En tiedä, mutta juttelu mm. parin keskisuomalaisen jääkiekko ihmisen kanssa sai minut vähän katsomaan asiaa hieman positiivisemmasta kulmasta... Meillä on joukkueessa muutama todellisia helmiä ja muutama pelaaja muutenkin joiden arvoa ei fanit vielä ymmärrä,joka aiheutti suurta kummastusta...1.kaksikko Virtanen- Markkula tulee olemaan ensi vuonna kovaa valuuttaa mestiksessä ja tekemään tuhoisaa jälkeä, siirtyen liigaan seuraavaksi kaudeksi...
Sitten nuoret miehet Huhtala-Viikilä, emme kuulemma ymmärrä näiden hiomattomien timanttien arvoa!Viikilä tulee kolkuttelemaan liiga portteja 3-4 vuoden sisään, ja Huhtala tulee olemaan yllätys monelle, kun on nyt saanut ns. miesten pelien poikuuden menetettyä, ja nyt taas panostaa jääkiekkoon tosissaan... Sitten vielä se mikä minulla vaati eniten työstämistä: Kalle-Markus Manninen jota minulle kehuttiin vuolaasti...( itsehän olen miehen dummannut täysin) Kun tähän lisätään elämänsä kunnossa oleva Nättinen ja kovassa nosteessa ole Appelgrenin Nikke ja Karvinen, on meillä muutaman pelaajan jälkeen kova Upin näköinen joukkue... Meinasivat että puolustus päästäkin löydämme uuden suosikki pelaajan... Se mitä itse olen pitänyt meidän vahvuutena, olikin heidän mielestään se suurin kysymys merkki joukkueessa... He eivät ihan 100% luottaneet meidän maalivahti osastoon, ihmettelivät et kun on aina ollut Kokkolassa hyvällä tasolla...
Saanut sit nähdä, mut jotenkin olen luottavaisin mielin,ja kun jäälle päästään, silloin se sit nähdään...