Mainos

Kiltti joulupukki, minä haluaisin... -04

• 7 731
  • 97

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Viestin lähetti Turambar
Haluan joulupaketissa onnellista ja normaalia elämää. On meinaan nuo päässyt loppumaan, eikä ilmankaan tahdo jaksaa.

Allekirjoitan tämän 1100 prosenttisesti, joten teepä, Pukki hyvä, noita uusia elämiä saman tien tuplaten, kiitos.

Ja ellei tähän osoitteeseen uuden toimittaminen onnistu, niin tuothan edes lisää voimaa vanhan jatkamiseen?

Loviisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Kusenpolttamat housut?

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, en malta olla kysymättä, että harrastako aktiivista housuun kusemista, jos ko. housut hajoavat aina sieltä haarukasta?

Ei nyt ehkä kuitenkaan!:D Syy tähän on, että harrastuksestani johtuen joudun hyppimään ja pomppimaan ja vääntymään ties mihin asentoihin ja sitä tulee tehtyä myös muuallakin kuin harkoissa. Eli farkut jaloissa keskellä kaupunkia tai vastaavaa... Ja aina välillä kuuluu räsähdys...!
Ei niin hauskaa.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Viestin lähetti Heretic
Allekirjoitan tämän 1100 prosenttisesti, joten teepä, Pukki hyvä, noita uusia elämiä saman tien tuplaten, kiitos.

Eikös sen jonkun sanonnan mukaan uusia elämiä löydy sieltä Prisman Kenkähyllyn takana olevalta hyllyltä.

Tekis vaikka yks sellanen miullekin ihan poikaa.

Mutta jos nyt jotain muuta niin:

Pullollinen väh. 12-vuotiasta viskiä.
Karkkia
Yksi kannettava tietokone
Rasvaimu tai vaihtoehtoisesti salikortti :D
Yksi hyvännäköinen muija joka ei koko ajan jaksaisi vittuilla joka asiasta

Nyt jos yksi näistä vaikka toteutuisi, tuo viskipullokin kelpaa.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Joulupukki voisi muistaa minua uudella sählymailalla. Ketjun aloittaja, sampiokin tosin viikonloppuna sai nähdä nykyisen olevan ihan hyvässä kunnossa, mutta siltikin. Tai sitten toivon jotain kirjaa.

Lisäksi tervetulleita ovat aina paidat/sukat, kunhan ovat oikeaa kokoa. Sisarusteni lapset riemuitsevat lahjoista aina, kuten lapset nyt yleensä, itselleni tärkeimmäksi tekijäksi on muodostunut yhdessäolo meidän väen kesken.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Haluaisin elämääni jonkun ihmisen, naispuoleinen oli mielessä, jonka kanssa olisi mukava ja hyvä olla. Joku, jonka kanssa peuhata lumessa, nyt kun sitä vielä on..

Ja vakavasti puhuttuna, sekä Sormusten herran ykkös- ja kolmososien Extended Edition -versiot. Musiikkia olisi myös mukava saada, ehkä hieman vaatteita ja suklaata.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti peruspata
Joulupukki voisi muistaa minua uudella sählymailalla. Ketjun aloittaja, sampiokin tosin viikonloppuna sai nähdä nykyisen olevan ihan hyvässä kunnossa, mutta siltikin.
Hah. No ei se uudempi maila kovin paljon teidän sakkia auttanut. Ja jos aiot kuittailla keskinäisillä otteluilla, voin todeta tappioiden menneen veskarin piikkiin, tiimipelaaja kun olen.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viskipullo olisi ystävä, vaikka tuskin kukaan sellaista ostaa.
Vuosia kun tulee lisää, ei oikein tarvi mitään.
Rauhaa, onnellisuutta ja terveyttä ensi vuodeksi.
Ja ehkä pari laatikkoa suklaakonvehteja joulun pyhiksi.

-oppia soittamaan kuten Alexi Laiho konsanaan

Ja toivon että viimeistään jouluna kaikki tämä päällä oleva stressi hälvenee ja voi vähän hengähtää. Hirveätä menoa joka suuntaan. Näillä näkymin hellittää 2.12. Eli ihan kohta.

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Viestin lähetti avatar
Eikös sen jonkun sanonnan mukaan uusia elämiä löydy sieltä Prisman Kenkähyllyn takana olevalta hyllyltä.

No helvetti.
Tätä en tiennytkään.
Mutta ne on tietysti niin kalliita, ettei miun raukan roposet siihen riitä.
Joulupukissa on siis kaikki toivo edelleen.

...tuo viskipullokin kelpaa.

Samoin. Suohan se edes hetken lohdun. Huoh.

Viimeksi muokattu:

ale

Jäsen
Ja toivon että viimeistään jouluna kaikki tämä päällä oleva stressi hälvenee ja voi vähän hengähtää. Hirveätä menoa joka suuntaan. Näillä näkymin hellittää 2.12. Eli ihan kohta. [/B][/QUOTE]

Sama juttu. Töitä aivan liikaa ja palkka huono. Työ liittyy kuitenkin liikuntaan, joten siihen olen tyytyväinen.

2.12. myös täällä helpottaa viikoksi. Lähden vaimon ja lapsien kanssa Rukalle. Sitten taas 2 viikkoa stressiä töissä.

Toivottavasti pukki antaa lisää voimaa ja uusia ideoita ensi vuodeksi. Ja tietysti vaimolle ja lapsille hyviä joululahjoja. Itse tarvin uudet kalsarit ja suksivoidetta, no itse taidan hakea vähän rommia lämmikkeeksi.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itselleni toivon rahaa tai sitten uuden puhelimen. Lisäksi toivon Lukon hyökkääjille uusia käsiä sekä puolustajille jotain rohkaisevia pillereitä, että uskaltaisivat alkaa pelaamaan kovempaa.

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
Kiltti joulupukki,

minä toivon, että John Madden pelaisi HIFK:ssa kaudella 2004/05.

Sitten lisäksi toivon, että minun oma rakkaani olisi jouluna kotona... Ääh, mahdottomia toiveita ei siis saanut olla. Tämä vaan on mahdoton toive, kun hän on silloin työmatkalla, pöh.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Rakas Joulupukki, tänä vuonna en ole ollut erityisen kiltti joten arveluttaa hiukan vierailusi. Tosin, niin kuin tiedät, olen kaikkina aikaisempina vuosina ollut kilttiäkin kiltinpi joten luulen, että Pukki ei noteeraa Vaklaajatonttujen kaikkia sepustuksia minusta. Ja voihan olla että ei ne tontutkaan niin pikkumaisia ole, että joka ”pienestä rähinästä” viitsisivät mustaan kirjaansa merkintää laittaa.
Niinpä laitan listani vähän kokeilumielessä, että meneeköhän läpi. Ymmärrän kyllä jos et halua joustaa mutta…

Kirjat kai ainakin saan ? Toivon tietenkin sitä Raipen kirjaa sekä toiseksi eepokseksi pyytäisin Niina Hakalahden Hengenahdistusta.
Musiikkipuolen ei niin väliä mutta jos, niin Tomi Metsäkedon cd kelpaisi mainiosti.
Uusi pihalamppu kolmella valopallolla, sellainen kun puistoissa on.
Jotain hienoja kankaita ja heijastin nauhaa.
YSL:n valokynä ja tietty se perinteinen Uralin Mocca.

Mieti edes…

Terveisin koo

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Eipä ole paljoa toiveita täksikään jouluksi.

- uusi lätkämaila
- karkkia
- lahjakortti Levymusiikkiin
- voitto JYPistä 30.12

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
* Liza Marklundin uusin kirja: Turvapaikka
* CD-levy: All the Best Tina (Turner)
* Digikamera (taidan joutua ostamaan itse...)
* Yöpaita
* Aamutakki
* Aamutossut
* Tapparan valkoinen pipo (menee "itse hankittaviin" todennäköisesti)
* Vähän suklaata

Siinä ne, vaatimattomasti. Kiitos! :)

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
No nämä pari on tullut toivottua:
*Kummeli I DVD
*Run to the Hills, Iron Maiden kirja

Mitään pehmeitä akuankka yöpukuja en halua katsella paketeista
ilmestyvän.... taas.

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Kiltti Joulupukki, minä haluaisin...

...nähdä sen naisen joka teki TOJ:stä raivopäisen sovinistin.

Pukki hyvä,

Olen ollut kiltti ja ihana koko vuoden. Tässä lista vaatimattomista tarpeistani:

Mikroaaltouuni. Poikamieslootastani ei sellaista löydy. Poikamiesruoan (makaronia, jauhelihaa ja valkoisia papuja tomaattikastikkeessa, kaikki sekoitetaan) uudelleenlämmittäminen pannulla on ikävää ja käryistä.

Astianpesuaine. Innokkaana tiskaajana haluaisin useita pulloja tätä puhdistusvoimaista nektaria. Miellään jotain kivan tuoksuista sorttia.

Imuri. Olen nyt asunut asunnossani noin kuukauden. Kertaakaan en ole imuroinut. Ystäväni eivät ole turhan tarkkaa porukkaa, mutta heitäkin alkaa jo lattiani leivänmuru-/pölyhelvetti kuvottamaan. Pelasta Pukki sosiaalinen elämäni, tuo minulle imuri.

Valo. Asunnossani on tasan yksi toimiva pöytälamppu, jota joudun olosuhteiden mukaan aina siirtelemään huoneesta toiseen. Kattolamppuja en ole koskaan ymmärtänyt, mutta haluaisin ainakin yhden lattialle sijoitettavan valaisimen.

Shampoo. Sitä unohdan aina ostaa. Hiukseni ovat likaiset.

Suihkusaippua. Tämäkin jää aina kauppaan. Minä haisen.

DVD-kaukosäädin. Edellinen unohtui muuttohelvetissä exän luo. En voi viihdyttää itseäni laatuelokuvilla ilman sitä, soittimeni etupaneelissa on tasan viisi nappulaa, joista yhdelläkään ei tee mitään.

Musiikki. Listani niistä levyistä, jotka haluaisin mutta joita en omista, on pitkä kuin Holmesin John ja venyy lähes päivittäin. Voin faksata sen sinulle, hyvä Pukki. Tuo edes puolet.

Kirjallisuus. Ikävystyneenä poikamiehenä minulla on paljon aikaa lukemiselle. Tälläkin viikolla olen lukenut jo kuusi kirjaa. Tuo minulle jotain hyvää, ei kuitenkaan mitään imelää tai tusinafantasiaa, Pukkiseni.

Alkoholi. Ikävystyneenä poikamiehenä minulla on paljon aikaa juopotteluun. Tälläkin viikolla olen juopotellut jo kaksi kertaa. Tuo minulle jotain hyvää, ei mitään imelää tai tequilaa kuitenkaan, sinä vanha Pukki.

Kiikarit. Se naapuritalon hehkeä aasialaistyttö (kyllähän tähän aikaan vuodesta kiireiset tonttusi ovat hänestä sinulle kertoneet, eikös vain?) ei vieläkään osaa käyttää verhoja. Näköni alkaa jo huonontua, tuo minulle kiikarit. Tuopas muuten sittenkin parit, jos tulee joskus kavereita käymään.

Todisteet syyttömyydestäni tirkistelyyn. Edelliseen viitaten. Jos vaikka poliisi tulee ovelle.

Hyvää joulua sinullekin, oi Pukki!

Viimeksi muokattu:

kurre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ruotsin torpedokiekkoilijat
Olen jo useana vuonna ollut ostamassa Sputnikkien pelipaitaa, mutta joka kerta olen sen jättänyt tekemättä. Ehkä tänä vuonna olisi syytä pyytä pukilta apua:

• eli ykköslahjatoiveeni on SaiPan fanipaita, luonnollisesti Tuomas "Vänä" Vänttisen nimellä
• toisena tulee uusi kännykkä. Entinen sammuu itseksiään vähintään viisi kertaa päivässä
• kolmantena jotain pehmeää päällepantavaa

Jos pukki satut viestini lukemaan, olisitko kiltti ja toteuttasit näistä edes yhden. Edes jotain jos saisin, niin hymyssäsuin voin kulkea seuraavaan jouluun saakka.

ShakesBier

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kiltti Joulupukki,

Toivoisin rahaa vuoden vaihteen jälkeen tehtävää Pohjois-Amerikan reissua varten... Ja tietenkin voimaa kestää nöyryytys mahdollisesta liiallisesta lahjojen määrästä, kun itse olen pitäytynyt rahapulassani vaatimattomassa budjetissa.

Ketjun alussa keskusteltiin poika- ja tyttöystävien toisilleen ostamista onnistuneista ja epäonnistuneista lahjoista. Mitä miehet oikeastaan toivovat lahjaksi naisiltaan? Sain itse poikaystävältäni synttärilahjaksi kultaketjun sydänriipuksella, enkä olisi ihanampaa lahjaa voinut keksiä. Nyt sitten pohdin kuumeisesti, mitä rakas poikaystäväni voisi haluta lahjaksi juuri minulta... Tiedän, että Kummeli DVD:t olisivat toivelistalla, mutta haluaako hän saada sellaisen tyttöystävältään? Vai pitääkö miehille(kin) keksiä jotain "henkilökohtaisempaa"?

Hyvä joulupukki!

On tullut taas aika kirjoittaa Sinulle ja toivoa. Haluan tänäkin jouluna maailmanrauhaa ja hyvää tahtoa kaikkien ihmisten välille. Lisäksi tahdon muutakin, tässä listaa niistä.

- nahkahanskat kylmiä ajokelejä varten
- astianpesukone arkea helpottamaan
- urheilualuskerrasto lämmittämään sekä kehoa että mieltä
- veikeät varvassukat iloa tuomaan
- Leaffin talvikonvehteja joulupyhien herkkuhetkiin
- Nalle Puh taskukalenteri (samanlainen kuin viime vuonnakin), jotta pysyn ajan tasalla ensi vuonnakin

On jotain pientä mitä ei nyt tule mieleen, kerron ne sitten sinulle myöhemmin, laitan vaikka sähköpostilla.

Ennen kaikkea haluan kuitenkin, että elämäni jatkuu kuten tähänkin asti, pidän elämästäni ja haluan samaa jatkossakin.

Kiitos jo etukäteen.

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ShakesBier
Tiedän, että Kummeli DVD:t olisivat toivelistalla, mutta haluaako hän saada sellaisen tyttöystävältään? Vai pitääkö miehille(kin) keksiä jotain "henkilökohtaisempaa"?

Miehet(kin) ovat yksilöitä. Joku haluaa tyttöystävältään lahjaksi jotain, mitä on kauan halunnut (esim. juuri Kummeli DVD). Joku toinen taas haluaa jotain henkilökohtaisempaa.

Koska en tunne poikaystävääsi (enkä sinua), en osaa sanoa, mitä hän haluaa. Itse haluaisin mieluummin jotain henkilökohtaisempaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy