Hyvin teki Brennan taas tilaa kentälle.
Ruotsalaisetkin ovat ihan kusessa. Hieno joukkuepelaaja.
Hip hei, Koff Koff ja kaikkia turpaan!
Spede mikä spede. Hyvin sää vedät.
Hyvin teki Brennan taas tilaa kentälle.
Ruotsalaisetkin ovat ihan kusessa. Hieno joukkuepelaaja.
Hip hei, Koff Koff ja kaikkia turpaan!
Kyllähän tuossa Metukalla sikäli pointti on että ei voida olettaa suomalaisten tuomareiden olevan vähemmän herkkiä pillin kanssa Brenkun suhteen.
Jos Suomessa tuomarit tulevat noin toimimaan, niin voidaan lopettaa ammattilaisliiga saman tien ja siirtyä pelailemaan katulätkää. Toi oli oikeasti yksi karmeimpia ja epäoikeudenmukaisempia tuomioita joita olen nähnyt lätkässä.
No niin neropatti. Kerropa nyt, kun selkeästi olet nähnyt tilanteen, mitä Kip teki ansaitakseen ulosajon? Itse näin tilanteen muutamaan kertaan ja olen edelleen äimän käkenä miksi olisi saanut edes 2min jäähyä? Toi ulosajo oli jotain todella kuvottavaa tuomaritoimintaa.
Turhan rajusti kuvasit tilannetta. Taputuksiksi kuvaisin niitä olkapään/selän seudulle. Enemmän tulee poikkaria hyökkääjille maalin edessä, tai sitten olen juonut jo pari liikaa.Veti vihellyksen jälkeen maassa makaavaa pelaajaa pari kertaa poikittaisella pään seudulle, ihan tarkkaan ei kuvasta näkynyt mihin osui (naamaan, niskaan, kaulan seudulle tjsp), mutta mitään järkeä tuossa ei ollut, ei pienintäkään. Pelin kulkuun tuo nyt mitään vaikuttanut, mutta jos tarkoitus joskus olisi käyttää Brennania siihen mihin hänet on hankittu niin järjesti ainakin itsensä ulos sellaisesta tilanteesta. Että sikäli täysin pimeää toimintaa.
Heh. Tarkoitat varmaan, että Brenkku vastaa kysymyksiin erittäin värittömästi? Eiks tää jannu ollutkaan hullu intiaani joka syö kaikki elävältä?! Vittu täällä mietitään kuka vastaa ja miten kysymyksiin. Ei voi kun hymyillä. Kohta tulee täyslaidallinen Heleniusta ja siinä on Brenkullakin tekemistä. Sami on edelleen saatanan kova ja tekee edelleen rumaa jälkeä, se on teidänkin hyvä muistaa, niin ei tule sitten yllätyksenä kun mennään.Tosin varsinkin Brennan vastaa erittäin fiksusti kysymyksiin. Ainakaan netissä nähtävän tekstin perusteella SM-Liigalla ei ole mitään perusteita sakottaa IFK:ta ainakaan "etukäteen" mikäli mahdollinen tappelu tulee vain normaalin pelin tiimellyksessä.
Nyt pelataan sm-liigassa jossa Brennanin avuilla ei tule olemaan mitään käyttöä. Päinvastoin kuten nytkin nähtiin. Kotimaan tuomarit tulevat kohtelemaan häntä ihan samalla tavalla.
Tätä samaa se tulee olemaan liigassa - saatte nähdä. Siihen ei pysty vaikuttamaan kuin Brennan itse lopettamalla tuon typerän pullistelun.
Johan sitä kaikki pikku-hifkit hermostuivat.
Ainoa järkikommentti sen jälkeen tuli naapurin leiristä jossa pointti on tajuttu. Brennan on maineensa vanki ja on sitä täysin omasta syystään. Joskus on joku sanonut, että mestaruuden voittamiseksi riittää kun voittaa sm-liigan, ei nhl:n. Sama pätee myös tuomarointiin ja sääntöihin. Nyt pelataan sm-liigassa jossa Brennanin avuilla ei tule olemaan mitään käyttöä. Päinvastoin kuten nytkin nähtiin. Kotimaan tuomarit tulevat kohtelemaan häntä ihan samalla tavalla.
Säälittävimpiä kommentteja ovat nämä epistä, jos tuomarit on ilkeitä ja lopetetaan koko liiga tai ainaski melkein. Tätä samaa se tulee olemaan liigassa - saatte nähdä. Siihen ei pysty vaikuttamaan kuin Brennan itse lopettamalla tuon typerän pullistelun. Muuten hän on taakka ja rasite joukkueelleen oli tuo nuo ulosajot aiheellisia tai ei.
Että sikäli täysin pimeää toimintaa.
Turhan rajusti kuvasit tilannetta. Taputuksiksi kuvaisin niitä olkapään/selän seudulle. Enemmän tulee poikkaria hyökkääjille maalin edessä, tai sitten olen juonut jo pari liikaa.
2+2 maksimissaan aiheellinen, suihkukomennus naurettava.
Liigan tuomareista ainakin tietyt ottavat miehen varmasti vähintään yhtä tarkan silmän alle ja vastaavia tulee esiintymään kauden aikana lisää. HIFK-lisä + Brennan-lisä = Se on poika penaltti.
Just, eli meinaat että HIFK;lla on "mainetta" Ruotsissa ja sen takia jakavat jotain ekstrajäähyjä?? Voi olla että tuomarilinja oli tänään muuten perseestä, mutta Brennanin kohdalla ehdoton minimi.
Tässä tuo vaihto liikkuvana kuvana, josta jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä.
Just, eli meinaat että HIFK;lla on "mainetta" Ruotsissa ja sen takia jakavat jotain ekstrajäähyjä?? Voi olla että tuomarilinja oli tänään muuten perseestä, mutta Brennanin kohdalla ehdoton minimi. Ei tuollaista enää nykykiekossa tarvita. Tökitään jäässä olevaa vastustajaa mailalla. On se rohkea!