Kimanttia Podcast – asiaa maailman parhaasta jääkiekkosarjasta

• 89 368
  • 352

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Sama täytyy kyllä todeta, vaikka tämä menee nyt muiden toistamiseksi niin toivottavasti nämä viestit tavoittavat ainakin toisen osapuolen podcastin tekijöistä.

Pari viime jaksoa olen kyllä kuunnellut, mutta en muista yhtään mitään koko jaksoista. Ehkä se kertoo kaiken oleellisen.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mutta joo onhan siellä se Kuturieer, Tseseshev ja mitähän muita, jotka tuottaa vähän haasteita.
Ohi aiheen sen verran, että eniten minua on häirinnyt kilpailevan podcastin Tourun "Tsäk Hjuuks", vaikka en yleensä aivan helpolla ota itseeni näistä ääntämisistä.
---

Olen vähemmistössä sikäli, että itse pidin joskus viime kevään puolella syvädatajaksosta, ja tämä tuorein yv-pelaamiseen loppupuolella keskittynyt osuus oli ihan mielenkiintoinen sekin. Politiikkaradio on puolestaan ollut aikamoisen vaivaannuttavaa kuunneltavaa aina, ainakin tuossa mitassaan.

Mielenkiintoisimpia jaksoja ovat olleet omaan makuuni vieraat, Wiskari ja parhaat vieraspeliareenat + turistitärpit. Ajankohtaisia asioita ja pelianalyysejä en kaipaa, koska sen tekee Touru&Hoffren paremmin.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Näitä alkuperäisjenkkejähän löytyykin siis yllättävän paljon täältä Jatkoajasta, jotka saavat hyvällä omallatunnolla kommentoida vapaaehtoisesti NHL-podcastia tuottavien ihmisten ääntämistä ja ärsyyntyä siitä.
Eli jos ei ole alkuperäinen jenkki, ei voi kommentoida sitä, että ulkomaalaisten nimiä lausutaan väärin Suomessa? Vai mitä yrität tällä sanoa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy