Joo Virtahan ilmoitti lopettaneensa valmentajauran. Ei pysty enää sen pahan Koronan takia.Virralle ei kannata soitella, sanoi itse niin haastattelussa.
Joo Virtahan ilmoitti lopettaneensa valmentajauran. Ei pysty enää sen pahan Koronan takia.Virralle ei kannata soitella, sanoi itse niin haastattelussa.
Söderholm olisi täysin samanlainen kortti kuin Peltonen tullessaan.
Södellä on kyllä taustalla hieman uskottavampi valmennuskokemus, mutta kyllä kuten sanoit olisi kuitenkin kohtuu arvoituksellinen kortti. Söde voisi sopia hyvin aluksi pienempään liigaseuraan, Sport kuulostaisi hyvältä parilta kaksikielinen kun sekin on. Sport kuitenkin jatkanee Hahlin komennuksessa ensikin kaudella, toisekseen Ville tuskin on IFKsta lähdössä mihinkään. Tilanne tuntuu olevan yhtä sementoitu kuin Havulla Kärppiin, kukaan ei tiedä oikeasti miksi, mutta näin vain on.Söderholm olisi täysin samanlainen kortti kuin Peltonen tullessaan.
Mietitään hetki. Ville on pelatessaan tuonut meille mestaruuden, on ihmisenä hyvin asiakeskeinen ja omaa kovan työmoraalin, lisäksi hyvä paineensietokyky, HIFK arvostaa häntä ja hän rakastaa seuraa. Lisäksi hänelle on laitettu päävalmentajien kärkipään palkka (kallis potkia ulos) ja valmennusryhmään kuuluu toinen vastaavanlainen seuranmies vielä enemmän suojatyöpaikkalainen Kuhta.Ville tuskin on IFKsta lähdössä mihinkään. Tilanne tuntuu olevan yhtä sementoitu kuin Havulla Kärppiin, kukaan ei tiedä oikeasti miksi, mutta näin vain on.
Mulla on käsitys että Söderholm peluuttaa samanlaista yleisönkidutuslätkää kuin Peltonenkin.Söderholm olisi täysin samanlainen kortti kuin Peltonen tullessaan.
Millä tavalla uskottavampi? Nimellisesti joo kovia pestejä, kuten Bern ja München, mutta kenkää molemmista. Lisäksi pelitavaltaan suosii samanlaista varovaista ja möyrivää pelitapaa, kuin Ville. Tässä vaiheessa ehdottomasti ei kiitos Södelle, ainakin päävalmentajan roolia koskien.Södellä on kyllä taustalla hieman uskottavampi valmennuskokemus, mutta kyllä kuten sanoit olisi kuitenkin kohtuu arvoituksellinen kortti. Söde voisi sopia hyvin aluksi pienempään liigaseuraan, Sport kuulostaisi hyvältä parilta kaksikielinen kun sekin on. Sport kuitenkin jatkanee Hahlin komennuksessa ensikin kaudella, toisekseen Ville tuskin on IFKsta lähdössä mihinkään. Tilanne tuntuu olevan yhtä sementoitu kuin Havulla Kärppiin, kukaan ei tiedä oikeasti miksi, mutta näin vain on.
Söde Villen apurina kuulostaisi kuitenkin ihan hyvältä, mutta ei välttämättä Söderholmia itseään kiinnoistaisi. Peltonen pysynee päävalmentajana sopimuksensa loppuun, mutta jotain tuolle valmennusryhmälle pitäisi tehdä ja mielellään ihan pikaisestikin, jos tätä kautta ei haluta hassata.
Yleisesti kun katsotaan aika rospuuttokausi kyseessä ja mestaruuden voittamiseen ei vaadittane niin paljoa kun aiempina kausina viime vuosina, niin sääli jos IFK ei ole edes haastajien joukossa silloin.
Erinomainen termi. Yk-lätkä.Mulla on käsitys että Söderholm peluuttaa samanlaista yleisönkidutuslätkää kuin Peltonenkin.
Mietitään hetki. Ville on pelatessaan tuonut meille mestaruuden, on ihmisenä hyvin asiakeskeinen ja omaa kovan työmoraalin, lisäksi hyvä paineensietokyky, HIFK arvostaa häntä ja hän rakastaa seuraa. Lisäksi hänelle on laitettu päävalmentajien kärkipään palkka (kallis potkia ulos) ja valmennusryhmään kuuluu toinen vastaavanlainen seuranmies vielä enemmän suojatyöpaikkalainen Kuhta.
Mikäli kevät menee jälleen penkin alle, on Villen aika todistaa seurauskollisuus ja irtisanoutua. Villen ei rahan takia tarvitse kärvistellä pettymysten tiellä, lätkä urallaan tienannut sukan varteenkin.
Olen lähes satavarma että kun kiekko tippuu jäähän kaudella 2025-2026 seisoo suolapatsas edelleen vaihtoaitiossammeVillen seurauskollisuus ole täysin olematon käsite. Historia sen osoittaa. Ei tule vapaaehtoisesti lähtemään pestistään vaikka pudottaisiin sääleissä lomille.
Olen lähes satavarma että kun kiekko tippuu jäähän kaudella 2025-2026 seisoo suolapatsas edelleen vaihtoaitiossamme
En tosiaan kutsuisi Villeä seurauskolliseksi.Villen seurauskollisuus ole täysin olematon käsite. Historia sen osoittaa.
Mietitään hetki. Ville on pelatessaan tuonut meille mestaruuden, on ihmisenä hyvin asiakeskeinen ja omaa kovan työmoraalin, lisäksi hyvä paineensietokyky, HIFK arvostaa häntä ja hän rakastaa seuraa. Lisäksi hänelle on laitettu päävalmentajien kärkipään palkka (kallis potkia ulos) ja valmennusryhmään kuuluu toinen vastaavanlainen seuranmies vielä enemmän suojatyöpaikkalainen Kuhta.
Mikäli kevät menee jälleen penkin alle, on Villen aika todistaa seurauskollisuus ja irtisanoutua. Villen ei rahan takia tarvitse kärvistellä pettymysten tiellä, lätkä urallaan tienannut sukan varteenkin.
Jos vaikka toteutuisi sellainen villi skenaario, että VP värvättäisiin Latvian majun päätoimiseksi valkuksi. Käynyt jo antamassa näyttöjäkin. Ei tosin mennyt Latvialla putkeen viime MM, kun sijoitus putosi edellisvuoden pronssilta yhdeksänneksi. Eli siinä meni sekin toivo.Itse en ole edes lähes varma, vaan aivan varma. Ville ei kenkää saa. Ainut vaihtoehto minkä nää, niin hän saa jonkun ulkkaridiilin jostain. Tosin näytöt on ohuet, että joku jengi kiinnostuisi.