Kissa pöydälle, pikapalaverin paikka. Jatkoajan HIFK-meeting alive?

• 10 983
  • 184

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei ei....ei sellaista oo koskaan ollut, eikä tule olemaan...eeei.

Mutta miten olisi, arvon veljet HIFK-fanit. Olisiko hauskaa kokoontua joskus johonkin kälyiseen pubiin tai Hesperian sviittiin+saunaan puimaan maailman menoa ja mahdollisuuksia vaikuttaa siihen?

Ainakin Korak ja minä oltaisiin tulossa, mutta entäpä muita ja onko ehdotusta paikasta/ajasta?

Enkä minä hirveästi polttaisi käämejä ja ryhtyisi budo-poliisiksi (terkut 58:lle), jos joukkoon saapuisi myös muita pk-seudun jengien faneja JA:sta. Vakio, cobol, Tommy, flintstone, Daespoo....ei ollut tarkoitus olla loukkaava, jos jonkun nimeä ei mainittu. Hatusta tuli 3 sekunnissa nämä, mutta kiinnostavia hahmoja on paljonkin.

Vai rajoitetaanko pelkkään HIFK ja "meidän Pentti" -jengiin? Vai eikö tässä muka ole pikapalaverin paikka, aamupalaverissa ei puhuttu mitään Vauhkosesta, Scissonsista, Matikaisesta.......

Dokaaminen on kivaa, mutta me Korakin kanssa ainakin ajateltiin sellaista keskustelupitoistakin tunnelmaa liittyen mm. HIFK Hockey OY:hyn - ei olisi kovin hedelmällistä kokoontua ja vetää 3 promillen kännit ja todeta että "Pentti on paska".

Minä haluan vaikuttaa, varmaan moni muukin? Saataisiinko esim. kerättyä kolehtia Bednarin palkkaan...vitsi, vitsi

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Minä haluan sellaiseen saunaan missä istuisi MINÄ, Moberg, Matikainen ja Kekäläinen. Siinä olisikin hauska hetki rupatella miesten kanssa ja kunnella eräiden "ammattitaitoisten kommentteja" miten hankitaan pelaajia ja johdetaan joukkuetta.

Että hoidappa JHag sellainen kokoonpano lauteille!

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Ralli
Minä haluan sellaiseen saunaan missä istuisi MINÄ, Moberg, Matikainen ja Kekäläinen. Siinä olisikin hauska hetki rupatella miesten kanssa ja kunnella eräiden "ammattitaitoisten kommentteja" miten hankitaan pelaajia ja johdetaan joukkuetta.

Että hoidappa JHag sellainen kokoonpano lauteille!

-Kuka hullu menisi Pentin kanssa saunaan...?

No mutta, Penttihän saa sitten kuulla tapaamisemme tulokset, tästä lähdetään. Valiojengi istuu ensin saunassa.

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Ei ei....ei sellaista oo koskaan ollut, eikä tule olemaan...eeei.

Mutta miten olisi, arvon veljet HIFK-fanit. Olisiko hauskaa kokoontua joskus johonkin kälyiseen pubiin tai Hesperian sviittiin+saunaan puimaan maailman menoa ja mahdollisuuksia vaikuttaa siihen?

Ainakin Korak ja minä oltaisiin tulossa, mutta entäpä muita ja onko ehdotusta paikasta/ajasta?

Enkä minä hirveästi polttaisi käämejä ja ryhtyisi budo-poliisiksi (terkut 58:lle), jos joukkoon saapuisi myös muita pk-seudun jengien faneja JA:sta. Vakio, cobol, Tommy, flintstone, Daespoo....ei ollut tarkoitus olla loukkaava, jos jonkun nimeä ei mainittu. Hatusta tuli 3 sekunnissa nämä, mutta kiinnostavia hahmoja on paljonkin.

Vai rajoitetaanko pelkkään HIFK ja "meidän Pentti" -jengiin? Vai eikö tässä muka ole pikapalaverin paikka, aamupalaverissa ei puhuttu mitään Vauhkosesta, Scissonsista, Matikaisesta.......

Dokaaminen on kivaa, mutta me Korakin kanssa ainakin ajateltiin sellaista keskustelupitoistakin tunnelmaa liittyen mm. HIFK Hockey OY:hyn - ei olisi kovin hedelmällistä kokoontua ja vetää 3 promillen kännit ja todeta että "Pentti on paska".

Minä haluan vaikuttaa, varmaan moni muukin? Saataisiinko esim. kerättyä kolehtia Bednarin palkkaan...vitsi, vitsi

Jos vaan ajankohta sopii, niin tulen mielelläni.

Tosin kuten totesitkin, jos tarkoitus on vetää koomat ja todeta, että Pentti on paska, niin... mutta asiakeskusteluun osallistun enemmän kuin mielelläni.

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sauna on aina kiva, ja kyllä saan suutakin avattua että kylkyl jos sopiva ajankohta löytyy.

Bissehän ei ole oikeasti alkoholijuoma ja kuuluu ehdottomasti saunakulttuuriin. :D

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
En sulje pois...

.., jos ajankohta on sopiva. Täytyy yrittää houkutella Kempes mukaan, jos yksin ei rohkene paikalle saapua.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Älkää jättäkö

Minä myös. Vois olla kiva tavata nuo samat naamat, jotka hallissa istuu takanasi/vieressäsi tai edessäsi tietämättäsi, että hän (he) on juuri tuo vinoileva nimimerkki - tai hän on nainen!!!

Isaksson, Ralli, Filmirulla, Sham69 (?) mukaan ja narrien edustajana ainakin Mike.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Mad E
Sauna on aina kiva, ja kyllä saan suutakin avattua että kylkyl jos sopiva ajankohta löytyy.

Bissehän ei ole oikeasti alkoholijuoma ja kuuluu ehdottomasti saunakulttuuriin. :D

Niin ja jos ei ole saunaa, niin voidaanhan me kuitenkin ottaa hieman bisseä;)

Kuten Jhag, tuossa jo totesi, olen mukana.

Täytyy varota, ettei Pentti kirjoittelel tänne salanimellä ja pyrkii mukaan;)

ai niin, siitä Bednar-kolehdista, minä laitan heti 100€ siihen

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No perskele!

Tottakai sitä tullaan mukaan jos vaan aika antaa myöten. Toisaalta jos ei aika anna myöten niin sitten sitä aikaa koitetaan järjestää niin, että pääsee kuuntelemaan asiantuntijoiden kommentteja miten saadaan IFK muuttumaan sellaiseksi organisaatioksi jossa ei tehdä yhtään virhettä:rolleyes:

Eli mulle käy kunhan vaan kerrotaan paikka ja aika edes kohtuullisella varoajalla. Luultavasti tunti ennen H-hetkeä on riittävä.

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Mielenkiintoinen idea tämä miittinki, kannatetaan. Ja jos tapaamispaikassa on videot, voitaisiin yhdessä riemastua mm. v.1998 kultaottelun kohokohtien ääressä - vastapainona nykyiselle karulle kiekkotodellisuudellemme.

Tuosta Bednar-kolehdista tuli mieleen, että mä olin viime vuonna valmis osallistumaan Caloun-keräykseen ja heitinkin ajatuksen ilmaan HIFK-chatissä. Semmoista ei kuitenkaan järjestetty. (Nyt täytyykin jäädä miettimään issekseni, miltä olisi tuntunut omakohtaisen satsauksen jälkeen, kun kävi niinkuin kävi ko. herran kanssa...)

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mää myäs!!!!!!

Vaikken kovin "asiapitoista"pysty/kykene kovin pitkään jutella,niin muutamat naurut teille lupaan,vai mitä Korak??Paljon tietysti on kiinni siitä,mitä menoa muulla pesueella on juuri silloin.Svanten haluan ehdottomasti nähdä livenä,koska hää tuntuupi mielenkiintoiselta persoonalta ja tämä ei sitten ollut vittuilua.

Pannaan asiat kondikseen muutaman kopan voimalla,sihteerinä hääriköön Rööri!!!!

Ps:Ei kai mulla porttaria sinne oo jo nyt????;)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Mää myäs!!!!!!

Viestin lähetti reds1897
Vaikken kovin "asiapitoista"pysty/kykene kovin pitkään jutella,niin muutamat naurut teille lupaan,vai mitä Korak??Paljon tietysti on kiinni siitä,mitä menoa muulla pesueella on juuri silloin.Svanten haluan ehdottomasti nähdä livenä,koska hää tuntuupi mielenkiintoiselta persoonalta ja tämä ei sitten ollut vittuilua.

Pannaan asiat kondikseen muutaman kopan voimalla,sihteerinä hääriköön Rööri!!!!

Ps:Ei kai mulla porttaria sinne oo jo nyt????;)

-Ei oo, mutta jos sä tulet, niin sitten se menee kyllä vaan dokaamiseks:D

SE OLI VITSI - kai huomasit hymiöstä, tuosta pienestä siittiön näköisestä epelistä?

Mä laitan Bednarin liksaan kanssa 100 euroa, eikös se jo 200 eurolla ole melkein tulossa...? Sillähän saa Skoda LS:n Tsekeissä!
(LS = Lista Sivussa, Skoda GLS = Galvanoitu Lista Sivussa)

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hmm.. tää on vaan teidän suunnitelma.
Kun mä pamahdan paikalle niin kaikki käytte päälle ja hakkaatte mut kuoliaaksi. No jokatapauksessa olen paikalla :)

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tommy
Hmm.. tää on vaan teidän suunnitelma.
Kun mä pamahdan paikalle niin kaikki käytte päälle ja hakkaatte mut kuoliaaksi. No jokatapauksessa olen paikalla :)

Edit:
Toivon nimimerkkiä Tunkki paikalle, tulethan?

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä teidän miittinkihän saa sellaiset mittasuhteet kohta, että saatte aika ison kabinetin ja saunaosaston varata. No IFK:n miehillähän sitä rahaa on. Vai mitä???

Jos Bednarin palkka olisi about 168187.9264 euroa ja 5000 IFK:n kannattajaa osallistuisi keräykseen, niin se tekisi 33.63 euroa/ persettä kohti. (muumit eivät saa osallistua keräykseen) Ei se nyt pahalta kuulosta. Katellaan.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Hei kaverit!

Viestin lähetti tuomas nyholm
Kuulostaa todella hyvältä. Saanko minäkin tulla?

-Kyllä minun puolestani, mutta mistä olet keksinyt noin kivan nickin?

Eli siis ei juttutarkoituksessa, eihän? Täällä seikkaillaan anonyymeina ja varmaan monet haluavat anonyymeina pysyäkin. Se on kaikkien nettipalstalaisten ikimuistoinen (n. 7 v.) oikeus ympäri maailmaa.

Tommy, jos vähän pelottaa, niin ota Niklas Hedberg turvamieheksi! Se Tunkki voi olla real mean...Mehän ollaan rauhallisia

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voisin (jos sallitaan) ilmoittautua mukaan länsirannikon edustajana. Kahden kaljan jälkeen puhe on jo sellaista säädyttömän rumalta kuulostavaa Helsinki feat. Rauma molotusta, että sporat vilkkuu jutuissa ja Gyl se Rauman Luk' - lause sekoittuu egeihin.

Kyllä. Se eilen virallistui, kuulin kolmelta eri tyypiltä (eri asiayhteyksissä). Huge on suoraan väännetty euroaikaan ja kutsutaan nyt egeksi. Kuulostaa Imatralaiselta ovelta-ovelle traktorimyyjältä.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Re: Hei kaverit!

Viestin lähetti JHag

-Kyllä minun puolestani, mutta mistä olet keksinyt noin kivan nickin?

Eli siis ei juttutarkoituksessa, eihän? Täällä seikkaillaan anonyymeina ja varmaan monet haluavat anonyymeina pysyäkin. Se on kaikkien nettipalstalaisten ikimuistoinen (n. 7 v.) oikeus ympäri maailmaa.

Varokaa vaan, tekee vielä jutun teistä.

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
TULOSSA OLLAAN JOS VAIN HOMMA JÄRJESTYY...

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Ennen vai jälkeen pelin? Pelipäivät on jo valmiiksi neuvoteltu
vapaaksi perheen kesken. Ne on riipustettu kalenteriin
jo kauden alussa.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh kuulostaa hyvältä idealta:)

Tulossa olen jos vain aika suinkin sopii.

Jhag: Perkules kahvit lensi monitorille Hedberg jutun takia;)

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Taitaa mennä ihan scissonsiksi, ellei kukaan ehdota mitään.
Esim. aluksi La 12.01 klo 14.00 TexMexin yläkerta?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy