Mainos

Kiltti joulupukki, minä haluaisin... -04

• 7 731
  • 97

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Gerodz
Voihan vitalis, tavasin kymmenisen kertaa että mitä viddua, luin että Ilmakitara!, mutta kyllä tuo ilmakiharrin onkin paljon mukavempi, tosin ehkä vähän kalliinpi.

Hah, tämä kyseinen toive herätti ihmetystä myös ircissä #jatkoajalla, pojat ihmetteli että ilmaako sillä kiharretaan jos se kerran on ilmakiharrin.
Voisin pyytää ilmakitarankin.
Minulla ei ole tänä jouluna paljoakaan rahaa, ajattelin ostaa kaikille jotain pientä ja kaikille mukaan hienosti koristellun lapun jossa kerron mitä kaikkea heille ostaisin jos vaan olisi paljon rahaa, hah.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Rixa
Naisen. Viimevuonna melkein onnisti mutta ei sitten kuitenkaan.

Juu - tuoppa kiltti joulupukki mulle mies. Vastapainoksi viime vuoteen, silloin vain veit.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kiltti joulupukki. Oon ollu tooooosi kiltti joten haluaisin nämä kaksi(2) asiaa:

- Uusi partakone
- Rahaa

Kiitos.

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Haluan joulupaketissa onnellista ja normaalia elämää. On meinaan nuo päässyt loppumaan, eikä ilmankaan tahdo jaksaa.

scholl

Jäsen
En toivo mitään, mutta jos oikein kiltti olen niin ehkäpä se toteutuu, ettei joulua tule tänä vuonna lainkaan. Säästyisi hössötykseltä ja siltä, että pitää ihmetellä Stockalla, mitä kellekin ostaa.

Sen lisäksi voisi tulla joku hyvä kirja, mutta niitä on muiden hankala hankkia.

Yleensä tulee paljon lahjoja, mutta mikään niistä ei oikein säväytä.

KanaDa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Lohjanpallo, Real Madrid
Lompakon, ei sillä että olis niin paljon rahaa vaan ku on niin jumalattoman vanha virolainen kama. Ja jos pukki on oikein mukava niin voishan se mulle kopan bisseä tuoda.

1. Ilikka Remes - Hiroshiman portti
2. suklaata
3. polttava dvd-asema
4. pari dvd-leffaa
5. toppapuku
6. karvalakki
7. hyvä paistinpannu

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Voisinpa haluta kyvyn tykätä toisesta ihmisestä todella paljon.

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Jos vaikka saisi seuraavaa:

-Talvisota/Tuntematon sotilas DVD-boxi
-NHL Eastside Hockey Manager
-Tuntematon sotilas -juhlapelikortit
-kerrankin, kunnollinen lyijytäytekynä!
-karkki aina tervetullutta

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Muutamat sukat, pitkät kalsarit, joku leffa vaikka ja erityistoiveena espanjalaista Alicante turron-nougaata mielellään pari levyä. Joulussa parasta on tunnelma, yhdessäolo ja jouluruoka. Niin ja tietenkin katella pojan innostumista uusista leluista. Suklaata on tarjolla kuitenkin, joten sitä ei viitsi erikseen toivoa.

Villasukat taitaa joulun hittituote ainakin tämän viestiketjun perusteella. Onneksi anoppi on pitänyt suosikkivävynsä villasukkavaraston kunnossa.

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
1. Ilikka Remes - Hiroshiman portti
Tänne yksi samanlainen..
Partakone, sellanen sähkökäyttönen ja kunnollinen kiitos. Ei sitä höylän kanssa kiireessä jaksa käydä viiltelemään...
Mitähän muuta.. Jos joku sukulainen on voittanut lotossa, niin uusi tv.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Toivomuslista on perinjuurin lyhyt:

-Pari kirjaa, vaikkapa tämä Waffen-SS -kirja, mikä vast'ikää ilmaantui kirjakauppoihin.

-Leffoja jokunen kappale, Akira Kurosawan collection II olisi hyvä - muut löytyvät jo hyllystä.

-Suklaata, jotta voin syödä itseni ähkyksi.

Mahdottomimpana toteuttaa:

-Lisää vapaa-aikaa.

vlad.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Pukin säkistä voisi löytyä...

-Jotain hyvää musiikkia
-Hyvät elokuvat käypi myös
-Mielenterveys olisi kova sana

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joulupukki voisi tuoda...

- kaksi kirjaa; Sidney Sheldonin uusin ja Da Vinci koodi
- voittoja HPK:lle kevääksi
- isosiskon takaisin

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Re: Pukin säkistä voisi löytyä...

Viestin lähetti rayman
Mielenterveys olisi kova sana

Huomasin tuolta unettomuusketjusta tilanteesi ja toivon todella, että tämän lahjan saat. Mutta, itselleni kelpaa:

-partakone, vaikka olenkin vannoutunut höylän käyttäjä
-Star Trekin NG DVD-box, season 6
-uudet farkut, vanhat alkaa olla persauksista rikki

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Re: Joulupukki voisi tuoda...

Viestin lähetti Professori McGarmiwa
.
.
.
- isosiskon takaisin

Täällä sama toive.

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
No,mulle varmaan paras joululahja olis,että saisin pysyä hyvässä kunnossa koko vuoden ilman pahempia takapakkeja.Ja of course aina siitä eteenpäinkin.(Mut tuntevat tietää...)Vai kuulukos tääkin tohon ns."kettutyttö-osastoon"... ;-)Anyway,se olis parasta ! Ja jos ihan konkreettista LAHJAA aattelee,niin en oikeen osaa nimetä,mikä ois just se nro 1.Raha kyllä on aina semmonen,mitä kipeesti tarvitsee,vaikkei kovin persoonallinen lahja olekaan.Saapahan sillä sit ainaki täysin mieluisen jutun,ettei just saa esim.jotain "ihanaa" paitaa tms.jota ei sit koskaan tuu käytettyä."Ai kun nätti,kiitos paljon !"=Ihan kauhee,ei yhtään mun makuuni... :-) Ja jos toi rahakin/lahjakortti jonnekin jätetään pois laskuista,niin kyllä mulle se ISO lahja on jotain Ozzyyn tai Sabbathiin liittyvää...DVD,kirja tms.(Jälleen kerran,mut tuntevat tietää... :-)Vaikka sanoinkin,että vaikee nimetä parasta,niin kyllä se sit ehkä on edellämainittu lahja.Friikki mikä friikki... :-) "Kevätlahjaksi" sitten tietty sopis paremmin ku mainiosti IFK:n Suomenmestaruus !!Hyvää joulun odotusta kaikille ja olkaahan kilttinä,niin mäkin yritän !Tontuthan kurkkii jo... :-)

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Moni on toivonut lahjaksi erilaisia sukkia ja melkein yhtä moni ihmetellyt niiden suosiota. Ihmettelijöille selvennykseksi sen verran, että kyseessä ei ole ainakaan omalla kohdallani kyvyttömyyteni sukkien ostoon, vaan puhtaasti toiveen käytännöllisyys. Tummat sukat osaa ostaa kuka tahansa; jonkun vanhemman sukulaisen ostamia voi käyttää yleensä puvun kanssa, nuorekkaampia arjessa. Kaikilla on kivaa, kun lahjan saaja säästyy taas vuodeksi suurilta sukkainvestoinneilta ja antaja huomaa (?) lahjaansa käytettävän. Villasukkia tai pitkiä kalsareita taas ei koskaan ole liikaa. Itselläni niille on käyttöä yleensä lyhyissä jaksoissa syksyllä ja talvella metsässä eri harrastusten parissa meuhkaten tai sitten muuten vain ulkoillen.

Ja sitten vielä lyhyesti joulusta yleensä. Joulussahan on aivan ehdottomasti parasta ruoka ja yhdessäolo. Luultavasti kaikille aikuisille lahjat ovat sivuseikka, mutta voiko joku kiistää, ettei lämmöllä annettu käytännöllinen lahja olisi ihan jees ilmiö. Ainakin itse pystyn olemaan iloinen lahjoja saadessani, koska niitä ei jaella meillä ylenmäärin. Itseasiassa joulumme ei koskaan ole ollut järin materialistinen (iso perhe ja välillä työttömyyttä), pääpaino on aina ollut lahjojen sijaan muualla (ruoassa!).

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Jospa joulupukki tois mulle pyörähtävällä lyöntipäällä olevan peltiä kutistavan peltisepänvasaran

Loviisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mieluusti voisin ottaa joululahjaksi:

-farkkuja (ties kuinka monet kuluneet puhki/revenneet haaroista...)

-lippuja Kerhon peleihin

-villasukkia ja pujama

-valkoiset taitoluistimet

-pusun

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kusenpolttamat housut?

Viestin lähetti Loviisa
-farkkuja (ties kuinka monet kuluneet puhki/revenneet haaroista...)

Niin, en malta olla kysymättä, että harrastako aktiivista housuun kusemista, jos ko. housut hajoavat aina sieltä haarukasta?

Itsellänikin tosin farkut hajosivat takavuosina aina samaisesta paikasta, mutta suurin syy lienee ollut polkupyörän satulan ahkera hinkkaaminen, eikä siis varsinaisesti kusenpolttaman kankaan ennenaikainen hapertuminen.

Täältä tähän

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kainot toiveet

-pari musiikkilevyä
-Kummeli -DVD
-rahaa

Muuta ei tähän hätään tule mieleeni.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Kainot toiveet

Viestin lähetti Arnold
-pari musiikkilevyä

Niin, ambient-trance ei sitten ole musiikkia, joten puhu vaan pelkistä levyistä.

Täältä tähän

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy