Kirjaimellisesti -ketju

  • 17 698
  • 166

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Raahatessani viinaa Länsiterminaalissa M/S Starilta huomasin, että raskas on painava kantaa.
Kerran kävelin baari-illan jälkeen keskustasta silloiseen kotiini Oulunkylään ja totesin, että kauas on pitkä matka.
 

hermoraunio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olisiko kukaan koskaan sattunut olemaan paikalla, kun paska osuu tuulettimeen? Yks paskan haileehan se toisaalta on.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Timon unirytmi oli sekaisin, nukkui päivät ja valvoi yöt.

Junnujen treeneissä meni useinkin pilli taskuun.

Auton alla könytessä oli tukka putkella.
 

Nick Neim

Jäsen
Tuossa aamupaskalla käydessäni paskoin alleni. Tosin harva sitä varmaan on yläpuolellekaan paskonut.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Nainen kysyi baaritiskillä mieheltä onko tämä tulossa vai lähdössä, johon mies sanoi posket punaisina tulleensa juuri.

Kävellessä Kupittaalla voi vastaantulijoilta kuulla mielenvikast läpändeerust.

Joskus muinoin tunsin herra Käen ja hän oli usein kännissä kuin käki.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ornitologi isoisäni lähti aikanaan Kivennavalta evakkoon käet taskuissa.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Tytär sai Hello Kitty pehmolelun eilen ja nostikin samantien "kissan pöydälle"

Mutsi sanoi polttaneensa melkein kinkun pinnan (uunin tunnit alkaa olemaan täynnä). "Pinna paloi" siis... melkein.

Onko kukaan tullut ikinä puoliväliin vastaa(n) ?
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Hep! Näin kerran kumppani 10 metrin päässä. Kävelin viisi metriä häntä kohti. Tulin siis puoliväliin vastaan.
Hiihtelin tuossa taannoin hämärän rajamailla.
Nuorempana poikana kerran pidin kynttilän vakan alla.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joulunajan herkistämänä hahmottelin konjakkipäissäni runomittaisen kuvauksen miehen ja joulukinkun välisestä eroottisesta värinästä. Runo meni vihkoon.

Aamupäivällä käyskentelin tiluksillani konjakkipullo kädessä, ja yritin silmämääräisesti hahmottaa huomattavan maaomistukseni määrää. En kuitenkaan siinä täysin onnistunut, koska en nähnyt metsää puilta.

Juhannuksena muutamana, joskus vuosituhannen vaihteessa, päätin hauskuuttaa humalaisia tovereitani kusemalla housuuni. Lämpimänä aamuyönä vaatetus oli muutenkin jo pelkkien boksereiden varassa, mutta muistan yhäti kuinka kusi kaiken muun hyvän ohella meni reisille.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olen ahkera huumausaineiden vastustaja ja kovat aineet herättävät minussa suurta vastenmielisyyttä. Erityisesti piikitettävä heroiini on päässyt ihoni alle.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Onko joku palstatoveri tullut isäänsä/äitiinsä? Usein moista kuulee, mutta itse olen jättänyt väliin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En tiedä onko jo mainittuna samanmoinen asia, mutta olin juuri viikon verran tikissä. Molemmat silmäkulmat tikattuna.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En tiedä onko jo mainittuna samanmoinen asia, mutta olin juuri viikon verran tikissä. Molemmat silmäkulmat tikattuna.

Väärin! Länsisuomalaisittain "olla tikissä" tarkoittaa olla hyvässä kunnossa, vireessä. Isolla kirjaimella "olla Tikissä" taas tarkoittais ihan jotain muuta..

Kuvaamasi tilannetta taas kuvaisi paremmin " olin tikattu" ja sehän ei taas tähän ketjuun sovi ollenkaan.

Oliko täällä muuten kielipoliiseille omaa ketjua?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tätä itsekin jännitän. Lisäksi kiinnostaisi Esterin perseestä tulevan veden todellinen määrä.
Riippuu pitkälti Esteristä ja sen kunnosta. Moneen kertaan on tullut nähtyä veden tulo Esteristä. Tyhjennyshanan jos jättää auki ennen säiliöventtilin aukaisua, tulee vettä hyvinkin paljon.

Entä onko kukaan palstalainen koskaan ollut liekeissä?
Liekeissä on eräänkin kerran oltu, mutta onneksi Esteri on pelannut ja vesi viilentänyt ympäristöä.

Kiekkojargonista mainittakoon, että olen laukaissut ja myös osunut Rysään. Muinainen heila oli Rysä nimeltään tulihan siihen jonkin laukaistua.

Tenavat ollet koko joulun ajan kuin ihmisen mieli, mutta molemmat saivat ennen nukkumaan menoa isän kädestä. Annoin iltapesulla kumpaisellekin hammasharjan käteen.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tapasin kerran oudon tyypin, joka jostain syystä uskoi että minulla on isäni korvat. Väite oli suorastaan makaaberi ja tietysti vailla totuuspohjaa, sillä kyllähän poliisi jo olisi minut poiminut talteen ylimääräisine korvineni.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Joulunajan kiivaaseen väittelynaiheeseen liittyen todettakoon, että jäykkäniskaisena ihmisenä en ole koskaan tullut vastaan. En ole myöskään koskaan tullut kenenkään Mieleen (en myöskään kenenkään Hooveriin).
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Näin huoltoaseman pihalla pysäköitynä teurasauton: siinä vietiin vierasta sikaa ja mätää kukkoa voiton maksimoinnin nimissä kohti pääleikkuria.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Näiden hienojen verbaaliakrobaatioidien jälkeen palatkaamme tylysti maanpinnalle sillä tänä jouluna vlad oli kirjaimellisesti kädet kyynärpäätä myöten paskassa.

vlad.
 

Baldrick

Jäsen
Eräs kaverini seisoi polvia myöten paskassa, kun tippui pienenä ulkohuussin reiästä sisään.

Kaiken olen myös tähän mennessä kestänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös