Kokkolan Hermes kaudella 2016–2017

  • 172 272
  • 570

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Itkuvirsi ja itkuvirsi! Ehkä oli turhan yliampuva! Mutta onhan tuo valmentaja nyt aivan täysi turisti! Mitä tapahtu ku otti aikalisän? Ei mitään! Eikö joo, omissa alko soimaan. En ymmärrä ainuttakaan perustetta miksi tuollanen kaveri valmentaa, ja vielä jopa mestistasolla?

Hermes hävis fysiikassa ja itse pelaamisessa. Tämä kaveri sylkee haastatteluissa että on treenattu fysiikan ehdoilla. No ei näytä siltä tämän päivän perusteella!

Kyllähän Keupa peli varmasti on ihan erinnäköstä! Mutta ei se poista sitä että Hermeksellä on aivan jäätävän huono valmentaja! Jolla ei ole mitään visioa tai ajatusta siittä miten tätä peliä pitäis pelata! Jopa Petteri Sihvosella on(paska, mutta on kuitenkin).

En tiedä toivonko että nuo voittaa tai häviää. Mutta hallille en aijo mennä niin kauan kun siellä vaikuttaa tuo kyseinen kaveri!

Seuraa kannatan, ja fanseatin kautta varmaan pelit katson. Mutta mun rahoja en seuralle anna niin kauan kun niitä työnnetään Karhulalle!
 

Hastra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara ja Kokkolan Hermes
Pystyisikö pelin nähneet ja taustoista perillä olevat avaamaan, mikä Roki pelissä meni pieleen ja miksi Karhula ei olisi kelvollinen valmentaja Hermekselle?
Itsestä ainakin näyttäisi, että edustusjoukkueen ja A-junioreidenkin osalta asiat olisivat ihan hyvin. Sarjataso on kohtuullinen ja pelaaja vahvistuksia saadaan houkuteltua Kokkolaan?
Itse tosin olen Hermeksen pelejä päässyt katsomaan paikanpäällä vain 2-3 kappaletta kaudessa, mutta ei kyllä hävetä myöntää olevansa Hermes-fani.
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Pystyisikö pelin nähneet ja taustoista perillä olevat avaamaan, mikä Roki pelissä meni pieleen ja miksi Karhula ei olisi kelvollinen valmentaja Hermekselle?
Itsestä ainakin näyttäisi, että edustusjoukkueen ja A-junioreidenkin osalta asiat olisivat ihan hyvin. Sarjataso on kohtuullinen ja pelaaja vahvistuksia saadaan houkuteltua Kokkolaan?
Itse tosin olen Hermeksen pelejä päässyt katsomaan paikanpäällä vain 2-3 kappaletta kaudessa, mutta ei kyllä hävetä myöntää olevansa Hermes-fani.
Sanotaanko että moni lähde puhuu aika huonoon sävyyn tietyistä henkilöistä. Jokainen voi uskoa mitä haluaa, mutta itse ainakin uskon niihin minun omiin lähteisiin. Väitän myös että palstaveli/sisko @devil29 tietää hyvin mistä puhuu.

Voiko nyt kukaan sanoa että Karhula on edes keskiverto mestisvalmentaja? Hänellä on hyviä puolia, mutta nämä täydelliset persraiskaukset sattuu vähän liian usein Hermekselle. Tuntuu että kun peli on menossa metsään Karhula ei tee väistöliikkeitä eikä jarruta, vaan painaa kaasun pohjaan että rytisee oikein kunnolla. Tämä nyt vain on sellainen havainto mikä minulle on tullut vuosien varrella.

Illalla Keupa kaatuu ja sitten kehutaan taas Upia! (hymiö)
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Pystyisikö pelin nähneet ja taustoista perillä olevat avaamaan, mikä Roki pelissä meni pieleen ja miksi Karhula ei olisi kelvollinen valmentaja Hermekselle?

RoKi peli ei kaatunut valmentajaan vaan selkeisiin ja helppoihin yksilövirheisiin ja väärään asenteeseen pohjosen reissusta. Toki valmentaja voi vaikuttaa noihin asenteisiin, mutta se nyt huomattiin viimekaudella että ennakkoon helpoimmat vieraspelit oli niitä kaikista vaikeimpia.

Ymmärrän kun osa ei pidä kummoisena valmentajana, onhan pelissä ollu isoja puutteita viime kaudella ymn. Mutta jos rupee kahtomaan kehitystä niin viime kauden alusta jos vertaa loppuun niin pelitapa kehitty aika reilusti. Toki huhuissa pyörii sitte muutaki ku pelkkiä pelillisiä asioita jotka vaikuttaa valmennustyöhön sekä pelaajien motivaatioon ymnymn. Ite en oo ollu Upin jatkoa vastaan, enkä vieläkään vaihtais kesken kautta jos ei älytöntä mahalaskua kesken kauden tuu. Omasta mielestä isoin virhe on vaihtaa valmentajaa kesken kauden jos ei oo aivan pakko.

Nyt on A junnuissa hyvää työtä tekevä valmentaja, mutta en haluais kyllä sieltä valmentajaa vielä viiä ku saatiin A:hanki tekemisen meininki päälle. Kokkola tarvii hyvää hönkää junnuihin ja nyt ku saatiin valmentaja (toki pelaajia on edaristaki käyny) joka on saanu tuon rullaamaan odotettua paljo paremmin niin ei sovi sotkea.

ed. Jatkettiin lause loppuun.
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Olihan tuo avautuminen aika radikaali! Mutta niin oli vitutuskin! Tai on se varmaan vieläkin. Mua ärsyttää Upissa tämä tiettyjen pelaajien kanssa veljeily ja tiettyjen pelaajien dissaaminen. Ja se että ei ole mitään järkeä tai logiikkaa miten se tapahtuu. Miksi Fursa sai 1+1 vuoden diilin? Mutta oma junnu Kinnunen ei saannu? Miksi Edelmannia ei vaihdettu viime pelissä pois? Ja miksi Edelmann aloittaa tänään?

Mitä sellasta Karhula tekee pelin aikana millä yrittää kääntää kurssin? Ja miten se hoidetaan seuraavaan peliin? Yleensä ketjut on vaan lyöty aivan sekasin! Lisäksi Karhula vaatii pelaajilta samaa kun Liigapelaajilta. Näiden jätkien pitää käydä töissä että saa ruokaa kotia.

Sitten on myös näitä huhuja, toiseen uskon enemmän ja toiseen uskon vähemmän. Upilla nyt ei vaan tunnu olevan minkäänlaista valmiutta olla huippuvalmentaja! Mutta Hermes haluaa väkisin tähän uskoa.

Kateeksi käy kun katsoo Sapkoa, Hokkia, Tutoa. On totta että siellä on hintalappu ehkä pari napsua korkeemmalla. Mutta niin on myös laatu.

Se missä olen samaa mieltä täysin on, että A-junnut on alottanu hyvin. Ja siellä on valtavan hyviä pelejä ollu. Ja siittä kuuluu kiitos sille joka näitä hankintoja on tehny(Upi,Tuukkanen ja ketä heitä sitte on) että on otettu sellasia pelaajia jotka voi pelata myös A:n mukana. Se auttaa ja vahvistaa sitä porukkaa paljon. Lisäksi edustukselta Erme ja Huhtanen kuuluvat valmennukseen.

Joten kyllä siellä on jotain hyvää, mutta paljon enemmän sitä huonoa!
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Ja miksi Edelmann aloittaa tänään

Eli olisit mielellään halunnut tuhota Edelmannin itseluottamuksen sen takia että pakit kusee oman ja toisten pelin täysin RoKi ottelussa?!? Tuossa tilanteessa nimen omaan pitää antaa maalivahdin näyttää että ei oo niin paska ku viime pelissä, eikä laittaa penkille istuun ja pistää toisen hoitaan tontti koska ei muka pysty siihen.

Sori tässä kunnossa ei jaksa enempää keskittyä mutta tuo iski silmään.
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Miksi Edelmanin pitäisi kärsiä kun pakit koomailee? Ei ollut kaikki maalit todellakaan Edelmanin syitä. Mutta kolikolla on aina toinenkin puoli, miksi Hollyyn ei luotettu? Ei Rovaniemellä kesken pelin vaan vasta erätauolla vaihdettiin, eikä eilen. Eikö Hollylle annettu tällä tavalla nyt viesti että luottoa ei ole?

Eilenhän peli oli täysin hallussa, ei siinä ollut juuri mitään sanottavaa kaverilla. Mutta pisteitä Hermeksellä on kasassa täydet 0.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Hermes
Täällä on taas seurattu peliä heti niin viimesen päälle tarkkaavaisena näköjään kun porukka ei edes näytä tietävän että Holly kyllä vaihdettiin Rovaniemellä kolmanteen erään maaliin. Ja täällä sitten huudellaan höpöhöpöjuttuja faktoina. Tosin itsekin vähän ihmettelen miksei Holly aloittanut eilen maalinsuulla. Edelmann omasta mielestä pelannut hyvin mutta voisi näin alkuun peluuttaa vaikka vuoron perään molempia maalivahteja niin nähtäisiin Hollynkin oikea taso. Maalivahtien peluutusta enemmän itseäni ainakin ihmetyttää tuo ylivoimapeli jossa ei ole sitten niin minkäänlaista järjen hiventä.
 

Franto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Kovasti Upia moititaan huonoksi valmentajaksi. Piti oikeen tarkistaa miten Hermes on pärjännyt parina viime kautena, mitä Karhula on Hermestä luotsannut.

Kausi 14-15 Suomi-sarjassa. Kolmas tila runkosarjassa ja playoffeissa aina finaaliin saakka.
Kausi 15-16 Nousijajoukkueena Mestiksessä. Runkosarjassa kuudes ja pienestä kiinni, ettei joukkue päässyt mitalipeleihin.

Varmaan ollut sitten vaan hyvää tuuria..
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Joo, tuossa nyt tuli aivopieru kun tuota kirjotin. Tarkotin että miksi ei vaihdettu siinä vaiheessa kun Edelmann joutu päästään maaleja ja yksin taistelemaan. Vaan vasta erätauolla. Ja sitten kun pelasi vielä 0-pelin ja käytännössä voitti oman ottelunsa 1-0.

@tirehtööri12 Mikä on höpöhöpöjuttuja? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska voit sanoa noin. Mihin perustat sen että kukaan ei voisi tietää yhtään mitään, mutta sinä voit "tuomita" asiat höpöhöpöjuttuina.

Ja @Franto Materiaali on myös ollut ihan hyvä, varsinkin 14-15 kaudella. Miltä peli näyttää, ja miten peli on kehittynyt Karhulan alaisuudessa?

Onko Hermes voittanut SS-sarjan? Ei! Voittiko edes runkosarjaa? Ei. Pääsikö Hermes jatkoon viimevuonna play-offseista? Ei.

Oliko suorittaminen tasaista? Ei. Välillä tuli tukkaan 7:ssä pelissä putkeen ja välillä voitettiin 7:n peliä putkeen. Kyllä siinä on paljon valmentajalla asian kanssa tekemistä.
 

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset
Heh heh jos meillä olisi sysipaska coutsi, niin tuskin ois "pärjätty" edes näin hyvin, pistettiin kumminkin Joensuu aika tiukille :D Ei meillä nyt NIIN ylivertainen materiaali ollut...
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Miksi Karhulaa ei saisi moittia? Voiko joku oikeasti väittää ettei meille tule näitä notkahduksia aivan liikaa? Ja viime vuoden tulosta moni pitää jotenkin hyvänä. Itselle jäi kaudesta sellainen maku että paljon parempaan oli mahdollisuus, mutta just näiden perseilyjen takia menetettiin esim kotietu.

Kuten olen jo aiemmin sanonut, olen sitä mieltä että Karhulassa on sitä hyvääkin. Mutta paljon pitää vielä tapahtua ennenkuin olen vakuuttunut että meillä on "hyvä koutsi".

Minua kiinnostaisi todellakin tietää mitä nämä höpöhöpö jutut on mistä @tirehtööri12 kirjoittelee.
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Miksi Edelmanin pitäisi kärsiä kun pakit koomailee? Ei ollut kaikki maalit todellakaan Edelmanin syitä. Mutta kolikolla on aina toinenkin puoli, miksi Hollyyn ei luotettu? Ei Rovaniemellä kesken pelin vaan vasta erätauolla vaihdettiin, eikä eilen. Eikö Hollylle annettu tällä tavalla nyt viesti että luottoa ei ole?

Mun edellisen viestin pointti oli se että Edelmannille piti antaa tilaisuus näyttää RoKi ottelun jälkeen oma tasonsa, eikä istuttaan penkille koska lähtökohtasesti oon sitä mieltä että Edelmann tuli tänne 1 vahdiksi ja Holly kirittämään. Keupa ottelussa ei ollu syytäkään vaihtaa.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien Kasperi Nuto Kokkolan Hermekseen ainakin aluksi parin viikon lainalle hakemaan minuutteja isossa roolissa. Nuto on pieni taitava laitahyökkääjä. Taidoiltaan hyvin samaa tasoa Joonas Huovisen kanssa, mutta Nutolta voi odottaa parempaa pelinäkemystä ja syöttöjä, kun Huovinen on enemmän laput silmillä tyyppiä.
 

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset
Ässien Kasperi Nuto Kokkolan Hermekseen ainakin aluksi parin viikon lainalle hakemaan minuutteja isossa roolissa. Nuto on pieni taitava laitahyökkääjä. Taidoiltaan hyvin samaa tasoa Joonas Huovisen kanssa, mutta Nutolta voi odottaa parempaa pelinäkemystä ja syöttöjä, kun Huovinen on enemmän laput silmillä tyyppiä.
Täytyy olla todellinen vahvistus, ( täytyy olla kun tulee maininnalla ISOON ROOLIIN)muuten en ymmärrä tätä lainaa! Meillä on hyökkääjiä omasta takaa, ja minä nyt en ymmärrä jonkun pelaaja ruletin aloittamista muulla perusteella! Nyt olis ollut tärkeää rauhoittaa tilanne, osoittaa luottoa pelaajia kohtaan eikä sekoittaa sitä lisää heti kun mahdollista!
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Itellä samat fiiliksetku hempalla. Nyt tulee sitte se ongelma jos ruvetaan repimään YV ja tasakentällisiä ihan uusiin muotteihin, että lainan loppuessa kaikki alkaa taas alusta. Jos on Huovisen tasonen niin sitte kelpaa samanlaiselle lainallekku kyseinen herra viime kaudella, lyhyet lainat vahingoittaa enemmänku korjaa.
 

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset
Itellä samat fiiliksetku hempalla. Nyt tulee sitte se ongelma jos ruvetaan repimään YV ja tasakentällisiä ihan uusiin muotteihin, että lainan loppuessa kaikki alkaa taas alusta.

Tätä juuri tarkoitin, ja Nuto pitäisi olla jos pelaa omalla tasollaan meille jopa sanoisin vahvistus... Mutta käykö niin että jos ja kun Nuto pääsee sisälle joukkueeseen ja tulosta alkaa syntyä, on pari viikkoa mennyt ja napataan hänet Ässiin( pahimmillaan penkille tuppea puremaan 13 hyökkääjä)...
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Mikäli nyt en sekota pelaajaa johonkin toiseen, niin Nuto oli Kärpät - Ässät pelissä kentän parhaimistoa. Mutta saattaa olla että sekotan sen toiseen nuoreen Sahaan. Mutta jos en sekoita niin onhan tässä nyt valtavan suuri vahvistus. Itse olen samaa mieltä kun @hemppa73 ja @saiman mutta kuitenkin tämä on varmaan kuitenkin hyvä ratkasu. Mutta sekasin varmasti menee ketjut. Appelgren tippuu alaspäin? Näinkait se on ajateltava.
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Mutta saattaa olla että sekotan sen toiseen nuoreen Sahaan.

Saha oli sukka siinä pelissä, se jäi mieleen ja vähä toivottiin että se olis se tuleva laina pelaaja juuri sen takia koska näytön paikka ei ainakaa siinä pelissä menny putkeen. Kova kaverihan se on vaikkei se peli putkeen mennykkää. Siis jos en ihan väärin muista. Onkohan tuo Nuto jo Kajaanissa mukana?
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Ite vähä "toivoisin" että se on Appeli joka tipahtaa eikä Paavi joka luultavasti olis seuraavana vuorossa. Jotenki en vaan usko että Upi erottaa Nättinen Appeli kaksikkoa. Sitä on pidetty nii kauan yhessä ja aina on joku muu tipahtanu eri tilanteissa.
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Kangas-Virtanen-Markkula
Appelgren-Nättinen-Mikula
Huovinen-Huhtala-Nuto
Kivinen-Kuntsi-Paavilainen

Noin kait ne sitten valmennuksen mielestä varmaan menee? Itse olen vahvasti eri kannalla, mutta enhän minä näitä tee.

Huovinen-Virtanen-Markkula
Nuto-Nättinen-Paavilainen
Mikula-Huhtala-Kangas
Kivinen-Kuntsi-Appelgren
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Ite menisin näillä:
Kangas-Virtanen-Markkula
Mikula-Nättinen-Huovinen
Nuto-Huhtala-Paavilainen
Kivinen-Viikilä-Appelgren

Ykkönen saatais pidettyä kasassa, saatais kakkoseen Huovisen rinnalle mies jonka pitäs paikoista pistää sisään ja kolmoseen sitte vikkeläjalkaiset pörrääjät kenttä (olettamuksella että Nuto sellanen on). Nelonen sitte oliski aika rautaa, ehkä jopa sarjan "kovimpia" nelosia?... Neloseen siks nostin Viikilän koska omasta mielestä on paljon paremmin ja virkeemmin esiintyny tämän kauden peleissäku Kuntsi. Kuntsilla näyttää niinku kesä olis menny pitkäks eikä jalka kule.

Voi ku tällasella hyökkäysrosterilla voitais vetää koko kausi läpi ilman loukkaantumisia. :P
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös