Mun typosta alko nyt kaikki kirjottaan väärällä nimellä! *hymiö* Eli Korkeakoski, ei Korkeakangas.
Ja pelkästään hyvä, jopa loistava asia että täällä on mielipiteitä. Niitähän pitääkin olla, ja niistä pitää keskustella. Ainakin itse nostan ison peukun kun täällä on porukkaa kirjottamassa, ja jakamassa omat näkemykset. Tuskin meillä kellään on sitä oikeaa, eikä tarvikkaan. Pääasia on että täällä on elämää, pysyy kioski auki.
Vaikka Upista en tykkää, ja olen edelleen sitä mieltä että ulos se täältä ja äkkiä, niin silti ainoa asia missä uskon että on hyvä, ja jopa loistava on vaatimustaso. En usko että kukaan "uskaltaa" löysäillä. Ohipelejä tulee(liikaa) mutta harjotuksissa mennään yleensä lujaa. Auktoriteetti on ns kunnossa.
Rajalan Ville tuolla kaupungilla pyörii, onkohan puoliso täältä, vai onko ostanu rantatontin? Toisaalta olis aivan saatanan kova vahvistus, toisaalta on Upin aikana varmaan se ainoa kaveri joka sen juuri kehumani auktoriteetin on selvästi onnistunut murtamaan. Varovainen kyllä sopimukselle. Mutta jos tulee ylimielisellä asenteella ja kauheella palkalla, niin voi laittaa eteenpäin.