Näitä juttuja on kiva toisinaan vaan lukasta, mutta on pakko välillä verestää tätä kirjoitustaitoa...
On toisinaan mennyt aika lapselliseksi tuo vertailu eri pelaajien kohdalla ja tiettyjen täällä kirjoittavien kavereidenkin välillä, mutta en ole isukki kenellekään ja totean vaan, että poijjaat on poijkia ja sitä rataa...
Mielestäni on ihan kiva, että nostetaan tiettyjä pelaajia aina keskustelun aiheeksi ja pohditaan heidän pelipanostaan. Rammeri ja Poutanen etunenässä ovat herättäneet jo keskustelua, mutta... olisiko muita pelureita vielä?
Itse olen tuota Tuomen poikaa kritisoinut, koska kyllä minä ainakin odotin häneltä hieman toisenlaista esitystä. Myös Urosen esitykset ovat ailahdelleet, mutta taustalla taitaa olla ollut loukkaantuminen??? Maalivahteihin ei kukaan ole mielestäni kiinnittänyt mitään huomiota. Ehkä ei ole tarpeenkaan, mutta aina voi niillekin kommenttia heittä, eivät nyt ole ainakaan niin paljoa loistaneet, että ihan ilma kritiikkiä voisivat elää.
Ja vaikka Fordél varmasti tästä saa harmaita hiuksia itselleen, niin en kyllä olisi lähtenyt Rammeria ensimmäiseksi kommentoimaan kokoonpanovaihdoksissa. Tosin meillä kaikilla on omat näkemyksemme pelaajista ja niiden otteista kentällä. Ja tärkeintä on, että keskustelu viriää oli jutun aihe sitten mikä tahansa. Onhan tämä kuitenkin keskustelupalsta.
Loppuun vielä ketjut perjantaille hyökkäyksen osalta:
Dickenson-Huilla-Rammer
Liukkonen-Flinck-Kivioja
Vilkman-Rautee-Pyhäjärvi
Koskelainen-Sompi-Poutanen
En tiedä loukkaantumisia tarkemmin siksi tällaiset heitot.
Kolme ekaa vitjaa tosi tasaisia koostumuksiltaan, vai mitä ootte mieltä???