Saatiinpa edes ratkaisu tähän hommaan. Muistissa on vieläkin kauden 2005 viimeinen ottelu pudotuspelisarjassa HIFK - Lukko, viimeisenä miehenä Kibe kaartoi kentältä pois selvästi pettyneenä omaan ja koko joukkueen suoritukseen, silti siinä oli vielä enemmän, Kibe tiesi sen olevan viimeinen peli HIFK:ssa hetkeen. Silloin oli jo julkinen salaisuus, että Kibe siirtyy Berniin ja eipä tainnut kaukana olla kyyneleet, kun Kibe kypärä kallellaan luisteli kentältä pois. Kibeä olen fanittanut jo kaudesta -00, seuraavalla kaudella joulupukki taisi tuoda minulle Kiben fanipaidan ja oikeastaan siitä eteenpäin on ollut minulle se suurin aktiivi-HIFK -pelaaja ja edelleen pysyy suosikkipelaajanani.
Sitten tähän päivään, nyt on huomattavasti helpompaa "päästää" Kibe pois, hän ei ollut nyt liigassa eniten kahden edelliskauden aikana maaleja tehnyt pelaaja, päätös on ymmärrettävä, joskin tämä tarkoittaa kyllä sitä, että jonkun on astuttava suuriin maalintekijän saappaisiin ja olisihan se mukava saada HIFK:lle "uudet kasvotkin". Oikeastaan tällä hetkellä se mr. HIFK:n status taitaa mennä Luttisen suuntaan.
Suurkiitos Kibelle HIFK-vuosista ja hienoista muistoista (niitäkin löytyy, vaikka menestys tahtoi karttaa, siitä ei kuitenkaan pahallakaan voi laittaa syytä yhden miehen niskaan, vaikka täällä jotkut tuntuvat sitäkin tehneen), matkalle mukaan terveiset koko HIFK-porukalle (Jerelle & Lopille) ja toivottavasti näytätte närhen munat koko porukalle ja johdatte Freezersin mestaruuteen, tässähän täytyy alkaa jo suunnitelemaan Saksan matkaa!