Kipinävahti – tässä ketjussa odotetaan uutta päävalmentajaa

  • 64 535
  • 502

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Nythän lomien lähestyessä kaikilla varmaan normaalia enemmän aikaa, joten pitäisikö tässä alkaa vuoroja jo jakelemaan? 18,97 EUR, 189,7 EUR tai 1897 EUR summia, kun aletaan lahjoittaa johonkin hyvään tarkoitukseen jo nyt niin siinä on joku taho huuli pyöreänä fyrkan määrästä, kun Peltonen lopulta lentää pihalle.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Alan olla sitä mieltä, että jos päävalmentaja tappaa kaiken luovuuden sekä rentouden ja saa tällaisen nipun pelaamaan näin vitun mielikuvituksetonta peliä, niin parempi ratkaisu olisi pelata sitten vaikka ilman valmentajaa. Koska tämä ei kuitenkaan liene vaihtoehto, niin ehdotan Villen tilalle uudeksi päävalmentajaksi ruukussa olevaa Tuija-kasvia. Plussat ja miinukset nykyiseen verrattuna:

+ Ei sano pelaajille miten heidän tulisi pelata
+ Parantaa ilmapiiriä raikastamalla huoneilmaa
+ Parhaimmillaan hieno sisustuselementti

- Ei ole ratkaissut MM95-finaalia
Mulle tuli noottia ja pahaa öögaa kun väitin, että saunatonttu penkin takana peli ei olisi ainakaan yhtään huonompaa.. 95 nevöföget vapahtajalla on vankkumattomat opetuslapsensa täällä ojentelemassa vääräuskoisia.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Mä laitoin joulun alla taas 18,97 Frälssikselle, mutta toive ei toteutunut...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ajankohtainen ketju. Olisiko joku hyvään tarkoitukseen menevä keräys menossa, jota voisi tukea Peltosen potkujen ohella?
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Mulle alkaa kelvata mikä tahansa keräys. Mukana.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän la jälkeen ala tapahtumaan. Sen verran on kauteen satsattu, että riskiä pudotuspelien ulkopuolelle jäämisestä Peltosen kanssa ei haluta ottaa.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Eiköhän la jälkeen ala tapahtumaan. Sen verran on kauteen satsattu, että riskiä pudotuspelien ulkopuolelle jäämisestä Peltosen kanssa ei haluta ottaa.
Toivotaan näin. Alkaa olla viimeinen mahdollisuus näyttää, että joukkue on aina yksilöitä tärkeämpi.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Ketäs sieltä voisi tulla tilalle? Asuuko Tamminen vielä HIFKn officen tuulikaapissa? Gary Kalsong? Kuka valmentaa HIFKn C-tyttöjä?
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Arvoisat kohtalotoverit ja -toverittaret, aletaanko jakaa vuoroja?
 

Jazzhands

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Arvoisat kohtalotoverit ja -toverittaret, aletaanko jakaa vuoroja?
Mä voin ottaa ensimmäisen vuoron. Mietin tässä vielä että katsonko matsin jälkeisen lehdistötilaisuuden vai masturboinko hiekkapaperilla. Voin tällä välin tuumatessa pistää nuotioon tulen ja tarkkailla tilannetta Pohjois-Helsingistä käsin ensimmäisen tunnin.
 

Jazzhands

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
So far so quiet. Säikähdin kun tippui lumet katolta. Olin myös näkevinäni rusakon. Sillä oli kyllä punainen ämpäri päässä mutta kuka noista tietää.

Joku lähempänä hallia asuva voi tarkkailla että onko Ville vielä jengin dösän kyydissä vai olisiko jäänyt matkalla Varissuolle.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Minä 06-07
 

King_Puskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjoitin tässä kipinätulen äärellä tulevan kevään hittibiisin tm. Innoitteita otettu ysärin teknohumpista ja vähän muustakin. Ei löydy valitettavasti vielä Spotifystä.

--räppi, tiukasti niinku erän alussa--
Ville, Kille ja Tille!
Haiseeko paska mille?
No kyllä sen kaikki tietää,
mutta valmennus sitä sietää.
Katsojille herkkua esitellään,
lehdistölle pelistä selitellään.
Mestaruus aivan nurkan takana,
usko vaan tai oot täys pakana.

--suloäänellä kertosäkeistö, toisessa erässä voi himmaa--
Aavan jään tuolla puolen jossakin on maa.
Missä onnen kaukaloon Vesa-Lainekkin vois liplattaa.
Missä kiekot kauneimmat luo aina loistettaan.
Siellä huolet huomisen voi jäädä unholaan.

--räppi, vaihdetta silmään, vähän niinku kolmannen erän kirissä--
Okei nyt alkaa touhu riittää,
on aika kolmikkoa kiittää.
Tuossa on ovi - kiitos ja moi,
taksi kentälle heti viedä voi.
Mutta mitäs sitten seuraavaksi?
Odotellaan että piippaa faxi.
Tarttis penkin taakse uutta ukkoo,
riittää ettei kokoajan vedä kukkoo.

--suloäänellä kertosäkeistö, sama kuin yllä, jatkoilla voi puhaltaa taas--
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös