Kirjaimellisesti -ketju

  • 17 702
  • 166

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen nostanut kissan pöydälle ja vääntänyt rautalangasta. Naulan kantaankin on tullut osuttua useita kertoja. Koiraa on tullut katsottua karvoihin, mutta lahjahevosta ei suuhun.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Porotokka ilmestyi taannoin Lapissa vaellusreitilleni aivan puskista ja kyseiset elikot tulivat eteeni täysin puun takaa.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
"Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa". Lukiomme opiskelijoiden toimittama lärsäke oli Vitsa, enkä kyllä yhtään säästänyt vaan heitin suoraan lukemisen jälkeen vähintään seuraavalle jonnelle. Varmaan ton takia diggaan noista skideistäni.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Lätkää pelaavista ainakin osa on ollut jäässä, mokeista n. 100% pudottautuu jään pintaan jossain vaiheessa peliä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Entä onko kukaan palstalainen koskaan ollut liekeissä?

On. Naapurin kanssa viime syksynä poltettiin puutarhajätteitä rannassa, niin risukokosta leijailleet hehkuvat hituset sytyttivät keinokuituisen ulkoiluasusteeni selästä tuleen.

-"Olet muuten ihan liekeissä."
-"Joo, siltä mustakin on viime aikoina alkanut tuntua."
-"Eikun olet ihan liekeissä. Nyt."
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Entä onko kukaan palstalainen koskaan ollut liekeissä?

Kyllä, kerran polttaessani roskia - ilman pelastusviranomaisten lupaa - minulta kärventyivät niin hiukset kuin myös kulmakarvat, joten voin sanoa olleeni liekissä.

vlad.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sitä saa mitä tilaa. Tässä vain pari esimerkkiä, kirjaimellisesti.

-Edellispäivänä tilasin Hesellä kerrosaterian ja sen myös sain, (ja söin).

-Viime kesänä tilasin verkkokaupasta paketin, jonka sain postilaatikkooni yllättävänkin nopeasti.

----
Olen myös nähnyt tv:ssä ja kuullut radiosta, miten maisteri Frangén kertoo vitsejä ihan simona.
 
Viimeksi muokattu:

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kävin kerran maalaispitäjässä, jossa näin kunnon lehmän, jolla oli isot utareet. Samalla reissulla paikallisen Siwan kulmilla oli kylän polkupyörä, jota kaikki olivat polkeneet.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen itse kerran lyönyt kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Eli läimäsin kärpäslätkällä parittelutunnelmissa olevia siipiäisiä.

Täytyy tosin todeta, että se aktin toinen osapuoli ainoastaan kuoli siinä rytäkässä. Yhtä kaikki, osuin molempiin kuitenkin.

Viimeksi näin taisi käydä, kun Evil aloitti boikotin schollin kirjoitusoikeuksien puolesta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Monesti olen nähnyt, kun hauki lähtee rannasta. Nimittäin kalastettu ja takaisin järveen päästetty hauki.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ketjun aihetta ohuesti sivuten, toivottavasti minulla on kuollessani vielä senverran rahhaa jälellä, ettei tarvi jalkapatikassa hautaan mennä.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään oli aamiaisella muna kovana. Olisi tehnyt mieli vähän tökkiä murua rinnan alle. Toimistolla käydessäni sitten unohdin kätellä johtajaa, joten nyt vähän ahdistaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tänään oli aamiaisella muna kovana. Olisi tehnyt mieli vähän tökkiä murua rinnan alle. Toimistolla käydessäni sitten unohdin kätellä johtajaa, joten nyt vähän ahdistaa.

Otitko munan suuhun? Todennäköisesti.

Leikin varjolla toteutuu toisinaan kohdallani, jos olen kävelyllä vesisateessa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mulle on laitettu jauhot suuhun ja näytetty taivaan merkit. Eräästä kirjasta mulle myös näytettiin närhen munat. Niitä oli kolme kappaletta.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Usean kerran olen tuominnut kirjan kansien perusteella.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Onko kukaan kääntänyt veistä haavassa tai hieronut suolaa haavoihin? Kerran näin, kun hirvi lähti makuulta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen seurannut raveja hyvin harvoin ja pelkästään Toto-TV:stä, mutta olen ollut kuvanlaatuun varsin tyytyväinen, sillä en ole nähnyt hevonvittuakaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen seurannut raveja hyvin harvoin ja pelkästään Toto-TV:stä, mutta olen ollut kuvanlaatuun varsin tyytyväinen, sillä en ole nähnyt hevonvittuakaan.

Noin ziljoona vuotta vanha vitsi kertoo, ettei ravikatsomossa kannata mennä takariviin, koska sieltä ei näe hevonvittuakaan.

Kannattaa sen sijaan mennä eturiviin, koska sieltä näkee vitun hyvin.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Kävin tuossa tunti sitten lounaalla, ja tuntuu, että siitä jäi jotain hampaankoloon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös