Tykkääköhän monet jokerifanit tästä siirrosta? Pystyyköhän monet fanit juhlimaan joukkueen tekemää maalia ihan samalla lailla, onko maalintekijä oman joukkueen näköinen pelaaja ja jolle kyseinen joukkue merkitsee todella paljon, vai onko se maalintekijä paikallisvastustajassa monta vuotta pelannut pelaaja (plus esim koko junnu-ura) ja leimautunut sen joukkueen pelaajaksi...
Vähän menee asian ohi, mutta itse en ihan samalla lailla "pysty" juhlimaan maalia, tai muutenkaan nauttimaan pelistä tai joukkueesta, jos pelaaja olisi "tunnettu" jokeripelaaja, tai vaikka muuten vaan pelaaja joka ei mahtuisi "mun hifkiin". Mulle kesti pari vuotta tottua esim että pärssinen pelasi joukkueessa, kun jostain kumman syystä se ei ollut mun suosikkipelaajani, vaikka oli tietenkin yksi liigan parhaimmista pelaajista.
Mua vähän ihmetyttää miksi hirso tuli sille hifkin risteilylle. En teidä onkohan hän tuolloin jo tiennyt siirtyvänsä jokereihin, mutta ainakin se on ollut yksi vaihtoehto silloinkin.
Mua vähän ihmetytti jo kuukausi sitten, miksi hirso ei tullut silloin julkisuuteen sanomaan tai esim hifkin nettisivun haastattelussa maininnut asiasta, ettei ole menossa jokereihin, kun kerta niin hallilla juoruiltiin. Ehkä se asia ei sitten hirsolle ollutkaan näköjään niin.
Jotenkin mä oon nyt tosi pettynyt hirsoon. Mä jotenkin kuvittelin hirson erilaiseksi. En mä tässä ole hifkille tai penalle mitenkään suuttunut, enkä jokereillekaan, vaikka mua vaan kummastuttaa jokereiden tapa toimia. Mä mielummin valitsen toisen joukkueen, ja mulla on omat syyni siihen. Jokaisella on tietenkin omat mieltymyksensä ja tyylinsä, ei niistä "makuasioista" oikein voi kiistellä.