Kirjoittamisen lopettaminen?

  • 8 545
  • 77

Oletko harkinnut kirjoittamisen lopettamista jatkoajan sivustolle?

  • Olen lopettanut kokonaan, mutta palanut takaisin uudella nimimerkillä.

    Ääniä: 0 0,0%
  • Olen pitänyt vähintään vuoden tauon.

    Ääniä: 19 15,1%
  • Olen harkinnut lopettamista.

    Ääniä: 35 27,8%
  • Olen harkinnut yli puolenvuoden taukoa.

    Ääniä: 4 3,2%
  • En ole harkinnut lopettamista.

    Ääniä: 68 54,0%

  • Äänestäjiä
    126
K

Kiekkokatsoja

Pakko ihmetellä, mistä ja miksi joku olisi hermostunut sinun kirjoituksistasi täällä Jatkoajassa. Kuulostaa karulta. Onko lähteminen tosiaan ainoa vaihtoehto?
Yksityiselämässäni mua haitannut, kirjoituksieni negatiivinen kommentointi on loppunut. Siihen auttoi uhka poliisista. Mahdollisesti mun kirjoituksia vielä seurataan. Tänä viikonloppuna en ole siitä välittänyt, vaan olen antanut palaa, ja kirjoitellut entiseen tahtiin.
Jatkossa en tiedä, että lopetanko höpinäni tänne.. vähennän sitä.. taikka annan vaan kirjaimien laulaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Mietinkin tässä vähän aiemmin, että ahkerasti sä jatkat kirjoittamista, vaikka vaikutit jo painuvan ulos estradilta. Anna palaa vaan, teikäläisellä on täysi oikeus kirjoitella tänne mistä haluaa. Hyvä että sait ainakin väliaikaisesti tuon ikävän kommentoimisen loppumaan.
Niin. Kirjoittaahan osa ihmisistä facebookkiin asioitaan, ja ajatuksiaan. Siellä kai pystyy rajaamaan että kuka saa lukea, ja kuka ei. Itse kun en juurikaan naamakirjaa käytä, niin en varmuudella tiedä.

Tämä kirjoitusalusta pyrkii tehokkaasti huolehtimaan siitä, että tänne saa halutessaan kirjoittaa anonyyminä. Se on hyvä juttu se.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En lopeta yleisön äänekkäistä pyynnöistä huolimatta. Tahtoisin tuonne Jatkoajan kymppikerhoon eli kahteenkymmeneentuhanteen viestiin.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Pidin vuosi pari sitten vuoden pituisen sapattivapaan. Sen jälkeen vasta kunnolla huomasi, minkälaisessa palstakuplassa sitä on elänyt. En tosin jäänyt mistään paitsi, koska samat nimimerkit, samoissa ketjuissa jatkoivat niitä samoja juttujaan kuin vuotta aiemminkin.
 
100 tuhatta viestiä olisi sellainen hieno tasaluku mihin voisi jo lopettaa kirjoittamisen. Vaan tokkopa sellaisiin lukuihin päästään. Paitsi tietenkin @Ralph jolla on varmaan jo ensi vuonna tuo täynnä. Itseltäni menisi tuohon varmaan vielä sellaiset 40 vuotta. Enkä kyllä usko tämän palstan olemassaoloon enää 40 tai edes 30 vuoden kuluttua. Rohkea ennustukseni on, että tämän palstan elinkaari on jo saavuttanut puolimatkan krouvin.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Enkä kyllä usko tämän palstan olemassaoloon enää 40 tai edes 30 vuoden kuluttua. Rohkea ennustukseni on, että tämän palstan elinkaari on jo saavuttanut puolimatkan krouvin.
Tämä onkin varsin mielenkiintoista nähdä monen muunkin nettisivuston osalta että kuinka pitkään ne pysyvät aktiivisena. Internet on vielä sen verran uusi asia, ainakin laajassa käytössä, ettei todella vanhoja nettisivustoja ole, mutta varmasti tulevaisuudessa on kymmeniä vuosia ellei vanhempiakin "antiikkinettisivuja". Ehkä sekin tulee olemaan joskus ihan oikea käsite.

Minä en näe syytä miksi tämä palsta lakkautettaisiin, sillä niin kauan kuin SM-liiga on vielä olemassa, jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle on kysyntää. Ellei sitten joku toinen keskustelupalsta nouse suositummaksi. Onhan Jatkoaika nyt jo nettisivuna vanhemmasta päästä, jotkut jäsenet ovat kirjoittaneet tänne kauemmin kuin toiset jäsenet ovat olleet elossa.
 

Ralph

Jäsen
100 tuhatta viestiä olisi sellainen hieno tasaluku mihin voisi jo lopettaa kirjoittamisen. Vaan tokkopa sellaisiin lukuihin päästään. Paitsi tietenkin @Ralph jolla on varmaan jo ensi vuonna tuo täynnä.
Reippaassa yhdeksässä vuodessa 40 000 viestiä, joten eiköhän seuraavassa vuodessa tule 60 000 lisää.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Reippaassa yhdeksässä vuodessa 40 000 viestiä, joten eiköhän seuraavassa vuodessa tule 60 000 lisää.

Jätät vaan velat maksamatta niin kyllä sitä aikaa sitten jää kirjotella vähän reippaamminkin.

En tiedä tilastoista, mutta veikkaisin että kyllä täällä keskustelupalstalla on jo kävijämäärät huippuvuosista vähentyneet. Nykyään on Twitterit sun muut joissa voi spämmätä vielä isommalle potentiaaliselle kohderyhmälle paskoja vitsejään tai harrastelija-analyysejään. Moni takavuosien laatukirjoittajista ainakin on siirtynyt täältä jo jonnekin muualle nysväämään, toki sitten tulee aina näitä uusiakin nysvääjiä tilalle mutta onhan laatu ollut jo aika kauan laskussa, ja veikkaisin että niin on määräkin.

Näkeehän sen jo siitäkin ketä täällä nykyään aina valitaan Vuoden Jatkoaikalaiseksi: minut - Mensan jäsenen ja älykkyystestissä tuloksen yli asteikon saaneen - te aina valitsette joukostamme kaikkein parhaimmaksi ja kadehdittavimmaksi ja hauskimmaksi ja rikkaimmaksi ja komeimmaksi ja isomunaisimmaksi ja vähiten Jokeri-faniksi.
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Jätät vaan velat maksamatta niin kyllä sitä aikaa sitten jää kirjotella vähän reippaamminkin.
Kokeilin tuota taktiikkaa jo, mutta en siltikään saa yli tuhatta viestiä kirjoitettua per päivä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kokeilin tuota taktiikkaa jo, mutta en siltikään saa yli tuhatta viestiä kirjoitettua per päivä.

No yritä kovempaa. Eihän tuo vaadi edes minuutti per viesti tahtia, ihme vätys olet jos et moiseen kykene.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä tilastoista, mutta veikkaisin että kyllä täällä keskustelupalstalla on jo kävijämäärät huippuvuosista vähentyneet. Nykyään on Twitterit sun muut joissa voi spämmätä vielä isommalle potentiaaliselle kohderyhmälle paskoja vitsejään tai harrastelija-analyysejään. Moni takavuosien laatukirjoittajista ainakin on siirtynyt täältä jo jonnekin muualle nysväämään, toki sitten tulee aina näitä uusiakin nysvääjiä tilalle mutta onhan laatu ollut jo aika kauan laskussa, ja veikkaisin että niin on määräkin.
Mulla on aika vähän vuosia täällä, mutta jonkun 4-5 vuotta tätä lukeneena, niin aika lailla samat naamat täällä on pyörinyt tuona aikana. Laadusta en osaa sanoa mitään, mutta mä en ainakaan nosta sitä.
 
K

Kiekkokatsoja

Eipä palstalla käyttöoikeuksien poistaminen niin helpolla ole onnistunut. Ennen joulua laitoin ensimmäisen pyynnön moderaattoreille. Viimeviikolla laitoin toisen pyynnön heille, ja siirsivät ilmeisesti asian ylläpidolle. Eilen laitoin uusintapyynnön niille molemmille.
Tämän viestin kun laitan julkiseksi, niin luulenpa että nyt onnistuu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En lopeta yleisön äänekkäistä pyynnöistä huolimatta. Tahtoisin tuonne Jatkoajan kymppikerhoon eli kahteenkymmeneentuhanteen viestiin.

Olen kunniakkaassa kerhossa. Vitun hienoo. 21 596 viestiä kunhan enteriä painan.

Oon joskus ajatellut, että suksin täältä vittuun, mutta melko nopeasti olen ymmärtänyt, että ihmisiä ei pidä päästää helpolla, joten kirjoittamiseni on jatkunut. Onhan näitä, aikoja. Ynnä tapoja.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...vttu mää missään kerhossa oo... enkä mee...
Täs ku on päivisin aikaa, oon pikkusen ehkä aktivoitunut ja tulee kirjoiteltua tänne kaikkea puuta_paskaa toisten harmiksi, toisten huvitukseksi...
Ei mulla silti mitään tavotetta oo esim. postausten määrästä... kuhan täs turhailen...

... suksin täältä vittuun ...
Kerropa tarkemmin...
Ihan kaverin puolesta kyselen taas...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
...vttu mää missään kerhossa oo... enkä mee...
Täs ku on päivisin aikaa, oon pikkusen ehkä aktivoitunut ja tulee kirjoiteltua tänne kaikkea puuta_paskaa toisten harmiksi, toisten huvitukseksi...
Ei mulla silti mitään tavotetta oo esim. postausten määrästä... kuhan täs turhailen...


Kerropa tarkemmin...
Ihan kaverin puolesta kyselen taas...

Täältä:

 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jaaha. Hyvästi sitten @Kiekkokatsoja

Omalta osaltani voin vain sanoa: Minä. En. Lopeta. Koskaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös