Kylmä fakta on, että Suomen maajoukkueen paidassa esitetyissä esityksissä, Jokinen on kaukana siitä sentteristä, joka pelaa NHL:ssa. Ei ole Jokinen koskaan loistanut samalla tavalla maajoukkueessa kuin NHL:ssa. Mikä lie syynä, katkeruus siitä, ettei ole joukkueen ykkössentteri vai eikö vain hotsita pelata Leijona-paidassa?
Hauskinta Snapperissa on se, että kaikki eri mieltä olevat ovat trolleja, jotka eivät perustele käsityksiään. Sitten, kun joku perustelee, iso-S lyttää perustelut maan tasalle ja nostaa Mälliä jalustalle.
Mitähän tapahtuisi jos minä keksisin vaikka Koivulle jonkun raflaavan lempinimen niinkuin sinä teet OJ:lle tuolla "mälli"- läpällä. Voin kuvitella miten koko Turku sinun johdolla olisi paikalla. Mutta minä en tee niin, sen verran kypsä olen ja ymmärrän eriäviä mielipiteitä.
Sinusta tunnettua on, että sinulla on vain joitain Jumalia joita fanitat ja vastustajat lytätään juuri näillä "snapperi" huudoilla.
Joo, ei Jokista kiinnosta paskaakaan maajoukkue , muuten vaan raskaan kauden jälkeen tulee aina Leijoniin, esim vuonna 2006 ranne osittain paskana.
"Ei koskaan loistanut" on aika vahva mielipide, kun Torinossa ja MaailmanCupissa oli aivan turnauksen johtavia pelaajia, mutta sinulta se joka kerta unohtuu. Tässä taas minua olen valmis myös kritisoimaan Ollia, että kumminkin on myös paljon varsinkin pisteiden valossa huonoja kisoja.
Ollia, Sakua tai vaikka Ruudun Jarkkoa ei kiinnosta hevon persettä kuka on ykkössentteri tai kapteeni, varsinkin OJ ja Saku saavat pelata kyllä yltäkyllin. Sakukin ilmoitti viime MM:ssä että ei tule kapteeniksi, OJ taas on oppinut sellaista nöyryyttä ja menestymisen nälkää että tulee vaikka maalivahdiksi että saa olla voittavassa joukkueessa.
Kaikki Leijonat ovat ritareita! Sitten on erikseen nämä Joni Pitkäset, heh.
Hyvää loppuviikkoa vain Suomen turkulaisimmalle ei-turkulaiselle!
Edit: Ja aina perustelen, perustellut kommentit. Ymmärrän kyllä sen että monia harmittaa ettei Jokinen aina saa kaikestaan irti sitä potentiaalian Leijonissa.