetoa, että mahtuisi pelaavan kuuden joukkoon.

J.Ho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tosta Taimen peluuttamisesta tulikin mieleen, onko Parkkonen jollakin määräaikaisella lainalla TuTossa? Teksti-tv:n mukaan vetää ihan hyvin ja varmasti toisi sitä kiekollista osaamista ja melkein voisin lyödä vetoa, että mahtuisi pelaavan kuuden joukkoon.

Parkkonen näköjään palannut Turusta kotiin. Pelaa tänään A-junnujen mukana Vaasassa. Eikö huomenna olis ollut hyvä paikka kokeilla taas Parkkosta ns. heikompaa vastustajaa vastaan?

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eikö huomenna olis ollut hyvä paikka kokeilla taas Parkkosta ns. heikompaa vastustajaa vastaan?

Ei nyt sentään lähdetä takki auki peliin. Vaikka Radek lähtikin Venäjälle.

Mutta joo Parkkonen ansaitsisi mahdollisuuden. Onko Juusela muuten vielä pitkään sivussa, kun ei ole a-junnujenkaan mukana. Joku loukkaantuminen muistaakseni. Jesse Huhtalakin oli sen verran hyvä pelimies, että menisi tällä hetkellä Pihlmanin paikalle, mutta ei tule siihen pääsemään.

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tästä pohdiskelusta tulikin mieleen, että mietin tässä meidän harvoin (tai juuri koskaan) viimeistelleitä laitureita (Elo, Pihlman, Moisio), ketä heistä sen maalin seuraavaksi aikaan saa. Toiveeni olisi Moisio, mutta uskon sen Pihlmanin saavan sen maalin aikaan, ennekuin noista muista joku pääsee onnistumaan. Hienoa, että huomenna Brodin pääsee ykköskenttään ja Moisiokin pääsee rymistelemään.

Suosikkijoukkue
Ässät
Toisessa ketjussa oli että Joensuu palaa kokoonpanoon joulun jälkeen. Mitenköhän nuo ketjut kannattaisi järjestää? Joukkue todella kaipaa nyt ketjujen hyvää kemiaa. Palataanko ihan alkuperäiseen Savinainen-Dixon-Joensuu ketjuun? Vai niin että Ryan pelaa Savinaisen paikalla? Sekin toimi. Toisaalta Umicevic sekoittaa pakkaa, koska hän on selkeästi kärkiketjujen pelaaja. Myös tärkeää olisi saada vähintään kaksi sellaista ketjua joilta odottaa maaleja joka pelissä. Ja Armia siis poissa nuorten kisojen ajan.

Itse laittasin näin:
Umicevic - Dixon - Savinainen
Ryan - Niemi - Joensuu
Brodin - Uusikartano - Pihlman
Mutanen - Sillanpää- Moisio

Tossa nyt olisi ainakin paperilla taitoa ja työmäärää kahdessa ekassa ketjussa.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Itse laittasin näin:
Ryan - Niemi - Joensuu
Mutanen - Sillanpää- Moisio.

Olen varma, että Savinainen palaa Dixonin rinnalle seuraavassa pelissä, kuten tapahtui jo Pelsu-pelin kolmannessa erässä.

Näin ollen tässä minun veikkausrivini:

Umicevic-Dixon-Savinainen
Ryan-AUK-Joensuu (tämä olisi erittäin mielenkiintoinen ketju nähdä toiminnassa)
Pihlman-Niemi-Elo
Mutanen-Sillanpää-Brodin

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen varma, että Savinainen palaa Dixonin rinnalle seuraavassa pelissä, kuten tapahtui jo Pelsu-pelin kolmannessa erässä.

Aikaistahan tämä toki on, mutta minä taas luulen että vanha Dixonin ketju kasataan takaisin, se kuitenkin toimi pitkään kuin ajatus ennen näitä loukkaantumisia.. eli siis minä uskoisin/tekisin itse näin:

Umicevic-Niemi/AUK-Ryan
Savinainen-Dixon-Joensuu
Brodin-Niemi/AUK-Elo
Mutanen-Sillanpää-Pihlman

Tosi asia on nyt se, että jos JJ palaa niin Pihlman on sen jälkeen nelosketjun kamaa, sori vaan. Brodin pitää myös saada ylemmäs. Niemen ja AUK:n välillä taas en osannut valita että kumpi sopii paremmin kumpaan ketjuun noista, sen jätän siis Kiven päätettäväksi..

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tosi asia on nyt se, että jos JJ palaa niin Pihlman on sen jälkeen nelosketjun kamaa, sori vaani..

Pihlmanin paikka olisi ylimääräisissä laukaisu ja luisteluharjoituksissa pelien aikana mutta suurehko palkkapussi & profiili takaavat sen, että hän pelaa terveenä aina. Ei hänestä nelosessa ole yhtään sen enempää hyötyä kuin kolmosketjussakaan.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pihlmanin paikka olisi ylimääräisissä laukaisu ja luisteluharjoituksissa pelien aikana mutta suurehko palkkapussi & profiili takaavat sen, että hän pelaa terveenä aina. Ei hänestä nelosessa ole yhtään sen enempää hyötyä kuin kolmosketjussakaan.

Enhän minä väittänytkään, että hänestä sen enempää hyötyä olisi ;) mutta nyt kun laitureita alkaa taas riittää, niin nyt viimeistään Brodinin pitää ajaa ehdottomasti Pilen edelle. Itse asiassa nythän olisi mahdollisuus vaikka viltittää Pihlman kokonaan, ja antaa Moision jatkaa nelosessa.. mutta selvähän se on, että tähän ei missään nimessä mennä

Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toisessa ketjussa oli että Joensuu palaa kokoonpanoon joulun jälkeen. Mitenköhän nuo ketjut kannattaisi järjestää? Joukkue todella kaipaa nyt ketjujen hyvää kemiaa. Palataanko ihan alkuperäiseen Savinainen-Dixon-Joensuu ketjuun? Vai niin että Ryan pelaa Savinaisen paikalla? Sekin toimi. Toisaalta Umicevic sekoittaa pakkaa, koska hän on selkeästi kärkiketjujen pelaaja. Myös tärkeää olisi saada vähintään kaksi sellaista ketjua joilta odottaa maaleja joka pelissä. Ja Armia siis poissa nuorten kisojen ajan.

Itse laittasin näin:
Ryan - Niemi - Joensuu
Mutanen - Sillanpää- Moisio

Tossa nyt olisi ainakin paperilla taitoa ja työmäärää kahdessa ekassa ketjussa.

Jep. Kahden ekan ketjun osalta variaatiot mahdollisia. Mutta Armian palatessa hän Pihlmanin tilalle ja Tuomas treeniohjelmaan jumppasalin puolelle!

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuinkas se oli Armian paluun kanssa, ehtiikö takaisin ennenkuin Umicevicin 10 pelin soppari loppuu ? Voi olla kyllä kova homma saada Umille jatkoa.

Ja ketjut pitäis pystyä rakentaan siten, ettei yksi pelaa 25min, seuraava 15min ja loput 10min per peli. Nyt se on ollut melkein tuollaisia määriä Dixoneitten osalta.

Ryan- Dixon- Joensuu
Umicevic- AUK- Savinainen
Brodin- Niemi- Pihlman
Mutanen- Sillanpää- Moisio

Mites Juusela, onko vielä loukkaantuneitten kirjoissa?

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Tosi asia on nyt se, että jos JJ palaa niin Pihlman on sen jälkeen nelosketjun kamaa, sori vaan. Brodin pitää myös saada ylemmäs...

Eiköhän Pelicans peli osoittanut mikä on Brodinin pelipaikka, nelosessa energiahyökkääjänä. Pelaaminen on koheltamista, mikä sotkee koko ketjun pelin, kiekon kuljettaminen sinisten välin oli vaikeaa.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivi on mennyt sitten palauttamaan vanhan tuhoduon yhteen eli pakkiparin Uusitalo-Taimi. Veikkaan, että tältä parilta nähdään tänään enemmän kuin yksi karmea hazardi.

Mielenkiintoista nähdä vaihteeksi Järvenpää maalilla, Raanta on pelannut hyvin mutta vaihteeksi pitää olla Juhankin vuoro.

frodo

Jäsen
Kivi on mennyt sitten palauttamaan vanhan tuhoduon yhteen eli pakkiparin Uusitalo-Taimi. Veikkaan, että tältä parilta nähdään tänään enemmän kuin yksi karmea hazardi.

Mielenkiintoista nähdä vaihteeksi Järvenpää maalilla, Raanta on pelannut hyvin mutta vaihteeksi pitää olla Juhankin vuoro.

Myös kaikki munat samaan koriin-ketju; Joensuu-Dixon-Savinainen on palautettu.
Pihlman on ilmeisesti vihdoin tiputettu pois kokoonpanosta.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pihlman on ilmeisesti vihdoin tiputettu pois kokoonpanosta.

Joku kirjoitti, että olisi perheenlisäyksen takia tänään poissa. Hyvä silti miehen tottua, että jatkossakaan ei pelipaikka ole Kiveen hakattu...

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
TosiFani kirjoitti:
Eiköhän Pelicans peli osoittanut mikä on Brodinin pelipaikka, nelosessa energiahyökkääjänä.

Yksi pelikö sen nyt sitten osoitti? Brodinilla on energiaa, mutta kyllähän se kiekkokin lavassa pysyy. Pääsee näin ollen myös usein vähintäänkin kohtuulliseen maalipaikkaan. On mahdollista, että alkaisi myös osumaan useammin mikäli peliaikaa tulisi reilummin.

edit: Uusitalo-Taimi taas yhdessä? Karri ei helpolla luovuta.

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Satakunnan Kansa ainakin kirjoittaa Pihlmanin puuttuvan kokoonpanosta perheenlisäyksen vuoksi, muuten olisi ollut Aaltosen paikalla. Vieläkös Juusela on pipi ?

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jos ja kun NHL nyt sitten alkaa ja meiltä lähtee Jesse ( ja ketuilta kaikki joukkueen tehomiehet, can`t wait ), niin tässä pilvessä on kyllä hopeareunus.

Tällä reunuksella en nyt tarkoita sitä, että Jesse on kieltämättä pelannut vähän vaisusti pari viimeisintä matsia loukkaantumisten jälkeen.

Sen sijaan on musta kolmosen ja nelosen koostumukset olleet varsin hyviä viime peleissä ja näin ollen tuossa saa jo ihan huolella miettiä mitä tapahtuu, kun Joppe tulee takaisin.

Jos Draganin kanssa saataisiin vielä se soppari väännettyä, niin mun puolesta NHL voisi alkaa vaikka tänä yönä: Ässien hyökkäys olisi ihan tarpeeksi hyvä kevättä ajatellen.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos ja kun NHL nyt sitten alkaa ja meiltä lähtee Jesse ( ja ketuilta kaikki joukkueen tehomiehet, can`t wait )

NHL-neuvotteluissa edistystä - | NHL | Iltalehti.fi

Missään nimessä nyt ei pidä sanoa että kun NHL alkaa, kyllä siellä vielä sössimisen ainekset olemassa ovat. Tuossa jutussa nyt mainitaan mikä on koko paskan ehdoton takaraja; 19. tammikuuta. Jos silloin eivät pelit ala, niin koko kausi perutaan. Sormet ristissä nyt siis että alkaisi..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy