Kirjoittamisen lopettaminen?

  • 8 540
  • 77

Oletko harkinnut kirjoittamisen lopettamista jatkoajan sivustolle?

  • Olen lopettanut kokonaan, mutta palanut takaisin uudella nimimerkillä.

    Ääniä: 0 0,0%
  • Olen pitänyt vähintään vuoden tauon.

    Ääniä: 19 15,1%
  • Olen harkinnut lopettamista.

    Ääniä: 35 27,8%
  • Olen harkinnut yli puolenvuoden taukoa.

    Ääniä: 4 3,2%
  • En ole harkinnut lopettamista.

    Ääniä: 68 54,0%

  • Äänestäjiä
    126

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaivankin siis kätköistäni pergamentit jonka jälkeen menen luolaan katselemaan & tulkitsemaan luolamaalauksia.

Tiede ja Tieteen Kuvalehdellä ovat myös keskustelupalstat. Sopivan reikäpäsiä kommentteja löytyy sieltä myös jääkiekkoilijoita kuvaavista antiikkisista savipatsaista.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Olen harkinnut aina silloin tällöin. Mutta jääkiekko on sen verran rakas asia, että aina on lopulta pakottava tarve tulla jotain kirjoittamaan. Vähentynyt kirjoittelu kuitenkin on takavuosiin verrattuna, eikä mitään A4:n kokoista sanottavaa enää vanhalla ole.

Vuodesta 2003 lähtien täällä on tullut pyörittyä. Siinä ajassa Suomi on voittanut maailmanmestaruuden kahdesti, ja oma suosikkiseura mestiksen kolmesti, noussut kabinetin valoissa liigaan jne jne.

Jääkiekko on maailman tärkein turha asia.
 
K

Kiekkokatsoja

Hyvä palsta on ollut jatkoaika kirjoitella. Välillä oon kirjoitellut asiaa enemmän, ja välillä paljon vähemmän tosissani. Huumori on iso osa mua, vaikka sitä huumoria ei kaikki ymmärrä.
Kävi niin, että eräs henkilö sai selville henkilöllisyyteni. Tietääkseni olen kirjoittanut vuosien aikana yli tuhat viestiä. Hän ei pitänyt 2 kirjoittamastani tekstistä. Näistä viesteistä hän suuttui minulle, ja on kohdistanut kiukkua mua kohtaan. Nuokin 2 tekstiä kirjoitin huumori mielessä. Aika mahdotonta mun olisi jatkaa kirjoittamista tänne omana itsenäni, sillä nyt mua seurataan, ja saan todennäköisesti jatkossakin kritiikkiä mua kohtaan. Siksipä kirjoittamisen lopettaminen, on melko todennäköinen vaihtoehto.
Mietin vielä hetken asiaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hyvä palsta on ollut jatkoaika kirjoitella. Välillä oon kirjoitellut asiaa enemmän, ja välillä paljon vähemmän tosissani. Huumori on iso osa mua, vaikka sitä huumoria ei kaikki ymmärrä.
Kävi niin, että eräs henkilö sai selville henkilöllisyyteni. Tietääkseni olen kirjoittanut vuosien aikana yli tuhat viestiä. Hän ei pitänyt 2 kirjoittamastani tekstistä. Näistä viesteistä hän suuttui minulle, ja on kohdistanut kiukkua mua kohtaan. Nuokin 2 tekstiä kirjoitin huumori mielessä. Aika mahdotonta mun olisi jatkaa kirjoittamista tänne omana itsenäni, sillä nyt mua seurataan, ja saan todennäköisesti jatkossakin kritiikkiä mua kohtaan. Siksipä kirjoittamisen lopettaminen, on melko todennäköinen vaihtoehto.
Mietin vielä hetken asiaa.

Ota yhteyttä moderaattoreihin. Tuommoset siat pitää potkia täältä huus vittuun.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olenkin jo kertaalleen lopettanut "pysyvästi" mutta se pysyvä lopetus oli tällaiselle selkärangattomalle niljakkeelle n. kolmen kuukauden kesätauko. Keskustelupalstoilla on kuitenkin ihan kiva kirjoitella ja pääasiassa täällä on ihan hyvää porukkaa. Toki on sitten sellaisiakin mulkkuja jotka ovat niinkin ilkeitä kuin että ovat eri mieltä kanssani. Siat!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kävi niin, että eräs henkilö sai selville henkilöllisyyteni. Tietääkseni olen kirjoittanut vuosien aikana yli tuhat viestiä. Hän ei pitänyt 2 kirjoittamastani tekstistä. Näistä viesteistä hän suuttui minulle, ja on kohdistanut kiukkua mua kohtaan. Nuokin 2 tekstiä kirjoitin huumori mielessä. Aika mahdotonta mun olisi jatkaa kirjoittamista tänne omana itsenäni, sillä nyt mua seurataan, ja saan todennäköisesti jatkossakin kritiikkiä mua kohtaan. Siksipä kirjoittamisen lopettaminen, on melko todennäköinen vaihtoehto.
Mietin vielä hetken asiaa.

Nimimerkkien välisiä riitoja täällä tulee koko ajan, mutta jos joku on erikseen selvitellyt henkilöllisyyttä, niin sehän voi olla jo vakavakin asia. Vai selvisikö se vain vähän niin kuin sattumalta jotain muuta kautta.

Juuri esimerkiksi jokin aika sitten tuo edellinen kirjoittaja käski minua lopettamaan hänen viestiensä lainauksen ja niin olenkin tehnyt. Eli se ei ole syy lopettaa kirjoittamista suoraan, jos tulee kritiikkiä.
 

redpecka

Jäsen
Itte olen pitänyt pariinkin otteeseen taukoa. Eka tauko kesti jotain 5 vuotta, muistin kumminkin salasanani ja jatkoin höpöttelyä joskus 2013.

Seuraava tauko kesti jotain 4 vuotta, en muistanut enää salasanaani, mutta asiat järkkääntyi jotenkin.

Ja nykyisinhän modet on kertonut, että halutessaan saa kortin hyllylle määräajaksi niin halutessaan.

Tykkään tästä tosi paljon kun tää on vapaaehtoista eikä kukaan pakota kirjoittamaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nimimerkkien välisiä riitoja täällä tulee koko ajan, mutta jos joku on erikseen selvitellyt henkilöllisyyttä, niin sehän voi olla jo vakavakin asia.
Kokemusta on tästäkin ;) Asianosaiset hävetkää. Hyi.

Käyhän se lopettaminen mielessä aina kun pinna palaa joihinkin paskajuttuihin, mutta tää on kyllä loistavaa terapiaa. Ihan mulle sama minkälaisen kuvan ihmiset musta saa täällä, kirjottelen silti siihen asti ja niin paljon, kunnes tulee fudut.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä en aio lopettaa ikinä! Kaikki rakastaa mua ja oikeastaan mun pitäisi varmaan kirjoittaa ennemmän, kun mun kirjoitukset on niin hyviä. Riitaa en jaksa haastaa.

No joo, jos totta puhutaan niin en ole edes harkinnut lopettamista. Kirjoittamiseen tulee kylläkin taukoa pakostikin, kun isänmaan tarjoama hoivakoti kutsuu tammikuussa. Toisaalta eipä siellä taideta enää tehdä mitään, niin sieltäkin ehtii viestittelemään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en aio lopettaa ikinä! Kaikki rakastaa mua ja oikeastaan mun pitäisi varmaan kirjoittaa ennemmän, kun mun kirjoitukset on niin hyviä. Riitaa en jaksa haastaa.

No joo, jos totta puhutaan niin en ole edes harkinnut lopettamista. Kirjoittamiseen tulee kylläkin taukoa pakostikin, kun isänmaan tarjoama hoivakoti kutsuu tammikuussa. Toisaalta eipä siellä taideta enää tehdä mitään, niin sieltäkin ehtii viestittelemään.

Tuskin viikkoa kestät isänmaan palveluksessa. Nuoriso on pilalla!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kirjoittamiseen tulee kylläkin taukoa pakostikin, kun isänmaan tarjoama hoivakoti kutsuu tammikuussa. Toisaalta eipä siellä taideta enää tehdä mitään, niin sieltäkin ehtii viestittelemään.
Eikös nykyään soditakin kännykkä kourassa. Juuri luin jostain, että älykännykkä tulee palvelusaikana pakolliseksi ja mikäli varusmiehellä ei sellaista ole, niin se hankitaan hänelle palveluksen ajaksi. Vai näinköhän mä unta?
Armeijassa ei ole koskaan kiire, paitsi odottelemaan.

Minähän en kirjoittelua lopeta. Mitäs mä sitten muka tekisin?
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuskin viikkoa kestät isänmaan palveluksessa. Nuoriso on pilalla!
Haist vittu. Mä oon kova jätkä.

Kestää se, koska koko armeija on nykyisin täysi lepokoti. Tämä on pilalle menneen nuorison syytä! Ennen armeijassakin tehtiin pojista miehiä, mutta nykyisin pojista tulee maitopoikia!

Hymiö
On se ainakin siinä mielessä lepokoti, että saa nukkua kuuteen saakka. Kaikki on toki pilalla, kun me nuoret ollaan niin vässyköitä. Äsken nukuin kahden tunnin päikkärit. Mietippä sitä.

Eikös nykyään soditakin kännykkä kourassa. Juuri luin jostain, että älykännykkä tulee palvelusaikana pakolliseksi ja mikäli varusmiehellä ei sellaista ole, niin se hankitaan hänelle palveluksen ajaksi. Vai näinköhän mä unta?
Armeijassa ei ole koskaan kiire, paitsi odottelemaan
Pitäähän sieltä rintamalta selfieitä saada. Voin pistää tännekin sitten.
 

redpecka

Jäsen
Pitäähän sieltä rintamalta selfieitä saada. Voin pistää tännekin sitten.
Joo, sellanen feikkiteloitusjuttu ois kiva.

Eikös nykyään soditakin kännykkä kourassa. Juuri luin jostain, että älykännykkä tulee palvelusaikana pakolliseksi ja mikäli varusmiehellä ei sellaista ole, niin se hankitaan hänelle palveluksen ajaksi. Vai näinköhän mä unta?
Ahaa, nykyisin hakisin varmaan vapautusta kun en osaa älykännyä käyttää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En tiedä onko varusmiesaines pilalla, mutta ei siitä kovin kauaa ole, kun joutui anomaan lupaa puhelimeen.

Nykyään joutuu varmaan tupakiusatuksi, jos ei ole sellaista laitetta. Kirjoittamista ei lopeteta varsinkaan iltaisin, kun sieltä punkasta kirjoitellaan.

Ennen luettiin salaa taskulampun valossa sarjakuvia. Korkkareita ja muitakin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä onko varusmiesaines pilalla, mutta ei siitä kovin kauaa ole, kun joutui anomaan lupaa puhelimeen.

Nykyään joutuu varmaan tupakiusatuksi, jos ei ole sellaista laitetta. Kirjoittamista ei lopeteta varsinkaan iltaisin, kun sieltä punkasta kirjoitellaan.

Ennen luettiin salaa taskulampun valossa sarjakuvia. Korkkareita ja muitakin.
Tiedän yhden tyypin, joka oli armeijassa vissiin vuonna 2017 ja oli "tunnettu" siitä, että ei ottanut metsään puhelinta ollenkaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siinä kohtaa, jos Lukko mestaruuden Liigassa voittaa, niin Ruuhkis laittaa sillä sekunnilla näppäimistön naulaan.

Jatkoaika on minulle 90% keskustelua jääkiekosta ja koen lähes mahdottomaksi syttyä keskustelemaan vaaditulle tasolle, kun unelma tulisi elämässä koettua.

Eiköhän tässä kuitenkin vielä hyvän tovin saa raapustella paskaa Jatkoaikaan.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siinä kohtaa, jos Lukko mestaruuden Liigassa voittaa, niin Ruuhkis laittaa sillä sekunnilla näppäimistön naulaan.

Jatkoaika on minulle 90% keskustelua jääkiekosta ja koen lähes mahdottomaksi syttyä keskustelemaan vaaditulle tasolle, kun unelma tulisi elämässä koettua.

Eiköhän tässä kuitenkin vielä hyvän tovin saa raapustella paskaa Jatkoaikaan.
Eli me saadaan lukea sun tekemiä voimasuhdearvioita ainakin seuraavat 90 vuotta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten tämän asian nyt kauniisti voisi ilmaista.

Haista paska.
Tuo oli ehkä kauneinta ja runollisinta, mitä olen koskaan kuullut. Ihailen ja suorastaan kadehdin kykyäsi leikitellä sanoilla ja ikään, kuin tuoda ne eloon. Aistin sinussa samanlaista nuorta uhmakkuutta, kuin Eino Leinossa oli aikanaan. Sinun viestisi sisältävät myös pikantin postmodernismin tuoksun, kun ne leijailevat suoraan sieluuni. Minun kaltaiseni hulttio ihan pakahtuu onnesta, kun saa lukea sinun taideteoksia.

Haistan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös