Kokoonpano ja ketjulotto kaudelle 2019–2020

  • 125 952
  • 511

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei vittu. Ja Järventie ennen Nallia. Myös Päkkilä ennen Nallia. Itse en ole tyytyväinen tähän, mutta Myrrä tekee mitä parhaaksi näkee.
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No hyvähän se on kokeilla. Itse odottelin Ahopeltoa ylös, koska olisi voinut ottaa yhden sentteripaikan. Mutta mielenkiintoista toisaalta nähdä Roby Liigassa.
 

R & L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Täytyy olla aika tyhmä johto jos ei kiinnostaisi. Loistava pelimiehen alku, jolle itse antaisin peliaikaa ennen Päkkilää.

Voihan se myös olla itse Nalli kuka näkee ettei jatko Ilveksessä ole järkevää. Olettaen siis sillä, että materiaali on ensi kaudella astetta kovempi.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksi antaisit Nallille peliaikaa ennen Päkkilää? Päkkilä on kuitenkin aika paljon potentiaalisempi lupaus.

Pelityyli ja habitus miellyttää enemmän omaa silmää. Lisäksi oma kasvatti ja hyökkäävämpi rooli. Tosin Päkkilällä suurempi potentiaali pisteiden tekijäksi, vielä ajautunut rikkovaan rooliin.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Päkkilän edelliset 9 peliä 4+7, Järventie kaudella 13.7+4. Nallin hyvällä kaudella edelliset 9 peliä 3+3.

Ehkä Päkkilän ja Järventien katsottiin olevan juuri nyt edellä pelissään.
 

Kristalli

Jäsen
Itse olisin nostanut Nallin ja Ahopellon näkemäni perusteella. Huomattavasti varmempia. Päkkilällä vielä kovasti parannettavaa peruspelissä minun makuuni. Mutta eiköhän valmennus tiedä.
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Päkkilällä pitkä sopimus muihin verrattuna, varmasti tulee muutaman näytönpaikan saamaan. Ahopelto ollut parempi pelaamissaan peleissä, mutta ehkä hänessä ei vaan nähdä mitään suurempaa potentiaalia kuin rotaatiopelaaja. Ikää jo 23v, tosiasia on, että ehkä hänen kohdallaan juna meni jo.
 

Pattura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksi Päkkilä ja Järventie eikä Ahopelto ja Nalli?
Syitä voi kaivaa vaikka tilastoista. Päkkilä viime vuonna Kärppien A:ssa 52 peliä 38+22= 60p, Järventie Ipan A:ssa 40 peliä 14+17=31p (B:n SM:ssä 9,14+14=28) ja Ahopelto parhaimmalla kaudella Ipan A:ssa 45 peliä 9+23=32p. Nalli parhaimmillaan A:ssa 51peliä 13+24=37.

Selkein selitys on kuitenkin se, että Päkkilä on pelannut nuorten maajoukkueessa ja Järventie poikien maajoukkueessa, joten he kuulunevat ikäluokkansa parhaimpiin.
 

Yabada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ikää jo 23v, tosiasia on, että ehkä hänen kohdallaan juna meni jo.
Onko tämä nyt pahakin miina mihin menin?

Mielenkiintoista nähdä Järventie kokoonpanossa. Toivottavasti Jokke antaa mahdollisuuden näyttää. Erikoistilanteisiin en usko Järventietä vielä pistettävän, mutta toivottavasti ei olla heti ensimmäisenä penkittämässä, jos virheitä tulee, kuten naapurissa on tapana nuorten pelatessa.
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niin minusta vaan vaikuttaa siltä, että Ahopelto ei ole sisäisessä rankingissa kovin korkealla. Ja tietyllä tavalla ihan ymmärrettävää. Ikää on jo 23v, pitäisi pystyä erottumaan selkeästi edukseen. On luonnollista, että junnut saa helpommin näytönpaikkaa ylhäällä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Täytyy olla aika tyhmä johto jos ei kiinnostaisi. Loistava pelimiehen alku, jolle itse antaisin peliaikaa ennen Päkkilää.

Olisi kiva kuulla lisää miksi Nalli on loistava pelimiehen alku. Juniorivuodet eivät ainakaan puolla tuota. Toki pelaa kovalla asenteella ja ainakin ajokoiran roolia voisi kuvitella pitkäjänteisellä työllä Liigasta löytyvän.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Kyllä näkyy ja tuntuu kahden kärkihyökkääjän poissaolo. Dostalin torjunnoilla, mikäli maalissa, ja tiiviillä viisikkopuolustuksella, voitto on huomennakin otettavissa. Toivottavasti selvitään tammikuun toiselle viikolle ilman suurempaa sakkausta. Sellainen 1,5p/o olisi hyvää suorittamista, eikä varmaan kauheasti menetettäisi asemia sarjataulukossa.
 
Viimeksi muokattu:

Tervaskanto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Aamulehti tänään: SM-liigassa pelataan keskiviikkona kuuden ja perjantaina seitsemän ottelun kierros. Joukkueet joutuvat näissä otteluissa tulemaan toimeen ilman maajoukkuemiehiään.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Muut top6 joukkueet vahvistavat vuoron perään joukkueitaan. Uskoisin, että Kärpät, Tappara ja Lukko tulevat vielä vahvistumaan kohti playoffeja. Vahvistuksia todella on ollut tarjolla ja varmaan on koko ajan. Aikovatkohan Koskela ja Jalo vahvistaa joukkuetta, ja näin korjata niitä heikkoja kohtia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös