Toinen vaihtoehto jos halutaan pienillä muutoksilla mennä niin ykkönen muotoon:
Rautiainen- Suomi-Jo. Ikonen
Ei Suomea kannata uhrata sentteriksi. Sentterivaihtoehtoja löytyy jo Mieho, Ja.Ikonen, Ahopelto...
Toinen vaihtoehto jos halutaan pienillä muutoksilla mennä niin ykkönen muotoon:
Rautiainen- Suomi-Jo. Ikonen
Itse epäilen, että Nallipyssy olisi mukana Stadissa.Ei vittu. Ja Järventie ennen Nallia. Myös Päkkilä ennen Nallia. Itse en ole tyytyväinen tähän, mutta Myrrä tekee mitä parhaaksi näkee.
Tai sitten Nalli ei vain kuulu Ilveksen suunnitelmiin nyt ja tulevaisuudessa.
Miksi antaisit Nallille peliaikaa ennen Päkkilää? Päkkilä on kuitenkin aika paljon potentiaalisempi lupaus.Täytyy olla aika tyhmä johto jos ei kiinnostaisi. Loistava pelimiehen alku, jolle itse antaisin peliaikaa ennen Päkkilää.
Täytyy olla aika tyhmä johto jos ei kiinnostaisi. Loistava pelimiehen alku, jolle itse antaisin peliaikaa ennen Päkkilää.
Miksi antaisit Nallille peliaikaa ennen Päkkilää? Päkkilä on kuitenkin aika paljon potentiaalisempi lupaus.
Onko tämä nyt pahakin miina mihin menin?Ikää jo 23v, tosiasia on, että ehkä hänen kohdallaan juna meni jo.
Täytyy olla aika tyhmä johto jos ei kiinnostaisi. Loistava pelimiehen alku, jolle itse antaisin peliaikaa ennen Päkkilää.
Oisko se huomenna näillä hyökkäyksen osalta:
Rautiainen-Lepaus-Antonen
Maccelli-Leino-Joikonen
Haapanen-Saarela-Järventie
Päkkilä-Vainionpää-Jaikonen
Oisko se huomenna näillä hyökkäyksen osalta:
Rautiainen-Lepaus-Antonen
Maccelli-Leino-Joikonen
Haapanen-Saarela-Järventie
Päkkilä-Vainionpää-Jaikonen
Mun mielestä sano itekkin näin sillä Linnanahteen haastatteluvideolla kun palkittiin yleisön suosikkina marraskuulta. Ja eiks eka peli pelata To ja muualla kun Suomessa..Kapteeni jo huomenna pois?