Pari vielä jaksaa haikailla Brennania, vaikka fakta oli että SM-liigassa ei Brennanilla tai vastaavilla tee yhtään mitään. Siitä pitävät säännöt huolen.
Brennan vei ulkomaalaispaikan sekä kentällä hän oli melkein joka pelaamassaan matsissa täysin surkea pelaamaan. Naapurileirin Helenius ja Nielikäinen ovat suorastaan samettikäsiä Brennanin rinnalla.
Mutta olihan sitä hauska kentällä seurata. Vähän ennalta-arvattava, ja kulmikas luistimilla mutta aina tiesi että kun Brennan hitaasti kiiruhti maalinedusruuhkaan niin se lentää joko suihkuun tai jäähylle, muita vaihtoehtoja ei ollut.
Fakta on asia, jonka pystyy
kiistatta toteamaan, esim. matemaattisesti.
Sinun ylläoleva
kommenttisi ei valitettavasti ole
fakta vaan mielipide. Sinun mielipiteesi. Toki myös usean muunkin, mutta melko monella on myös eriävä mielipide kyseisestä asiasta.
Kysyn sinulta, kenen paikan Brennan vei? Kuka lähti hänen tieltään pois? Kuka olisi tullut tilalle? Itse en harrasta
Stiga-ukkoilua, joten jätetään tuollaiset skenaariot, että esim. Brennan vei Rem Murrayn paikan. Näin asia ei ollut.
Kas kummaa, kun mainitsemasi samettikädet ovat kiikaritehoilla liikenteessä ja Brennan taasen sai sentään aikaan 3 syöttöpojoa, joista yksi aivan loistava syöttö päädystä Keräselle maalin eteen Ilmalassa.
Brennan oli nähdäkseni pelote, ja siitä näytteenä se, että kyllä HIFKin maalille alettiin ajamaan aivan eri tavalla, kun Brennan poistui rivistä. Myös tökkiminen ja muu härvääminen oli vähäisempää Brennanin aikana.
Mutta sinä saat pitää mielipiteesi, ei siinä mitään. Ja tukea saat mm. Veikkaajan tiimiltä, joka arvioi Brennanin paskimmaksi ulkkariksi tällä kaudella. Itse oon sitä mieltä, että mm. läski-Walsh oli paljon paskempi ja vähemmän hyödyllinen kuin Brennan.